היי שלום
בהקשר לנושא
שהעלת על האיסורים
1 אסור לשלב לניוטרל מיכוון שתופסק העברת האנרגיה מהמנוע לסוללה ההיברידית ויכולה ליצור בעיה של תקלה p3000
חל איסור לנסוע ללא דלק
מכיוון שיכול לגרום נזק לסוללה ההיברידית
בגלל שאתה נוסע רק על היברידי ולא על משולב בנזין והיברידי
חל איסור להניע רכבים
אתה יכול לגרום נזק למערכת האינוורטר ולמערכת ניהול המנוע
מחשב ניהול מנוע ליתר דיוק
מקווה שהסברתי כמו שצריך בתור איש דיאגנוסטיקה שעובד בחברת טויוטה