Jump to content

Cal car

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Cal car

  1. היי שלום בהקשר לנושא שהעלת על האיסורים 1 אסור לשלב לניוטרל מיכוון שתופסק העברת האנרגיה מהמנוע לסוללה ההיברידית ויכולה ליצור בעיה של תקלה p3000 חל איסור לנסוע ללא דלק מכיוון שיכול לגרום נזק לסוללה ההיברידית בגלל שאתה נוסע רק על היברידי ולא על משולב בנזין והיברידי חל איסור להניע רכבים אתה יכול לגרום נזק למערכת האינוורטר ולמערכת ניהול המנוע מחשב ניהול מנוע ליתר דיוק מקווה שהסברתי כמו שצריך בתור איש דיאגנוסטיקה שעובד בחברת טויוטה
×
×
  • תוכן חדש...