Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר קנה רכב חדש Kia Sportage 2024 והוא לא מרוצה ממערכת הסאונד, עוצמה חלשה וכמעט אין באס.
הוא מתכנן לשדרג אותה עם מגבר לסאב ומגבר לרמקולים מהרכב הקודם שלו (Rockford Fosgate T400-4 + Alpine S-A60M).


יש לי כמה שאלות:

1. אילו רמקולים הוא יכול לשקול לרכוש, ואיזה גודל יתאים לרכב הזה?
2. האם יש בעיה להתקין רמקולים שאינם מקוריים מבחינת מערכות הבטיחות? שמעתי על בעיות כאשר רמקולים לא מקוריים גרמו לבעיות במערכת סטייה מנתיב (הצפצופים הפסיקו לעבוד).
3. האם יש צורך ב- DSP חיצוני, או המסך המולטימדיה שברכב יספיק?
4. הוא התייעץ עם חנות והם המליצו לו להוסיף רק מגבר, וזה יספק שדרוג משמעותי (ללא החלפת הרמקולים המקוריים). האם זה מומלץ לעשות זאת?
5. האם יש סיכון שהשדרוגים במערכת הסאונד יפגעו באחריות הרכב?
6. ראיתי בחו"ל התקנות מקצועיות עם Amp rack, איפה קונים כזה דבר בארץ? וכמה זה עולה?
7. יש המלצות למתקין מקצועי (אזור מרכז הארץ) שלא שובר חצי מהרכב במהלך ההתקנה?
 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי uriel250
פורסם

מתקין מקצועי מאוד, קפדן ועם עבודה אסטטית

הנו "יוסי אלפיין" שברח' הסדנא 6 אור יהודה,

טלק 052-4321132

כדאי לתאם ולבוא אליו עם המכונית כך שיוכל לראות ולשמוע את הקיים

וכך להציע מה השידרוגים הטובים והאפשריים.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...