Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הילוך גבוה מדי, טויוטה אוריס 2015 בנזין


beko123

פוסטים מומלצים

שלום לכולם .

יש לי טויוטה אוריס 2015 gli לא היברידי

שמתי לב שההילוכים מתחלפים נורא מהר ואני לא יודע אם זה תקין בדגם הזה ,אנסה להסביר: כאשר אני נוסע בנסיעה רגועה ואיטית בין 0-50 קמש האוטו לא משייט זה מרגיש שאני בהילוך גבוה מדי הטורים נמוכים ממש וזה מצריך ממני לסחוט את דוושת הגז טיפה יותר אשמח לעזרה מי שמכיר את הרכב ויודע אם זה תקין תודה לעוזרים (חשבתי אולי לבדוק מה מצב השמן גיר ) הרכב עם 120 אלף קילומטר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן הרכב ברשותך?

האם תמיד זה היה ככה מאז שהוא אצלך?

להבנתי, מה שאתה מתאר זה רכב שמכוון לחיסכון בדלק .

הוא יעלה הילוך בהזדמנות הראשונה שהוא יכול, למרות שזה יפגע בתחושת "כח זמין" .

איך זה בכביש הפתוח ב 80-120 קמ"ש?

(רשמת רק 0-50 במהירות כזאת נמוכה קשה להסיק מסקנות על שיוט).

 

בהרבה רכבים יש מצבי נהיגה שונים, כגון: חיסכון/ רגיל/ ספורט וכו' .

בדוק בספר הרכב של דגם שלך.

https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/owners-manuals

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן הרכב אצלך?

בטויוטה אוריס בנזין 1.6 הגיר הוא רציף.

אין בו הילוכים באמת, שמתחלפים מהר או לא מהר. יש 7 מצבים שמדמים גיר אוטומטי.

אולי אתה לא רגיל לאופן הפעולה של הגיר הרציף?

מה שאתה מתאם זה תקין ברכב עם גיר רציף.

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, IsraCar כתב:

כמה זמן הרכב ברשותך?

האם תמיד זה היה ככה מאז שהוא אצלך?

להבנתי, מה שאתה מתאר זה רכב שמכוון לחיסכון בדלק .

הוא יעלה הילוך בהזדמנות הראשונה שהוא יכול, למרות שזה יפגע בתחושת "כח זמין" .

איך זה בכביש הפתוח ב 80-120 קמ"ש?

(רשמת רק 0-50 במהירות כזאת נמוכה קשה להסיק מסקנות על שיוט).

 

בהרבה רכבים יש מצבי נהיגה שונים, כגון: חיסכון/ רגיל/ ספורט וכו' .

בדוק בספר הרכב של דגם שלך.

https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/owners-manuals

תןדה על התשובה 

בכביש פתוח מעל 100 קמש הרכב נוסע בצורה חלקה 

זה מורגש בעיקר בתוך העיר או בנסיעה בפקק הוא כאילו מגיע ל הילוך גבוה במהירות יחסית נמוכה ברמה שהטורים יורדים לסביב ה 1 

לפני 20 דקות, vladclar כתב:

כמה זמן הרכב אצלך?

בטויוטה אוריס בנזין 1.6 הגיר הוא רציף.

אין בו הילוכים באמת, שמתחלפים מהר או לא מהר. יש 7 מצבים שמדמים גיר אוטומטי.

אולי אתה לא רגיל לאופן הפעולה של הגיר הרציף?

מה שאתה מתאם זה תקין ברכב עם גיר רציף.

 

 

 

פחות מחודש 

וכן שמכתי שהגיר הרציף קצת שונה בגלל זה רציתי לדעת אם זה תקין הוא כאילו לא בוחר נכון את המצב ומגיע למצב שטורים מאוד נמוכים ברמה של תחושה של רעידות אבל זה רק בנסיעה רגועה ואיטית בכביש מהר הוא נוסע ממש בסדר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורים נמוכים והשהייה בתאוצה במהירות נמוכה ( יחסית לגיר אוטומטי פלנטרי ) -  תקין. 

רעידות בתחילת הנסיעה - לא צריך להיות.

כמה קילומטרים הרכב נסע?

ידוע לך, האם אי פעם הוחלף שמן גיר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.gear.co.il/גרסה/טויוטה/אוריס/2015/אוריס/1.6-GLI-אוטומט

 

נמכר מספר לא גבוה בשנים 2014-2018.

כרגע יש למכירה 4 רכבים כאלה בלבד.

מין קורולה האצ'בק בנזין

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 5.2.2024 בשעה 09:03, vladclar כתב:

טורים נמוכים והשהייה בתאוצה במהירות נמוכה ( יחסית לגיר אוטומטי פלנטרי ) -  תקין. 

רעידות בתחילת הנסיעה - לא צריך להיות.

כמה קילומטרים הרכב נסע?

ידוע לך, האם אי פעם הוחלף שמן גיר?

 

צירפתי סרטון ואנסה להסביר את עצמי יותר טובה 

כאשר אני נוסע בפקק במהירות של 20 קמש פלוס מינוס אז לא תמיד יש לי צורך בלחיצה על דוושת הגז אז כאשר אני מוריד בזמן הפקק את הרגל מהגז כדי להתאים את עצמי למהירות נסיעה הטורים ישר יורדים קרוב ל1 ואז נוצר תחושה של רעידות זה מרגיש כאילו הוא על "הילוך 5" במהירות של 20 קמש ונגיד בגיר אוטומט אם אני בפקק אז הרכב פשוט גולש שאני עוזב את דוושת הגז ופה אין את התחושה הזאת זה יותר תחושה שהאוטו עומד לכבות אם אני לא נותן טיפה יותר גז בנסיעה במהירות גבוה הכל מרגיש חלק והוא שומר על סל"ד קבועה בלי רעידות או תחושת האטה זה בעיקר בנסיעה בתוך העיר כאילו שהגיר לא בוחר נכון את "ההילוכים" בעיקר שאני עוזב את הרגל מהגז מרגיש שהוא דורש כל הזמן את הלחיצה שלי על הגז כדי שהנסיעה תיהיה חלקה, לחיצה חלשה ממש על דוושת הגז נותנת תחושה שאין כוח ושהרכב רוצה לכבות אבל לחיצה טיפה יותר חזקה זה מרגיש כאילו "מוריד הילוך" ואז הכל חלק אבל מצריך ממני כל הזמן משחק עם הגז בזמן הפקק קשה לי להסביר אבל אין תחושה חלקה בפקק דורש ממני המון מאמץ ,זה מרגיש כמו בגיר ידני שבוחרים הילוך לא נכון ואז יש תחושה שהרכב עומד לכבות ואין כוח 

עריכה אחרונה על ידי beko123
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף אולי קשור הרכב טיפה רועד כאשר הוא עומד על d אבל לא תמיד הסל"ד יורד לאט לאט לכיוון ה500 600 בערך ואז יש תחושה של רעידות לא נעימות בN אין רעידות בכלל ,ואנסה לתת עוד דגש.. כאשר אני נוסע מ0 עד 60 נגיד ולוחץ באופן רצוף על דוושת הגז התחושה טובה וחלקה זה רק כאשר אני בפקק וזה מצריך ממני לחיצה חלשה מאוד על דוושת הגז או עזיבה של דוושת הגז לפי צורכי הפקק ברגעים האלה הסל"ד יורד ל1100 בערך והלחיצה על הגז שלי שוב פעם נותנת ויברציות כאילו הוא חלש ועומד לכבות לחיצה חזקה מעט יותר מעלה את הסלד חזרה ל2 ואין את התחושה  

עריכה אחרונה על ידי beko123
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכנס למוסך לאבחון. אולי צריך לנקות בית מצערת, וסל"ד יסתדר. אולי גם תופעות אחרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.2.2024 בשעה 00:03, CiUiK כתב:

אין הילוכים בגיר רציף מלבד רברס

בגיר רציף יש אינסוף יחסי העברה

והטור הנמוך זה טוב לחיסכון בדלק

אם תחפש בעיות בכח אתה תמצא

תודה על התשובה

אני לא מחפש בעיות כנראה פשוט אני לא מכיר איך הגיר רציף עובד אשמח להסבר אולי מה שאני מרגיש זה בכלל משו שהוא תקין ואופייני לגיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.2.2024 בשעה 07:54, vladclar כתב:

כמה זמן הרכב אצלך?

בטויוטה אוריס בנזין 1.6 הגיר הוא רציף.

אין בו הילוכים באמת, שמתחלפים מהר או לא מהר. יש 7 מצבים שמדמים גיר אוטומטי.

אולי אתה לא רגיל לאופן הפעולה של הגיר הרציף?

מה שאתה מתאם זה תקין ברכב עם גיר רציף.

 

 

 

כבר רשמתי לך שזאת פעילות רגילה של הגיר הרציף.

עניין הסל"ד אפשר לבדוק במוסך ובמידה ויש בעיה, לטפל יחסית בקלות ובמחיר לא יקר ( ניקוי בית מצערת).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, beko123 כתב:

תודה על התשובה

אני לא מחפש בעיות כנראה פשוט אני לא מכיר איך הגיר רציף עובד אשמח להסבר אולי מה שאני מרגיש זה בכלל משו שהוא תקין ואופייני לגיר

כמו מסטיק שאתה מותח ומשחרר, יצא לי לנסוע על הרציפים של טויוטה, באמת צריך ללחוץ אותם בשביל לקבל תגובה אבל זה פעולה תקינה של גיר רציף.. יש רציפים יותר זריזים ויש כאלה חסכוניים יותר

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

כבר רשמתי לך שזאת פעילות רגילה של הגיר הרציף.

עניין הסל"ד אפשר לבדוק במוסך ובמידה ויש בעיה, לטפל יחסית בקלות ובמחיר לא יקר ( ניקוי בית מצערת).

אתה במקרה הבחור שמפרסם סרטוני בדיקה על רכבים משומשים ביוטיוב? או שאני מתבלבל

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...