Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן שהלכתי לחנות ואלו האפשרויות שמצאתי שם..

בסופו של דבר החלטתי לקנות את הידית ברך כי היא יותר ארוכה ושימושית גם לשאר הבוקסות שברשותי.

מחר אבצע את הטיפול , מקווה שילך חלק ללא הפתעות.

 

 

unnamed.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

מקווה שיכנס לך שם.

אצלי זה לא הצליח להכנס בנוחות שהרכב הורם בחניה.

הפתרון שלי זה היה מכות עם פטיש על המפתח הפתוח

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם (נערך)

כשהיה לי את הבעיה הזאת עם בורג ריקון של הגיר (דרך אגב בורג ריקון, לא בורג קרטר, אנשים חושבים שאתה מנסה לפרק את האגן)

לקחתי כידון של אופניים חלול והשחלתי למפתח (זה היה ידית כח, אבל אפשר גם עם רינג) ואז היה לי מנוף ופתחתי

שמע, תהיה יצירתי, לא חסרות דרכים לפתוח בורג עיקש

אל תרוץ לקנות כלים, אני פעם פתחתי פולי עקשן עם מוט ברזל ארוך של הסוכה בבית וחסכתי כמה שקלים על עוד ועוד כלים
הייתי מתעלם בנימוס מהאנשים שאומרים לך לא לפתוח עם ראצ'ט, ראצ'ט איכותי יכול לפתוח גם 1000 ברגי ריקון חזקים ככל שיהיו

שנים שאני משתמש רק בזה

בתאריך 8.2.2024 בשעה 20:11, kfirg כתב:

מקווה מאד שכן.. במקרה הגרוע אשתמש עם הידית מומנט לפתיחה.. אין לי ברירה.

יופי, אתה תהרוס אותה.

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
×
×
  • תוכן חדש...