Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושד במוט קישור למוט מייצב . הוא נראה האמת חדש הגומיות שלמות.

השאלה שלי הם ניתן לנתק את מוטות, ולנסוע כמה דקות רק בשביל הבדיקה, זה אפשרי? 

לא יהיה נזק או משהו?

טנקס.

פורסם

היתה לי תופעה דומה במאזדה 5
החליפו בולמים... לא עזר
החליפו מוט מייצב... נפתר

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

לעניות דעתי לא יקרה כלום אם תסע נסיעה מבוקרת ואיטית ללא המוט מייצב רק לצורך הבדיקה ואבחון מקור הרעש, רק כך בחשבון שזה נחשב לחלק בטיחותי ולנסוע בלעדיו זה לא חוקי ולכן אתה עלול לקבל קנס והורדה מהכביש במידה ותתקל בבוחן תנועה, מה גם שבמקרה חלילה של תאונה חברת הביטוח יכולה להתנער.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מיותר לגמרי

סט מוטות קישור לפורד פוקוס, שזה רכב זהה, עולה 80 שקל. וההחלפה אורכת דקות בודדות, זה סרטון של מוט אחורי אבל במוט קדמי ההבדל הוא שצריך לפרק גלגלים ואין כיווץ של המתלה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 4.12.2023 בשעה 15:36, EliC25 כתב:

אבל במוט קדמי ההבדל הוא שצריך לפרק גלגלים

המוסכניק המליץ לי להחליף מוטות קדמיים, זה דבר שאפשר לעשות לבד?

האחוריים נראה בסרטון ממש קל, כמה זה קשה יותר בקדמיים?

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, mosheisrael כתב:

המוסכניק המליץ לי להחליף מוטות קדמיים, זה דבר שאפשר לעשות לבד?

האחוריים נראה בסרטון ממש קל, כמה זה קשה יותר בקדמיים?

אותו דבר, לפעמים צריך לתת קונטרה עם מפתח פתוח או אלן ולעבוד עם רינג.

בעיקרון לא מסובך בכלל. 2 אומים בכל צד.

יש מדריך מצולם שלי פה בפורום על יונדאי 

 

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
פורסם

היי

אני חושב שיש לי גם תופעה דומה. אומנם זה במאזדה 3 שנת 2017 שרכשתי.

בנסיעה בממפרים שומעים מין נקישות כאלה כאילו משהו משוחרר בכיוון גלגל שמאל. הרכב עבר 96,000 ק"מ

העניין שראיתי בהסטורית טיפולים של הבעלים הקודם הוא החליף לפני שנה מוט מייצב צד ימין. ולפני חודש את מוט מייצב שמאל.

וגם זרועות מתלה צד ימין ושמאל (ככה רשום בחשבונית)

 

 

פורסם

לא יודע מה זה זרועות מתלה, אבל במזדות הבוקסות של המשולשים הולכות מהר. 7 שנים זה מבפיק זמן

פורסם

בשנתון שלי?

צריך להחליף את כל המשולש? או רק את הגומיות ?

מה עוד יכול לגרום לכך? זה לא מתושבת מנוע או מהכיוון בכלל.. וכמובן הרכב ללא תאונות או פגיעות

×
×
  • תוכן חדש...