Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה העברתי כמה בני משפחה ואת עצמי ל018 שהתחילו לתמוך בESIM באופן מלא. אני התעצלתי ללכת לקחת סים עבורי ועברתי לESIM.

אחרי המעבר עלתה בי שאלה, מה עושים אם המכשיר הולך קאפוט?

הרי בהנתן סים פיזי, לוקחים מכשיר אחר, מכניסים לתוכו את הסים, וממשיכים בחיים.

מה קורה במצב כזה עם ESIM?

יום טוב גם לך

פורסם

אמנם לא ב018, אבל באפליקציות כמו Airalo פשוט מתחברים מחדש בטלפון החדש ומתקינים מחדש את הesim.

תבדוק באזור האישי ב018 אם יש לך אפשרות כזאת, ואם לא אז תצטרך ליצור איתם קשר ותקבל qr חדש לסרוק.

פורסם

בכל פלאפון עם eSIM יש פונקציה של add eSIM - לרוב מבוסס כאמור qr אבל תלוי קצת במפעילה.

בקיצור - רוב הסיכויים שפשוט משמעותית מאשר ללכת למפעילה לבקש סים חדש פיזית.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 37 דקות, DubelBoom כתב:

תבדוק באזור האישי ב018

בדקתי עכשיו באיזור האישי ואכן הם חשבו על זה, ישנו QR להפעלה חוזרת, אבל כתוב בפירוש שהוא ניתן לסריקה רק לאחר שהESIM הוסר מהמכשיר הקודם.

כלומר זה לא נותן פתרון למכשיר תקול שלא ניתן להסיר ממנו את הESIM.

ניראה שבמקרה כזה אין ברירה אלא להתקשקש מול השירות שלהם

יום טוב גם לך

פורסם

אם המכשיר מת זה לא כמו שהסרת את הסים?

בטח יש אפשרות לבטל אותו אצלהם ולקבל חדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

אם המכשיר מת זה לא כמו שהסרת את הסים?

לא חושב.. זה שווה ערך למכשיר כבוי. אני בספק שסתם כיבוי של מכשיר יאפשר שיכפול סים, זה פתח לצרות צרורות

יום טוב גם לך

פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

לא חושב.. זה שווה ערך למכשיר כבוי. אני בספק שסתם כיבוי של מכשיר יאפשר שיכפול סים, זה פתח לצרות צרורות

כל עוד יעשו אימות כפול או משולש, לא אמורה להיות בעיה. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 9 שעות, Igalz כתב:

בדקתי עכשיו באיזור האישי ואכן הם חשבו על זה, ישנו QR להפעלה חוזרת, אבל כתוב בפירוש שהוא ניתן לסריקה רק לאחר שהESIM הוסר מהמכשיר הקודם.

כלומר זה לא נותן פתרון למכשיר תקול שלא ניתן להסיר ממנו את הESIM.

ניראה שבמקרה כזה אין ברירה אלא להתקשקש מול השירות שלהם

 

יתכן שזה כסת"ח. אני נוטה להאמין שברגע שה-QR נסרק מחדש, כל מה שהיה מחובר ברג'יסטר האחרון מנותק במיידית, כך זה לפחות היה עובד אילו אני הייתי מתכנת את השיט הזה.

×
×
  • תוכן חדש...