Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענתיקות בדרכים ובחצרות. שימו לב להנחיות בהודעה הראשונה


Buki

פוסטים מומלצים

פלא שעוד רואים בודי שלא התפורר לחלוטין מחלודה.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו האחרונה כבאות לשעבר. כמו כל רכב כבאות הקילומטרז'ים שם נמוכים ביותר.

 

יש כמה כאלה שנמכרו אחרי איזה 25 שנות שרות לפרטי והן עדיין במצב טוב מאוד יחסית. 

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.3.2024 בשעה 19:34, Buki כתב:

זו האחרונה כבאות לשעבר. כמו כל רכב כבאות הקילומטרז'ים שם נמוכים ביותר.

אבל שעות מנוע בסרק...

(רק אתמול היתה שריפה לא עלינו, בבית סמוך לבית אימי והכבאית שהגיעה למקום, עמדה שם כשעה וחצי עם מנוע מונע).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע באיזה תפקיד בדיוק שימשו בכבאות מרצדסים D410 הנ"ל. זו לא הייתה כבאית ממש, אלא רכב סיוע כלשהו. 

 

בכל מקרה, גם עם הרבה שעות מנוע בסרק כשהם כשהם יוצאים לקריאה, השימוש בכלים האלו מועט מאוד. רוב הזמן הם עומדים בכוננות בהנגר. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

PXL_20240412_061111849.jpg

  • אהבתי 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח המבוגרים פה זוכרים - לשרייד הזו וגם לדור שקדם לזה היה גיר חצי אוטומטי עם שני (!) הילוכים בלבד.

הידית נראית כמו של גיר אוטומטי רגיל  עם אותם מצבים. 

 

רק הוא לא יודע להעביר לבד הילוכים.

היה צריך להתחיל את הנסיעה ב L ובאיזור 40 קמ"ש להעביר ל D. 

 

היו אנשים שלא ידעו את זה,  שמו את הידית ב D וככה נסעו כל הזמן בהילוך אחד, הביצועים בהתאם...

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני שעתיים, Buki כתב:

בטח המבוגרים פה זוכרים - לשרייד הזו וגם לדור שקם לזה היה גיר חצי אוטומטי עם שני (!) הילוכים בלבד.

הידית נראית כמו של גיר אוטומטי רגיל  עם אותם מצבים. 

בדיוק ככה. בגיל 18 לקחתי סיבוב על אחת כזו למכירה, מודל 88 (דגם שאחרי המצולמת, לא שהרבה השתנה בין השתיים), עגלה שלא ברא השטן, גם במושגים של אז.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח שאתה לא מתבלבל?

 

בדגם שהגיע ב 88 היה כבר גיר אוטומטית 3 הילוכים שיודע להעביר הילוכים לבד. 

 

ה 1.3 בדור הזה הייתה מכונית עם מנוע 16 שסתומים הראשונה בארץ והיא הייתה יחסית מהירה. 

 

ה 1.0 אוטמטית, פחות...אבל עדיין גיר אוטומטי מלא 3 הילוכים. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני די בטוח שמדובר במודל 88 וששני הדגמים נמכרו באותה שנה.

את המודל שהחליף אותה קניתי אחרי כמה שנים רכב ראשון של אשתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...