Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כל חברי הפורום

 

טוב אז ככה יש לי רמקולים של אודיובאן ורמקול אחד עושה בעיה הוא התחיל "לחרחר".

עכשיו הציעו לי לתקן את הרמקול אם דבק של 3 שניות אני לא יודע אם זה כלכך טוב

רציתי שתיעצו לי איך לתקן את הרמקול, מדובר בחתיכה כזאת ששומרת על הממברנה שממנה יש רעשים

חשבתי אולי להוציא אותה אבל לא ידוע למה זה יגרום מקווה שתציעו לי רעינות טובים כדי שיהיה אפשר לתקן

צירפתי לכם כמה תמונות שתוכלו להבין במה מדובר!

 

שבת שלום לכולם

 

http://www.pic.co.il/hot/UserAlbum.asp

 

רועי

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

חתיכה ששומרת על הממברנה ?

ממ, אני לפחות לא הבנתי במה מדובר, ואני לא רואה תמונות ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני משער לפי התיאור שמדובר על הכיפה

שבאמצע הממברנה

ולפי דעתי דבק 3 שניות בכמות מעטה יעשה את

העבודה

פורסם

ממ

אתה בטוח שהחירחורים נובעים מזה?

 

אם זה המצב, תנסה את מזלך בהדבקה טובה, לא יודע אם דבק שלוש שניות הוא הפיתרון .. היתי שוקל דבקים אחרים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תזהר , יש חומרים פלסטיים שהדבק 3 שניות "אוכל אותם"...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

כאשר שמתי על זה יד החרחורים הפסיקו עכשיו השאלה היא אם לא הלך הרמקול או משהו, זאת נחשבת בעיה חמורה?

 

עדיף לי אולי לקחת את זה למישהו שיתקן אותם או משהו ? או שלתקן לבד וזה לא נזק כזה רציני

 

תודה לכולם

 

לילה טוב

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

קרה לי פעם משהו דומה מאוד עם רמקול ביתי והדבקתי אותו וזה הסתדר,

 

מה שכן תדביק אותו עם דבק מגע ולא עם סופר גלו,כמו שאמרו סופר גלו

יש חומרים שהוא אוכל.

פורסם

לפי דעתי החלק הזה גם ככה לא תורם לכלום, אז תגזור את החלק הזה ותוציא את זה מהרמקול

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

טוב תודה לכולם.

לגבי הרעיון של לגזור חשבתי על זה אבל לא יודע אני מפחד עדיף שהרמקול ישאר "שלם"

אני ינסה להדביק אותו אם דבק מגע, מקווה שיעזור אני יעדכן אותכם מאוחר יותר.

 

שבת שלום לכולם:lol:

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לי זה נשמע כאילו החלק הזה תורם איךשהו באטימה הפנימית של הממברנה, לא היתי ממהר לתלוש אותו.

במיוחד כשאתה טוען שכשאתה נותן לו קונטרה עם היד - החירחור של הממברנה מפסיק ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אחי מאחורה יש בורג באמצע המגנט מתחת למדבקה שמחזיק

את כל המעמד של הטוויטרים והמיד ריינג'ים למינהם תפרק את

הבורג תוציא את מעמד ויהיה לך נוח מאוד להדביק את הספוגית למקומה

אפילו עם דבק 3 שניות הוא לא אוכל את הפלסטיק הזה

אבל אם יש לך בהישג יד סיליקון שחור תעבוד איתו.

×
×
  • תוכן חדש...