Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! 

אני מתעניין ברכישת ג'יפון של לקסוס שנתון 2017,

ומתלבט האם לקחת את הגירסא ההיברידית או לא. 

אני נוסע 15 ק"מ בשנה. 70% בתוך העיר. 

ככה שמבחינת הדלק זה חיסכון של איזה 3-4 אלף בשנה. שמתקזז עם 600 שקל חידוש אחריות לסוללה. 

הבנתי שהנסיעה ב200t מהנה יותר, אבל זה פרמטר שפחות חשוב לי. 

השאלה שלי מה עוד אני מרוויח מהרכב ההיברידי? 

המחירון שלו הוא בערך 15k יותר. 

האם בעוד 5 שנים כאשר ארצה למכור את הרכב, יהיה להערכתם קל יותר למכור היברידי? 

תודה רבה!

פורסם

מעבר למה ש @bigmik כתב, הנסיעה עם מנוע היברידי הרבה יותר חלקה ונעימה יותר במיוחד בנסיעה עירונית.

כמובן שהתוספת בעלות הקניה תחזור אליכם (לדעתי אפילו עם פער חיובי) במכירה. כבר היום הביקוש ל- 200T לא משהו.

בתאריך 19.11.2023 בשעה 20:47, Talmos1 כתב:

ככה שמבחינת הדלק זה חיסכון של איזה 3-4 אלף בשנה. שמתקזז עם 600 שקל חידוש אחריות לסוללה. 

 

החישוב שלך לא לגמרי ברור - איך 3-4K מתקזזים עם 600 ש"ח בשנה?

×
×
  • תוכן חדש...