Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.אני כאמור שוכר דירה שתקועה בשנות ה70 גר כבר שבע שנים באותה דירה.

למה לא עובר? זולה בכ1500 שקל  מדירה משופצת.

הדירה מביאה לי דיכאון.ריצפה מטרצו ישנה.

שייש מטבח חברון מצבות.

מטבח אקלקטי למטה דמוי כפרי צבוע לבן. למעלה סוג אחר שגם צבוע לבן .

קרימקה באמבטיה כחולה מזעזעת.

בתור אב גרוש אין לי תקציב לעבור לדירה אחרת.

חשבתי קצת בשביל ההרגשה הטובה להוסיף כל מיני ציפויים מעלי אקספרס לשייש ולריצפה. אני יודע שזה כמו שיכבת איפור עבה לאיש.ה מכוערת  אבל יותר טוב מכלום.

מצאתי את זה בעלי אקספרס. בחישוב גס חדר/מטבח של 25 מטר מרובע יעלה לי 1600 שקל .

מה אתם אומרים שווה לנסות?

יש רעיונות אחרים?

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! ₪111.28  51%OFF | Wood Grain Floor Stickers Modern Style Thickened Self-adhesive Waterproof Living Room Bathroom Kitchen Household Stickers
https://a.aliexpress.com/_EQe3g6f

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבל על הכסף. מה תעשה כשתעבור משם? 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

להמשיך להתבאס בדירה שגר בה? אני גר כבר שבע שנים באותה דירה כאמור משיקולים כספיים. מה האופציות?

לעשות שינוי קל או לעבור דירה ולשלם לפחות 1500 שקל יותר בכל חודש.

אשמח לרעיונות נוספים

עריכה אחרונה על ידי שלומיש
פורסם
לפני 43 דקות, שלומיש כתב:

מניח שאתה מדבר על למינציה בעלות של 50 שקל למר. ההתקנה מסובכת?

 

בכלל לא, בזמנו התקנתי לבד עם תוצאות משביעות רצון. זה לא הדבר הכי עמיד, אבל החזיק כמה שנים ונראה סבבה.

לפעמים אפשר למצוא שאריות פרקטים בפייסבוק או ביד 2, או במחיר נמוך יותר, או באיכות טובה יותר מאשר תקנה חדש.

פורסם

חבל על הכסף שלך.

 

1.5 מ"מ, זה לא pvc. זה בקושי טפט.

אין לזה שום תקן שחיקה. זה יהפוך לסמרטוט אחרי שתי שטיפות.

 

כשתדביק את זה על הטרצו, יראו את הפוגות מתחת לציפוי...

 

פרקט למיניציה זה רעיון טוב. אחרי פלציב ופנלים זה כבר יעלה הרבה מעל התקציב.

 

אתה יכול להשתמש ב-pvc, אבל משהו איכותי, בעובי 2.5 מ"מ לפחות. והגליל הוא באוחב 2 מטר, לא 60 ס"מ...

pvc איכותי עולה 7-8 שקלים למ"ר.

 

ההדבקה לרצפה עם דבק מגע, ודי לא הפיכה. 

כדאי לאשר מול בעה"ב...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זוכר את היריעות האלו בדירות שגרתי בהן לפני 20-30 שנה.

מהר מאוד תתגעגע לריצוף שעכשיו לא מוצא חן בעיניך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

תודה לך .אתה יכול בבקשה לצרף קישור? אני מכיר רק את הירוקים האלו של ריצפות יייצור

עריכה  המחיר בסביבות 50 שח למר

https://bolparket.com/product/יריעות-pvc-דגם-54103-המחיר-מתייחס-למר/?utm_source=Google Shopping&utm_campaign=google shopping feed&utm_medium=cpc&utm_term=20731&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=My-Campaign&utm_term=&utm_content=&gad=1&gclid=CjwKCAjwgsqoBhBNEiwAwe5w055Do5t0HQqvo40zSBhuk-zxN0xNYS1pCoTFy0DJ9q3InbsZP6Rr-hoCEVsQAvD_BwE

עריכה אחרונה על ידי שלומיש
פורסם

פרקט למינציה שעשיתי לחדר עלה לי 39 שקל למטר (כולל ספוג בידוד, סף לדלת ואני כמעט בטוח שגם פנלים).

העבודה ממש פשוטה פעם ראשונה שעשיתי את זה מחזיק מעמד כבר 4 שנים.

IMG-20220319-WA0010.jpg

  • אהבתי 6

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

חדר נחמד סידרת לבת שלך. והרצפה נראית יופי.

 

אגב, איך זה מתממשק עם שאר הדירה? אין בעית "מדרגה" ביציאה מהחדר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש לך את הידע והכלים להתקין פרקט עדיף פרקט, אם לא, ה PVC מנסיון אישי מלפני לא מעט זמן זה אחלה רעיון ואצלי גם החזיק מצויין. 

הבעיה העיקרית היא הריח שנלווה להדבקה. תצטרך לוודא שיש לך אפשרות לאוורר טוב את איזור העבודה ואולי אפילו לחלק את העבודה למספר ימים כדי לא לשאוף הכל בבת אחת. 

אם יש לך ידיים טובות ורכב מתאים להובלה, הייתי ממשיך ומחליף אפילו את המטבח. תשב על יד 2, אני בטוח שתמצא משהו במחיר מצחיק. תפרגן לעצמך ועל הדרך תפרגן לבעל הדירה שנותן לך מגורים בסכום מופחת. 

פורסם

טרצו זאת רצפה נהדרת. אנחנו בארץ פשוט יותר מדי רגילים אליה.

ממליץ על נקיטת כיוון שונה לגמרי - ניקוי מעמיק לדירה, צביעה טובה ויסודית, ופיזור אלמנטים לקישוט איפה שמתאים. מומלץ להיעזר בבעל/ת חוש/כישרון לדברים האלה.

 

אגב, אפילו שטיח פשוט משפר אווירה. יש לזה בעיות נלוות בסגנון הצורך בשאיבה אבל כדאי לשקול.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 5

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...