Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שאלה לגבי שמן מנוע.

 

רכשתי לא מזמן קיה נירו LX 2020 מליסינג שנסעה קצת מעל 90 אלף ק"מ. רוב הטיפולים נעשו בזמן במוסך מורשה אבל הטיפול האחרון (90) לא. בטיפול האחרון החליפו .

 

הגעתי למוסך מורשה כדי להחליף כמה חלקים במסגרת האחריות ובמקרה הראיתי להם פירוט של הטיפול האחרון שבו כתוב שמן מנוע 5W30 C3 A5/B5. נאמר לי שהשמן לא תואם להוראות היצרן שהן 0W30 ושאני חייב להחליף שמן כדי למנוע בוצה.

 

פתחתי ספר נהג ושם כתוב: "מומלץ Total Quartz עם סיווג API עדכני או ACEA A5/B5", להבנתי זה אומר גם 5W30 וזה מה שהוחלף בטיפול האחרון.

 

מבדיקה של היסטורית טיפולים לרכב, בטיפול 15 ו-30 כתוב שמן A55 W30 (הכוונה אני מניח A5 5W30) במוסך מורשה של קיה. בשאר הטיפולים במוסך מורשה (45, 60, 75) שמן 0W30.

 

בקיצור, מי צודק? והאם אני באמת חייב להחליף עכשיו?
 

×
×
  • תוכן חדש...