Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, לירון .ה. כתב:

אונימוג,מזכיר לי את הילדות שהיה לנו בקיבוץ כזה בגידולי אבוקדו.

כמו שאני תמיד רושם.

אין על ברזלים ישנים

 

20250928_174643.jpg

20250928_174619.jpg

כשקונים כזה, זה מגיע עם פיגומים?

לא כל כך מתחבר לז׳אנר של משאיות..

פורסם

הסתובבו כאלה שניים בימים בהם סביב פתח תקווה עוד היו פרדסים. 

תמיד הערצנו את יכולת העבירות של הדבר הזה בגדות הירקון.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, itaysamurai כתב:

Screenshot_20250928-163336.thumb.png.45a6b867de44f6da750ca34dcdc8ab85.png

 

או שצילמתי את אותו רכב רק 200 ק"מ צפונה, או שהתופעה מתפשטת.

ברכב הראשון יש מכה בטמבון בצד ימין ומדבקה של איזו סוכנות על השמשה בצד שמאל אז זה לא אותו רכב..

מה עובר על האנשים באמת?

אולי זה הודבק באיזה שטח A..

לפני 1 דקה, zaf כתב:

הסתובבו כאלה שניים בימים בהם סביב פתח תקווה עוד היו פרדסים. 

תמיד הערצנו את יכולת העבירות של הדבר הזה בגדות הירקון.

 

יש לזה הנאה כמו של ג׳יפ כאילו? אני מנסה להבין..

 

פורסם
לפני 1 דקה, cohen motor 377 כתב:

ברכב הראשון יש מכה בטמבון בצד ימין ומדבקה של איזו סוכנות על השמשה בצד שמאל אז זה לא אותו רכב..

מה עובר על האנשים באמת?

אולי זה הודבק באיזה שטח A..

 

אני מנחש שהרכב עבר תיקון של מכסה התא מטען והסמלים הודבקו באופן לא חובבני הפוך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 10 דקות, cohen motor 377 כתב:

יש לזה הנאה כמו של ג׳יפ כאילו? אני מנסה להבין..

יותר, זה גבוה וצר, חוצה בוץ ומים עד גובה הרצפה כאילו שאתה בכביש סלול. 

image.thumb.png.e3099c6860873f8d167aee18cdcd1960.png

 

image.png.be5f3c73eef3b9848bcae8e581b48363.png

  • אהבתי 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, cohen motor 377 כתב:

כשקונים כזה, זה מגיע עם פיגומים?

לא כל כך מתחבר לז׳אנר של משאיות.

זה שייך לזאנר של טרקטור.

אחראי מלחמת עולם ה שניה שהיה חוסר בגרמניה בכלים חקלאים, מרצדס באה עם היצירה הזאת.

יש לזה יציאת PTO, ככה שאפשר לחבר לזה הרבה כלים שונים.

יש פה גיר מאוד חזק ואיטי, ומורכב, שנותן יחס זחילה מטורף. 3 נעילות.

מרווח גחון מטורף, צמיגים גדולים, כמו טרקטור.

ופלטפורמה הכי גמישה שיש. מרכבי כיבוי, מוטוהר הום לשטח, חילוץ ומה לא.

שלחתי לאבא שלע את התמונות, ישר אמר זוכר אותם מדן...השתמשו בהם לענף של הדייג.

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.
  • אהבתי 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

זכור לי שהיה ייבוא של משאיות של JAC ע"י ציינה מוטורס עד 2021.

נראה לפי המספר שהייבוא חודש, והמשאית היא דיזל ולא חשמלית )מעניין מי הייבואן).

 

ואם כבר מעלים מהאוב סיניות שיובאו בעבר.

בסרטון פרסומת מלפני חודשיים למיניבוס סיני חשמלי, אפשר לראות ברקע מסחריות של LevC שהיו משווקות עד 2022.

https://www.facebook.com/share/v/1BWynTAYsK/

ייבוא חדש?

20250928_190940.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

Screenshot_20250928-163336.thumb.png.45a6b867de44f6da750ca34dcdc8ab85.png

 

או שצילמתי את אותו רכב רק 200 ק"מ צפונה, או שהתופעה מתפשטת.

זו תופעה רחבה אחרי פחחות וצבע בבגאז. ראיתי מלא ומלא ורסיות.

פורסם
לפני שעה, zaf כתב:

יותר, זה גבוה וצר, חוצה בוץ ומים עד גובה הרצפה כאילו שאתה בכביש סלול. 

image.thumb.png.e3099c6860873f8d167aee18cdcd1960.png

 

image.png.be5f3c73eef3b9848bcae8e581b48363.png

כן ראיתי את השיקוץ הזה כמה פעמים גם את של מד"א

לבנות על כזה דבר קרוואן זה נשמע מספק ביותר אבל סתם טיול שטח זה מרגיש לי סיוט לא?!

פורסם

זה משהו אחר, זה לא כמו רכב שטח סטנדרטי,

בדיוק כמו שרכבי SBS נותנים חוויה אחרת מרכב שטח סטנדרטי.

 

 

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...