Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

Long time no see

PXL_20241008_141819390~2.jpg

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 6 שעות, itsik170 כתב:

שאלה שמסקנת אותי - מה הקטע עם הדלתות צד בואנים האמריקאים שזה 2 דלתות מפוצלות במקום דלת הזזה גדולה.

 

לפני 6 שעות, tinoki כתב:

לוותר על המסילה. כאב ראש, כבד ונתקע לעיתים.

 

שילוב של מקומות חניה מרווחים (לא בעיה לפתוח דלת), פרופיל שימוש ציבורי (בדומה למוניות שירות בישראל - לכניסה ויציאה מהירה), וקצת טמטום אמריקאי (כי דלת הזזה היא מנגנון מכני מתוחכם מדי בשבילם).

 

עדיין, פעם הגעתי לשיקגו בערב חג כשכל החניון היה ריק והרכב היחיד שנשאר להם זה אוטובוס טרנזיט ארוך כזה עם 14 מושבים. עד היום זה אחד האוטואים הכי כיפיים שיצא לי לנהוג בהם.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

שאלה שמסקנת אותי - מה הקטע עם הדלתות צד בואנים האמריקאים שזה 2 דלתות מפוצלות במקום דלת הזזה גדולה.

שברתי את הראש וניראה לי 3 שורות מושבים-דלת הזזה. 4 שורות מושבים-דלת כפולה

דלת הזזה היא בגודל של דלת וחצי והמעבר אחורה פחות נוח מדלת כפולה 

אבל זה רעיון שלי לא יודע אם אני צודק

 

חשבתי על עוד טענות אבל הטרנזיט והספארי האמריקאיות הם כן עם דלת הזזה-והם גם 3 שורות מושבים…..

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם

לדעתי זה אותו מיפתח.

ב-90' היו ואנים אמריקאיים עם דלת הזזה, ואח"כ עברו לדלת וחצי על צירים.

יותר נוח כשאין צורך בכל המיפתח, ומרגיש קצת יותר 'פרייבט' מהזזה.

גם המנגנון של הצירים פשוט, זול ועמיד יותר ממנגנון של דלת הזזה, וגם יותר נוח ואינטואיטיבי לשימוש.

פורסם

לא כולם עם דלתות צירים.

קרייזלר/דודג׳, עם הקרוואן/טאון & קאונטרי, היו עם דלתות הזזה חשמליות.

פעמיים שכרתי אותו בארה״ב, ולא התחרטתי. במיוחד כשיש לו תצורת מושבים של 2 בודדים + שורה של 3 מאחור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 14 שעות, amosbmw כתב:

Long time no see

PXL_20241008_141819390~2.jpg

כמה זמן לא ראיתי אחת כזו...

אגב, לפי שני אתרים, הרישוי שלה אינו בתוקף כבר כמעט חודשיים (או שיש דיליי כ"כ גדול בעדכון שלהם ?)

alfa 156 2.5.

פורסם

הדילאיי בדרך כלל של יום יומיים

לך תדע אולי הוא חזר בדיוק מהטסט, אן כמו חלק גדול מהישראלים, פשוט נוסע בלי טסט כמה חודשים.

 

לפני שעתיים, kompy כתב:

קרייזלר/דודג׳, עם הקרוואן/טאון & קאונטרי, היו עם דלתות הזזה חשמליות

וראינו כמה זמן הדרעק הזה שורד בקרייזלר. אחרי שנים בודדות המנגנון תקול.

פורסם
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

הדילאיי בדרך כלל של יום יומיים

לך תדע אולי הוא חזר בדיוק מהטסט, אן כמו חלק גדול מהישראלים, פשוט נוסע בלי טסט כמה חודשים.

אני בדקתי עוד במכון, מיד אחרי סיום המסלול והתשלום ותוקף הרישוי כבר היה מעודכן במשומשת

פורסם (נערך)

לפי השם של התצלום שלך, צילמת אותו בדרך הלוך, ואני בדרך חזור

20241009_101213.jpg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...