Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

20240419_174613.thumb.jpg.4996b6c9907eee687ce09bcb52fc9883.jpg20240419_174539.thumb.jpg.a7b277be5e87e34100e29e7a97654b48.jpgיש לי מזל בשישי אחה’’צ לפגוש בזבוטינסקי פ”ת רכבי אספנות מענינים,

היום היו 4 אחד הצלחתי לתפוס1 בן 73 עם נהג יותר מבוגר מהאוטו

  • אהבתי 3
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

20240419_174613.thumb.jpg.4996b6c9907eee687ce09bcb52fc9883.jpg20240419_174539.thumb.jpg.a7b277be5e87e34100e29e7a97654b48.jpgיש לי מזל בשישי אחה’’צ לפגוש בזבוטינסקי פ”ת רכבי אספנות מענינים,

היום היו 4 אחד הצלחתי לתפוס1 בן 73 עם נהג יותר מבוגר מהאוטו

פשוט תבוא ליכין ותראה את כל הרכבים האלו כל שבוע במצב סטטי

צילמתי סרטון שמראה שהמפגשים הפכו למפגשי קורבט...

הפליימות מאחור בתחילת הסרטון

פורסם
בתאריך 9.2.2024 בשעה 11:02, EliC25 כתב:

לגבי הוולוו.. צפו להפתעה ;-)

 

בתאריך 9.2.2024 בשעה 09:37, nisim91 כתב:

וולוו שנראית ממש שמורה. 

 

לקח לי קצת זמן, הרכב בדיוק נמכר..

מוזמנים לצפות.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 14 דקות, EliC25 כתב:

היא חונה באיזור קבוע המון שנים.

@discoTD5בוודאי מזהה

מכונית רמת שרונית ותיקה. מוכרת.

מי שבעניין אוכל איטלקי מצוין, במסעדה איטלקית ביתית כמו באיטליה - חפשו את 'בולוניה' בשד' ויצמן ברמת השרון. נדמה לי ויצמן 6. פנינה איטלקית אמיתית.  הבעלים של המסעדה הוא הבעלים של המכונית. 

  • אהבתי 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 31 דקות, BoazB11 כתב:

כנראה שלא במקום המצולם...

 

התכוונתי be איזור

ולא ba איזור

;)

פורסם
לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

 

לקח לי קצת זמן, הרכב בדיוק נמכר..

מוזמנים לצפות.

 

רשמת בעבר שהיא נגנבה. 

היא נמצאה וזאת אותה וולוו שהעבירו לאספנות? 

פורסם
לפני 17 דקות, nisim91 כתב:

רשמת בעבר שהיא נגנבה. 

היא נמצאה וזאת אותה וולוו שהעבירו לאספנות? 

מה הכוונה העבירו לאספנות?

היא בסטטוס אספנות המון שנים

מצאו אותה כבר באותו יום

פורסם

קצת מהזמן האחרון, איכות גרועה 😥

כל כך כואב לי על האלפסוד הזו... תקועה שם כבר שנים

 

DSC_0000889.jpg.ee5b03f97caa95063c2cfaea1a003186.jpgDSC_0000891.jpg.bbdc5f734647d8f99bc83334851dd3fa.jpgDSC_0000890.jpg.64c64ea54998f10707503f0ba443f816.jpg

 

משהו מכוער בדרך

image.thumb.jpeg.9dca8b3b5ff3769fdd529d6d3537a60f.jpeg

image.thumb.jpeg.3bd6521214379e8c920c9e75d6becf05.jpeg

(1)C8.jpg.21cfe49a913d3179091c53fa17d6ceb7.jpg(1)145.jpg.a5a6584504061463445b1ae1a2b8f82c.jpg(1)TTS.jpg.c85be793c9f6ac312c008f75ad86b34f.jpg1152454231_.jpg.9c612fede9c31a296120c1ecdd0f8c24.jpgDSC_0000895.jpg.1ea5af62597e69fc5edf0cb2a4dfa43e.jpgDSC_0000893.jpg.876e14f1efe0df7526822c1630f60163.jpg(3)C8.jpg.77b9be3b1d87b0f96fdb7365566f0bb9.jpg(2)C8.jpg.80966fa0e4f03902bd850165b18a29fb.jpg

 

  • אהבתי 2

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...