Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנתיים מוסך החליף לרכבי קיב סיד ממיר קטליטי בכ 5000 שח אחרי שהרכב לא עבר טסט בליקוי זיהום אויר. כעת גם ליקוי זיהום אויר בטסט. האם יש בעיה עם קיה סיד וממיר קטליטי?

פורסם

אכן, קיים כשל רב ברכבי קיה/יונדאי בבדיקת פליטת זיהום אויר(גם רכבים בני שנתיים-שלוש נכשלים בבדיקה זו).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 3 דקות, kompy כתב:

אכן, קיים כשל רב ברכבי קיה/יונדאי בבדיקת פליטת זיהום אויר(גם רכבים בני שנתיים-שלוש נכשלים בבדיקה זו).

אז מה עושים?

אני צריך להעביר השבוע יונדאי, אין לי כח לסיבוכים מיותרים.

פורסם

מעבר לזה שכנראה ישנה בעייה (סדרתית ?) - מומלץ להגיע לבדיקת זיהום אויר, כשהממיר חם. 

להזיק זה בטח לא יזיק ויכול רק להועיל.

 

פות"ש - התקינו לך ממיר חלופי, או מקורי שהיצרן משתמש ?

alfa 156 2.5.

פורסם

 

לפני שעתיים, חולגי כתב:

מעבר לזה שכנראה ישנה בעייה (סדרתית ?) - מומלץ להגיע לבדיקת זיהום אויר, כשהממיר חם. 

להזיק זה בטח לא יזיק ויכול רק להועיל.

 

פות"ש - התקינו לך ממיר חלופי, או מקורי שהיצרן משתמש ?

האמת, אני לא בטוחה.. אבל בזמנו עשיתי המון בירורים בנושא כי רק קנינו את הרכב מחברת ליסינג ותוך 3 חודשים לא עבר טסט. היו הצעות של רק להחליף חלק והמוסך שחברת הליסינג עבדה איתו (לא שחברת הליסינג שילמה על זה אבל הפנתה אליו) אמר שהוא לא עושה קומבינות כאלה.. והחלפת הממיר עלתה 5000 שח שזה סכום מטורף ועוד אמר שזה מחיר לחברת הליסינג ולא יכול לתת הנחה מעבר

פורסם
לפני שעה, Dazy כתב:

 

האמת, אני לא בטוחה.. אבל בזמנו עשיתי המון בירורים בנושא כי רק קנינו את הרכב מחברת ליסינג ותוך 3 חודשים לא עבר טסט. היו הצעות של רק להחליף חלק והמוסך שחברת הליסינג עבדה איתו (לא שחברת הליסינג שילמה על זה אבל הפנתה אליו) אמר שהוא לא עושה קומבינות כאלה.. והחלפת הממיר עלתה 5000 שח שזה סכום מטורף ועוד אמר שזה מחיר לחברת הליסינג ולא יכול לתת הנחה מעבר

לא הבנתי, אתם שילמתם 5000 או חברת ליסינג??? 

 

אין ממיר חלופי במחיר הזה. 

 

זא זה לא סביר 

×
×
  • תוכן חדש...