Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 19.7.2023 בשעה 13:15, ohada22 כתב:

צהריים טובים,

אשמח להמלצה על שמן מומלץ לסקודה קודיאק מנוע 2.0 דיזל. 

בעיקרון בשמנים של משפחת VAG הם:

5W40

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-castrol-edge-5w40-5l

נדמה לי שאתה צריך יותר מ 4 ליטר ו אז בדוק כמה וקנה מיכל או שניים של 1 ליטר למשל

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
בתאריך 20.7.2023 בשעה 14:59, kobi_g כתב:

5W40

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-castrol-edge-5w40-5l

נדמה לי שאתה צריך יותר מ 4 ליטר ו אז בדוק כמה וקנה מיכל או שניים של 1 ליטר למשל

תודה רבה. 

 

המלצות נוספות ?

אגב ראיתי את השמן מסדרה אחרת total-quartz-9000. 

ה- EDGE מומלץ יותר ?

 

https://www.autostore.co.il/product/שמן-total-quartz-9000-5w40-energy-5l/

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אגב בדקתי בספר רכב מומלץ שם שמן למנוע דיזל המתאים למפרט הבא VW 507.00

זה שמן בעל רמת צמיגות 5w30 ולא 40

וזה גם השמן שמומלץ ע״י החברה

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אז יש לך בספר הרכב את מה שאתה צריך לדעת.

מבחר לא קטן של שמנים מתאימים לדרישות

https://www.justmotor.co.il/items~140~0~16514-16550.htm

 

אני הייתי בוחר ב Shell Helix Ultra

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-shell-helix-ultra-av-l-5w30

כי השמן הזה מיוצר במיוחד לדרישות של אאודי ופולקסוואגן.

https://www.asl-shell.com/products/shell/shell-helix-ultra-av-l-5w-30/

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 2.8.2023 בשעה 23:33, vladclar כתב:

אז יש לך בספר הרכב את מה שאתה צריך לדעת.

מבחר לא קטן של שמנים מתאימים לדרישות

https://www.justmotor.co.il/items~140~0~16514-16550.htm

 

אני הייתי בוחר ב Shell Helix Ultra

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-shell-helix-ultra-av-l-5w30

כי השמן הזה מיוצר במיוחד לדרישות של אאודי ופולקסוואגן.

 

תודה רבה

בחרתי בסוף בקסטקול edge

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...