Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

דגם הרכב: מיצובישי גרנדיס 2010 עם 192k

מהות הבעיה: בעת עמידה על D עם מזגן דלוק

הטעינה של המצבר יורדת ל 11.8-12

מידע נוסף: הסל"ד בסביבות 650

אם אני מעלה סל"ד אז הטעינה משתפרת

 

המצבר בן שנה ומשהו, עדיין באחריות, בדקו אותו ואמרו לי שתקין.

האלטרנטור משופץ, הורכב לפני 3 חודשים (עדיין באחריות, על החלק, לא על העבודה)

 

ניקיתי בית מצערת, חיישן Maf, וכן את פילטר האוויר כולל הבית שלו.

 

האם הסל"ד בטווח תקין או שצריך להיות סביב ה 900?

מי הבעל מקצוע הכי נכון לטפל בבעיה כזו?

אני חושש שאחליף שוב אלטרנטור אך זה לא יפתור את הבעיה.

 

אשמח לכל עזרה

Screenshot_20230705_091441_Gallery.jpg

פורסם

ווידאת שהרצועה מתוחה כמו שצריך \לא מחליקה בעומס 

ובכ"ז עדיין יכול להיות שזה האלטרנטור אתה לא יודע מה בדיוק החליפו בשיפוץ

פורסם (נערך)

סליחה על הבורות, אבל מה זה התמונה הזאת שצירפת.

האם זו תוכנת דיאגנוסטיקה. שמתחברת לשקע OBD ?

 

בהתחלה חשבתי שמדדת מתח מצבר, עם מד מתח ישירות על הדקי  + / -  של המצבר.

אם לא, אז שווה לבדוק. אולי יהיו נתונים שונים.

 

הסל"ד סרק 650 נשמע הגיוני.  900 זה גבוה מידי. אם הרכב לא מקרטע בסרק, אז כנראה זה סל"ד תקין.

כנ"ל לגבי מתח המצבר. אם אין לך בעיה בהפעלת כל החשמל (למשל אורות מהבהבים / חלשים בלילה) ואין בעיה בהתנעה, אז לא רואה סיבה לדאגה מיידית.

אם השאלה שלך רק לשם הסקרנות הטכנית. אז בהחלט יש מקום לחקירה נוספת.

 

(*) אמרת שאם אתה מעלה סל"ד אז הטעינה משתפרת, אך לא רשמת נתון מספרי. אנא רשום, מעניין לדעת. (וולט@סל"ד)

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 6 דקות, IsraCar כתב:

סליחה על הבורות, אבל מה זה התמונה הזאת שצירפת.

האם זו תוכנת דיאגנוסטיקה. שמתחברת לשקע OBD ?

יצא לי לראות את זה כמה פעמים שבמסכי המולטימדיה האלו יש אפשרות להציג את נתוני החשמל והמערכת המכנית של הרכב

  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 דקות, IsraCar כתב:

סליחה על הבורות, אבל מה זה התמונה הזאת שצירפת.

האם זו תוכנת דיאגנוסטיקה. שמתחברת לשקע OBD ?

אפליקציית torqe   שמתחברת ל-obd נכון שבד"כ היא מזייפת קצת בוולטים אבל זה מינורי ממש ו-12.2 גם אם באמיתי זה 12.7 זה נמוך 

פורסם
לפני 4 שעות, Shab00 כתב:

אתה צריך לעשות לאלטרנטור בדיקת עומס. המתח שאמרת הוא מאוד נמוך. אמור להיות לפחות 13...

תודה לכל המגיבים,

היופ בבוקר הנעתי והמצב השתנה 360 לרעה.

כעת הטעינה מגיעה ל 17 והרכב מצפצף, מייד כיביתי.

 

זו כבר פעם שלישית שאני מחליף אלטרנטור משיפוץ. (להבנתי אין חדש מקורי, רק סיני שגם הוא לא מאוד מומלץ)

 

אני כבר ממש מיואש מהמצב, מה אפשר לעשות?

פורסם

המוסך שלך עובד עם משפץ אלטרנטורים גרוע.
בקש שיפרקו וירכיבו בלבד, אתה תיקח אותו בעצמך למשפץ טוב (לי יש נסיון מצוין עם ראובן מאלקטרו טיב פ"ת) וככה תדע לפחות שהוא שופץ כמו שצריך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני 36 דקות, OhadH כתב:

 

אני כבר ממש מיואש מהמצב, מה אפשר לעשות

לחפש אלטרנטור מפירוק שיד ישראלית טרם נגעה בו.

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, OhadH כתב:

תודה לכל המגיבים,

היופ בבוקר הנעתי והמצב השתנה 360 לרעה.

כעת הטעינה מגיעה ל 17 והרכב מצפצף, מייד כיביתי.

 

זו כבר פעם שלישית שאני מחליף אלטרנטור משיפוץ. (להבנתי אין חדש מקורי, רק סיני שגם הוא לא מאוד מומלץ)

 

אני כבר ממש מיואש מהמצב, מה אפשר לעשות?

 

אל תיסע ברכב כאשר מתח הטעינה עולה ל-17 וולט. קיימת סכנה ברורה ומיידית למחשבי הרכב והמצבר ועוד...

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, elibaba כתב:

המוסך שלך עובד עם משפץ אלטרנטורים גרוע.
בקש שיפרקו וירכיבו בלבד, אתה תיקח אותו בעצמך למשפץ טוב (לי יש נסיון מצוין עם ראובן מאלקטרו טיב פ"ת) וככה תדע לפחות שהוא שופץ כמו שצריך.

תודה

זה בדיוק מה שעשיתי,

האלטרנטור מאלקטרו טיב

לפני 28 דקות, מרק10 כתב:

 

אל תיסע ברכב כאשר מתח הטעינה עולה ל-17 וולט. קיימת סכנה ברורה ומיידית למחשבי הרכב והמצבר ועוד...

ברור

רק גרר

לפני 2 דקות, OhadH כתב:

תודה

זה בדיוק מה שעשיתי,

האלטרנטור מאלקטרו טיב

ברור

רק גרר

עדיף אלטרנטור חדש סיני?

פורסם
לפני 7 שעות, OhadH כתב:

תודה

זה בדיוק מה שעשיתי,

האלטרנטור מאלקטרו טיב

ברור

רק גרר

עדיף אלטרנטור חדש סיני?

 

אני לא משפץ שום חלק ברכב כבר יותר מ-20 שנים אלא מזמין חלק חדש במחיר יותר זול מאשר שיפוץ בארץ שלא שווה כלום.

 

אם המוסך לא רחוק ממקום מגורייך אתה יכול לנתק את האלטרנטור לפני התנעת הרכב ולנסוע למוסך. כמובן רק אחרי שהמצבר טעון וללא הפעלת צרכנים נוספים.

ניתן להזמין אלטרנטור איכותיי של יצרן OEM בחו"ל במחיר נוח בתנאי שאתה יכול להשבית הרכב לשבועיים לפחות.

 

תעלה תמונה של רישיון הרכב ללא פרטים מזהים וננסה לעזור לך למצוא אלטרנטור מתאים.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 7.7.2023 בשעה 21:52, מרק10 כתב:

 

אני לא משפץ שום חלק ברכב כבר יותר מ-20 שנים אלא מזמין חלק חדש במחיר יותר זול מאשר שיפוץ בארץ שלא שווה כלום.

 

אם המוסך לא רחוק ממקום מגורייך אתה יכול לנתק את האלטרנטור לפני התנעת הרכב ולנסוע למוסך. כמובן רק אחרי שהמצבר טעון וללא הפעלת צרכנים נוספים.

ניתן להזמין אלטרנטור איכותיי של יצרן OEM בחו"ל במחיר נוח בתנאי שאתה יכול להשבית הרכב לשבועיים לפחות.

 

תעלה תמונה של רישיון הרכב ללא פרטים מזהים וננסה לעזור לך למצוא אלטרנטור מתאים.

 

תודה 

מצ"ב 

IMG-20190709-WA0016.jpg

פורסם (נערך)

מספר שילדה הוא בעיקר לנוחות. אפשר לעבוד עם שאר פרטי הרכב. אני עובד כך שנים.

בתאריך 5.7.2023 בשעה 09:15, OhadH כתב:

 מהות הבעיה: בעת עמידה על D עם מזגן דלוק

מידע נוסף: הסל"ד בסביבות 650

האם הסל"ד בטווח תקין או שצריך להיות סביב ה 900?

לאף אחד זה לא מדליק נורה אדומה?

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
×
×
  • תוכן חדש...