Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו ראה בפועל כלי רכב מימני מתדלק מימן בתחנת הדלק סונול יגור שע"פ הפרסומים בתקשורת כבר התחילה בפועל לאפשר תידלוק מימן? (כנראה שאין עדיין בישראל טויוטה מיראי, אבל לפי הפרסומים אמורות להיות כמה משאיות מימן מתוצרת יונדאי)

 

יש למישהו צילום איך המשאבה נראית ומה כתוב עליה ?

(לא צילום מחו"ל, את זה אני יכול למצוא בגוגל)

 

תודה רבה מראש לכל העונים.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני שעתיים, harhanegev כתב:

מישהו ראה בפועל כלי רכב מימני מתדלק מימן בתחנת הדלק סונול יגור שע"פ הפרסומים בתקשורת כבר התחילה בפועל לאפשר תידלוק מימן? (כנראה שאין עדיין בישראל טויוטה מיראי, אבל לפי הפרסומים אמורות להיות כמה משאיות מימן מתוצרת יונדאי)

 

יש למישהו צילום איך המשאבה נראית ומה כתוב עליה ?

(לא צילום מחו"ל, את זה אני יכול למצוא בגוגל)

 

תודה רבה מראש לכל העונים.

 

ממה שאני יודע ישנם שני רכב מסחריים של יונדאי הממונעים מימן וצפויים להשתמש בתחנה המדוברת.

  • אהבתי 1
פורסם

אם יש כאן מישהו שעובר שם ממילא בלי טירחה מיוחדת ויכול לשלוח לי תצלום מקרוב של המשאבה- מה כתוב עליה וכו', אשמח.

אני לא מחפש תמונות מגוגל, אותן אני כבר מכיר כמובן.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

מצאתי תמונה מההשקה. 

 

20230508_132153.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה.

מעניין מה פשר ה"10 אגורות לק"ג" שמופיע שם.

אם יש מישהו שיכול לצלם מלפנים ולא מהצד (בלי לטרוח במיוחד, רק מישהו שממילא עובר שם), אודה לו מאוד.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, harhanegev כתב:

מעניין מה פשר ה"10 אגורות לק"ג" שמופיע שם.

אם תסתכל מעט מעל זה במסך בו מוצג החיוב, תראה כי החיוב הוא לפי משקל (ק"ג של מימן) ולא לפי נפח (ליטר).

עריכה: אני מניח כי פרסמת את ההודעה גם בקבוצת "שאלה קטנה"

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 43 דקות, guya72 כתב:

אם תסתכל מעט מעל זה במסך בו מוצג החיוב, תראה כי החיוב הוא לפי משקל (ק"ג של מימן) ולא לפי נפח (ליטר).

עריכה: אני מניח כי פרסמת את ההודעה גם בקבוצת "שאלה קטנה"

1. אכן ציינתי כבר שזה ל-ק"ג. לא כתבתי ליטר.

2. נכון.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

עכשיו שזה קילו ולא ליטר כמו שאנו רגילים,איך מחשבים צריכה? ברכב פרטי כמובן

סונול תמיד תחנות אדומות,עכשיו במימן עברו לכחול ? :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...