Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי אינפיניטי זה נראה רכב למבוגרים, אני לא פותח השרשור אבל לדעתי רק גרמניות משדרות או אמריקאיות מסוימות יוקרה (דעה אישית לא להתעצבן) וגם וולבו שהציעו כאן זה הכי לזקנים.
 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

ממה שהבנתי בסהכ לעשות טיפולים בזמן לטפל בחומרים הנכונים ולא תחליף זול והרכב יסע.

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
פורסם

רגישות לשגרת טיפולים לפי היצרן נכונה לכל רכב פרימיום. ישראלים טובים בלקנות ולחסוך בלהחזיק. 

פורסם

אם אתה רוצה שקט זה רק לקסוס, אם זה אמינות ואפילו תחזוקה, אך לא CT200, לדעתי זה הרכב הכי לא יוקרתי של לקסוס, לא ג'יפונים, עדיף IS בהרבה, את הGS גם, אך פחות אוהב את העיצוב.

 

אחרת כמו שאמרו לפני, תדאג לתחזוקה קפדנית שתהיה גם יקרה,

אני אומר את זה מניסיון מלפני הרבה שנים, היתה לי אודי A3 מנוע 2.0 אטמוספירי וגיר מולטיטרוניק, שהאחזקה שלה היתה נורא נורא יקרה.

 

פורסם

הרכב אצלי היה תקופה קצרה יחסית,

והיה רק בן 3

טיפול ראשון עלה לי סביב ה2000,

טיפול שני 2500

ואחרי זה בכמה חודשים הגיר שבק חיים, 22000 ש"ח,

ופה כבר מכרתי.

נ.ב, מי שקנה ממני גם הלכה לו המצערת אחרי כחצי שנה, עלו כמה אלפים,

אנ אוהב את הרכבים שלהם, אבל מעדיף שזה יישאר כך מרחוק.

×
×
  • תוכן חדש...