Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אני מחפש לרכוש רכב עד 70,000₪ בערך.

 

אני מתלבט בין כמה סוגי רכבים, אז אציין אותם כדי שתבינו בערך מה אני מחפש:

1. מרצדס A-Class

2. Audi A3

3. Audi A4

4. BMW סדרה 1

5. Audi Q3 גם קרצה לי

 

כולם בשנתונים של 2013-15 ראיתי שיכולים להסתדר בתקציב

אני מחפש רכב שיראה טוב על הכביש, לא מחפש ״מפלצת כוח״ עם 250 כ״ס,

מדובר ברכב לנסיעות קצרות ביום-יום

 

זה רכב לנהג יחיד

 

ידוע שהעלויות אחזקה של הרכבים האלה גבוהות יותר,

אבל אני מנסה להבין בכמה גבוהות יותר? לצורך הדוגמה, מה עלות של טיפול שנתי סטנדרטי?

 

בנוסף, לא הצלחתי למצוא תשובה בנוגע לאמינות של הרכבים האלה.

החשיבה שלי הייתה שרכב ממותגי היוקרה אמור להיות אמין יותר,

אבל הבנתי שחלקם צופים הרבה תקלות, לכן אשמח לפידבק מצד בעלי הניסיון,

כדי שאדע למה אני מצפה 🙂

 

אגב, אני תמיד פתוח לשמוע כיוונים נוספים!

פורסם

ההמלצה הקבועה: מותג פרימיום מזדקן קונים רק לקסוס.

לגבי פוזה אני פחות יודע להמליץ.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, O.R. כתב:

ההמלצה הקבועה: מותג פרימיום מזדקן קונים רק לקסוס.

לגבי פוזה אני פחות יודע להמליץ.

מה מדגמי לקסוס אתה יכול להמליץ במסגרת התקציב?

פורסם (נערך)

אחי 

בלי להעליב איזה פוזה בדיוק יש ברכבים שכתבת? 

מרצדס A? במוו 1?

תסתכל יותר לכוון מרצדס C במוו סדרה 3 או A4 

 

לא יודע עם זה מתאים לך אבל עם אתה מבקש רק פוזה אז עדיף אותם 

עריכה אחרונה על ידי BMW F30
פורסם

לקסוס CT200H זה למעשה טויוטה אוריס היברידית ( מכנית). מכונית אמינה מאוד.

בתקציב שלך ניתן למצוא אינפיניטי G37, שהיא כן חזקה  ומהנה לנהיגה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 שעות, lka כתב:

החשיבה שלי הייתה שרכב ממותגי היוקרה אמור להיות אמין יותר,

אבל הבנתי שחלקם צופים הרבה תקלות

אין לי נסיון בנושא, אבל מקריאת חומר - אין קשר בין יוקרה באופן כללי לאמינות, ספיציפית בחברות כמו מרצדס ובמוו יש קטע של אמינות, אבל זה מתבטא בכך שמנוע + גיר + שלדה יכולים לסחוב המון שנים והמון ק"מ, אבל תקלות צדדיות כולל תקלות משביתות יש בשפע, והקטע המרגיז זה שהחלפים עולים פי כמה מרכב זול, כמו שאגרת רישוי שנתית עולה יקר ברכב יוקרה, והתעריף לא יורד עם השנים וירידת הערך, ככה גם החלפים עולים יקר כי זה מרצדס, אפילו אם זו תהיה מרצדס ששווה כרגע רק 20/30 אל"ש

 

לפני כשעה, BMW F30 כתב:

בלי להעליב איזה פוזה בדיוק יש ברכבים שכתבת? 

חשבתי שפוזה זה עניין של טעם אישי, לא?

בכל מקרה פוזה זה מה שאתה חושב שאחרים חושבים עליך, אז אם אתה חושב שזה רכב מדליק אז זה מה שאתה בטוח שכולם חושבים עליך וזו המטרה.

פורסם
לפני כשעה, BMW F30 כתב:

אחי 

בלי להעליב איזה פוזה בדיוק יש ברכבים שכתבת? 

מרצדס A? במוו 1?

תסתכל יותר לכוון מרצדס C במוו סדרה 3 או A4 

 

לא יודע עם זה מתאים לך אבל עם אתה מבקש רק פוזה אז עדיף אותם 

 

לפני 9 דקות, chezik כתב:

אין לי נסיון בנושא, אבל מקריאת חומר - אין קשר בין יוקרה באופן כללי לאמינות, ספיציפית בחברות כמו מרצדס ובמוו יש קטע של אמינות, אבל זה מתבטא בכך שמנוע + גיר + שלדה יכולים לסחוב המון שנים והמון ק"מ, אבל תקלות צדדיות כולל תקלות משביתות יש בשפע, והקטע המרגיז זה שהחלפים עולים פי כמה מרכב זול, כמו שאגרת רישוי שנתית עולה יקר ברכב יוקרה, והתעריף לא יורד עם השנים וירידת הערך, ככה גם החלפים עולים יקר כי זה מרצדס, אפילו אם זו תהיה מרצדס ששווה כרגע רק 20/30 אל"ש

 

חשבתי שפוזה זה עניין של טעם אישי, לא?

בכל מקרה פוזה זה מה שאתה חושב שאחרים חושבים עליך, אז אם אתה חושב שזה רכב מדליק אז זה מה שאתה בטוח שכולם חושבים עליך וזו המטרה.

מסכים איתך חלקית 

רכב שמדליק אותך זה עניין של טעם אישי כן, אבל פוזה זה איך אחרים מסתכלים עליך , שרואים רכב מרשים. 

לא חושב שמרצדת A או סדרה 1 זה רכב כזה, בדיוק הפוך זה הדגמים הכי בסיסים של החברה ואז זה נראה כאילו בנאדם קנה את הרכב רק בשביל המותג שזה הפוזה הכי גרוע שיש . 

 אבל שוב אין פה מה להתכווח

פורסם

אני הכי אוהב אודי בקטע הזה, הן מספקות "פוזה" אבל עושות את זה בשקט. העיצוב מצליח להיות גם אלגנטי וגם ספורטיבי. A3 היא המלכה בזה לדעתי אבל גם ה A1 היא אפשרות טובה. מבחינה מכנית A3 היא כמו גולף ו A1 היא כמו פולו: אותם חלקים ואם מטפלים במוסך מתמחה כמו רון בתל אביב ולא במוסך מורשה עלויות אחזקה צריכות להיות שפויות.  ואודי הם מומחים לתאי נוסעים כך שגם בפנים אתה תרגיש משהו מיוחד (ב a3 יותר כמובן). גם האפשרויות האחרות שהעלת טובות: לב.מ.וו יש גם מוסכים מתמחים שמטפלים במחירים סבירים יותר וסדרה 1 נראית כמו אפשרות טובה. לקסוס ct200h לדעתי היא בכלל לא רכב עם "פוזה" , אינפיניטי q30 לאומת זאת כן. לא כל כך מכיר את הרכב אבל הוא בהחלט נראה מיוחד. 

עוד רכב שנראה נהדר, ספורטיבי ואלגנטי זה וולוו s60 r-design. תחפש בפורום, נדמה לי שכתבו עליה בעבר. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

יש עוד משהו שמעניין אותך ברכב חוץ מפוזה?

גודל?

כוח?

נוחות?

אבזור?

 

לגבי אמינות - כמו שכבר כתבו, לרוב היפניות די טובות בזה.

לקסוס - CT200 לדעתי נראית פח. IS כבר נראות סבבה, אם כי קצת מיושנות (בעיקר כי עיצוב השבכה הקדמית בצורת X גדל ותפח במשך השנים ועכשיו הישנות נראות... ישנות).

אינפיניטי G-37 לדעתי נראה מעולה בלי להיות צעקני מדי + נוח ומנוע גיבור. צריכת דלק די גבוהה, אבל נשמע שאתה לא נוסע הרבה אז זה לא נורא.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

אני יכול לתת את השנקל שלי על ב.מ.וו, סדרה 1 או 3 שהציעו פה. פוזה זה לא עושה על אף אחד (אולי הג׳יפים של ב.מ.וו). החכמה היא לא רק לקנות כזה רכב אלא גם להחזיק אותו.
קח בחשבון שהטיפולים והביטוח קצת יותר יקרים מהממוצע וזה גם תלוי תקלה, אם תטפל בזמן עם חלפים מקוריים או תחליפיים איכותיים - יהיה לך שקט. אלה לא רכבים שמגיבים טוב להזנחה.

רוב הדגש וההבדל יהיה באיבזור שהרכב מגיע איתו. יש ״חבילות״ איבזור מהיצרן אבל יש גם אנשים שהוסיפו (בהזמנה אישית או בהרכבה עצמית) שדרוגים וזה מוסיף. יש סדרה 3 שהן יותר בסיסיות מסדרה 1, זה הכל תלוי בהזמנה שבוצעה במעמד הרכישה.

בשנתונים האלה הסדרות האלה הגיעו עם אותם מנועים, אז סדרה 1 תהיה קלילה יותר.

פורסם

טרי בלוח, קרוב לתקציב.

לא מכיר ואין לי קשר למוכר.

נראה לי שיש לו פה שרשור מעקב.

 

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...