Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק עם טוויסט


שושון רך
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לקחתי את הרכב לנסיעת מבחן בהרי ירושלים כששלושה מבוגרים בתוכה. הערכתי 210 קילו.. 

 

נכנסתי לעקיפה בעלייה תלולה ממהירות של 35 קמש אבל הרכב לא הצליח כמעט לעלות במהירות למרות רגל עד הסוף בגז. 

רק אחרי 8- 12 שניות הרכב הצליח לעלות לכיוון ה 50-60 קמש. עכשיו .. זה מנוע 1800 יחסית אמור להתחיל עקיפה בטוב 

 

למביני עניין, האם זה נורמטיבי שמנוע כזה יתעכב במינוף ההאצה בעליה כזאת?

 

שנית, הרכב היה לפני האדם הפרטי אצל סוחר שקנה אותו מאוויס (באתר משומשת כתוב ליסינג). ברישיון הזמני של הסוחר שבעל הרכב שמר לא היה כתוב קילומטרז'.. שזה נראה חשוד.

האם עליי לחשוד שהסוחר ככל הנראה קנה רכב שטחן  ב 3 שנים  ק"מ והוריד ל 30 אלף כפי שצויין אחכ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לא היינו שם לראות במה מדובר וכמה תלול זה היה.  אבל סך הכל נשמע נורמטיבי.

נכון זה לא 1.6 סטנדרטי, אבל זה לא טורבו או איזה v6. כולה 1.8 אטמוספרי, נותן קצת יותר מ-1.6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מוזר שהרכב לא בצליח לצבור מהירות, בכול זאת זה לא סוזוקי האלטו.

יש היסטורית טיפולים?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים אטמוספרים של הונדה ידועים בכך שאת הכח מקבלים בסלד גבוה מאוד.

היית צריך להוריד הילוכים (לפחות 2 ידנית או ללחוץ את הדוושה עד הרצפה שהגיר יעשה זאת לבד) להגיע לטווח האפקטיבי ואז הסחיבה סבירה. עדיין לא ברמה של מנועי טורבו אבל בהחלט סביל.

 

לגבי ק"מ תמיד כשאתה קונה מסוחר שאינו חברה גדולה תחשוד בק"מ. תבקש היסטורית טיפולים וצילומי רשיונות משנים קודמות תראה אם מסתדר לך.

אם עדיין יש חשד גם אם שיחקו בק"מ, אפשר לחבר מחשב ולקרוא את הק"מ של הגיר שם זה מציג נתון אמיתי.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההילוכים בסוויק האטמוספרית הם מאוד ארוכים. בהילוך שני הרכב מגיע ל 110 קמש  ב6800 סלד ואז מעביר לשלישי. אני מניח שהיית במצב חיסכון ולא מצב ספורט. בספורט ב35 קמש להערכתי הוא יוריד לראשון. בכל מקרה בכדי לקבל תאוצה יחסית טובה כדאי להיות מעל 4000 סלד ( עד כמה שזכור לי הויטק המפורסם😂 נכנס לפעולה ב 4400 סלד )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי סיוויק האצהק 1.8 כרכב חלופי לפני 7-8 שנים.

היו לי המון ציפיות מהתדמית הספורטיבית של הונדה וגם העצוב הנהדר של דגם ההאצבק הוסיף את שלו לציפיות...

בדרך הביתה מהמרכז לירושלים התאכזבתי מאוד, הרביצועים היו חלשים יותר מהפוקוס סטיישן דור 3 שהיתה לי אז.

תחבת ההילוכים מסרסת את המנוע...

גם עיצוב תא הנוסעים איכזב מאוד עם לוח שעונים שמזכיר מחשב אטארי משנות ה-80, הגה פלסטיק לא נעים למגע ותפעול אוטומאינרק לחלונות הקדמיים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו המון תודה לכם זה עוזר לקבל תובנות .

 

אבדוק את הרכב  במכון ואבקש שיחברו למחשב הגיר לדעת רישום ק"מ אמיתי.

ואין היסטוריית טיפולים זה אדם מבוגר שלקח למוסכניק פרטי שהוא סומך עליו. על פניו הרכב הגיב טוב, לא היו רעשים, גמגומים או הקפצות בזמן נהיגה. מזגן חזק בלימה טובה ללא משיכות הגה. באמת נסע חלק מאוד. 

אקח לבדיקה במכון בוודאות.

 

לדעתי גם אם היה בליסינג 3 שנים הערכתי היא שאולי זייפו מאה אלף (כלומר 30 אלף לשנה בתרחיש מאומץ). האדם הפרטי עשה ברישום 38 אלף. והסוחר הצהיר על 30 אלף...

זה נסבל לקנות במצב האמיתי סיוויק 2017 שמורה עם 138 אלף קמ ללא תאונות (בדקתי..) ובמחיר נמוך של 55 אלף.. 

עריכה אחרונה על ידי שושון רך
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוקל רכישה של רכב שעבר הפחתת קילומטראז׳?

לטעמי זה תמרור אזהרה ענקי שאמור לגרום לך לברוח, בטח לא להשקיע כסף בבדיקה. 

הונדה סיוויק זה לא רכב נדיר, עדיף למצוא רכב ממוכר מהימן ושיעבור את הבדיקות הראשונות שאתה מבצע בלי נפילות ואלמנטים שמעוררים חשד. 

  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שפשוט החלטתי להרים טלפון לאוויס ולבקש בעדינות שימסרו לי מידע לגבי הרכב מבחינת קילומטראז' בעת מכירה ואם אפשר מוקדם יותר- חייב לציין שהם אשכרה ענו לי ואישרו את הק"מ הנמוך ויותר מזה תיעוד ק"מ שנה לפני המכירה והכל תואם ולגיטימי. 

אשכרה סוחר רכב קנה את הרכב במצב טוב ולא התעסק עם המד ק"מ !! מי היה מאמין ?!?!? יש צדיקים בסדום ????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהכתיבה שלך קצת לא ברורה.

כמה קמ ראית על מד האוץ?

מהי ההיסטוריה של הרכב? כמה זמן הייתה אצל הליסינג, כמה זמן אצל האדם הפרטי, כמה זמן אצל הסוחר?

קשה לי להאמין שהרכב עם 30 אלף ק"מ, בן 6 שנים (כי כתבת 2017), ועוד עם עבר של ליסינג-פרטי-סוחר.

זה שהרכב לא סחב: יכול להיות שהיית על מצב "אקו" (נורה ירוקה בצורת עלה בלוח שעונים)? יכול להיות שלא ניסית להיעזר בהילוכים כדי להאיץ?

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עשה 69 אלף קמ. 

היה תחילה שלוש שנים באוויס ויצא משם עם 31 אלף קמ ווידאתי את זה מול אוויס. 

 

בסוף הלכתי על מאזדה 3 הצ'בק ,סוף 16, מנוע 2000 קילומטרז' של 96  אלף, 2 נהגים יחידים (יש רישום תאונה אבל במכון אמרו שהכל פיקס מנוע גיר שלדה ורק הוחלף טמבון ודלת וניפחו את הכל שם בשמאות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הסלוגן של מאיר היה "הלב שלך בנוי למנוע כזה"..

זה היה נכון שנמכרה סיווק ליד אמפריזה וקורולה ועוד הרבה רכבים בעלי הספק מנוע נמוך..

עם הזמן כל היצרנים התייעלו והונדה נשארה במקום עד שהציגה את מנוע 1.5 טורבו שהתגלה כלא מוצלח במיוחד..

וכן. הסיוויק דור 9 הייתה רכב נוח ושקט יחסית אך בעלת ביצועים בינוניים בלבד. מנוע 1.8 שמתעורר בסל"ד גבוה + תיבות הילוכים עם יחסי העברה ארוכים לא הצדיקו את הסולגן.

החזקתי אחת ידנית שקניתי מהסוכנות שהתגלתה כרכב רך יחסית וטוב לשיוט מאשר לפניות. הביצועים היו טובים בזכות 6 יחסי העברה בתיבה הידנית לעומת 5 באוטומטית - אבל עדיין לא היה לה יתרון על אף משפחתית.

 

עוד משהו שמפריע לביצועים הוא הממיר הקטליטי שנוטה להיסתם עם הזמן ולחנוק את הרכב עוד יותר.

השלוש עם מנוע 2.0 הרבה יותר זריזה וכייפית לנהיגה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...