Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, 

קיימת נזילה קטנה ממיכל הדלק של הרכב(סוזוקי sx4, 2012, אוטומט, האצ'בק בנזין), דיברתי עם כמה מוסכים וחלקם טוענים שהנזילה יכולה לנבוע מאטם בלוי, משאבה תקולה והיה מוסך אחד שאף טען שיש סיכוי שצריך להחליף את כל מיכל הדלק(נשמע פחות סביר).

השאלה שלי היא, איך יכולה להיווצר נזילה בעקבות משאבת דלק תקולה?

כלומר, ההגיון שלי אומר שנזילה יכולה לנבוע רק במידה והאטם כבר לא עושה את עבודתו.

אגב, ניתן להבחין שהנזילה מתחילה בראש מיכל הדלק והדלק זולג מלמטה למעלה.

 

תודה רבה חבר'ה

 

פורסם

לרוב כשאומרים נזילה ממשאבת דלק הכוונה מהמכלול הכללי. 

 

המשאבה יושבת בתוך צילינדר פלסטיק, 

וכל הצילינדר נמצע בתוך המיכל. 

דעה: 

Google it, 

תראה איך ואיפה הגישה למכסה טיפולים של המשאבה.

תחפש סימני נוזל, 

גם בסטטי וגם במצב מונע. 

ומשם תמשיך. 

 

לפני 28 דקות, lolshimi11 כתב:

מוסך אחד שאף טען שיש סיכוי שצריך להחליף את כל מיכל הדלק(נשמע פחות סביר).

יכול להיות. 

אם כוונתו היית שיש סדק או שבר בסביבת ההברגה של המיכל. 

 

 

 

Screenshot_20230324_105641_Edge.jpg

פורסם

הכל יכול להיות.

ברוב המקרים הנזילה תהיה ממכלול משאבת/מצוף הדלק, וזאת לאחר שמכל הדלק קבל מכה בתחתיתו ונוצר שבר במכלול.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 4 שעות, lolshimi11 כתב:

אהלן חבר'ה, 

קיימת נזילה קטנה ממיכל הדלק של הרכב(סוזוקי sx4, 2012, אוטומט, האצ'בק בנזין),

 

מי קבע שהנזילה ממיכל הדלק ? האם בעל מקצוע בדק את הרכב לגילוי הנזילה ?

האם הרכב עבר תאונה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 24.3.2023 בשעה 14:53, מרק10 כתב:

 

מי קבע שהנזילה ממיכל הדלק ? האם בעל מקצוע בדק את הרכב לגילוי הנזילה ?

האם הרכב עבר תאונה ?

כשהתחיל ריח הדלק להופיע, נכנסתי מתחת לרכב וממש ראיתי סימני רטיבות על כל הצד הימני של המיכל, בנוסף, מוסכניק שעשה טיפול לרכב אישר זאת, ומוסכניק אחר(שאליו הגעתי לצורך בירור עניין ריח הדלק) גם אישר שקיימת נזילת דלק, אף אחד מהם לא טען שהנזילה איננה ממיכל הדלק.

הרכב אכן עבר תאונה לפני כחצי שנה, והריח החל להופיע כחודשיים לאחר מכן(אולי לפני, אולי אחרי, קצת קשה לי להעריך).

 

דיברתי עם לא מעט מוסכים וחנויות חלפים שטענו שאין ברשותם משאבה כזו ויש להשיג רק מפירוקיות, במוסך מורשה סוזוקי אמרו שעלות התיקון הינה 2100 ש"ח למשאבה(משומשת) ו-650 ש"ח עבודה.

בדקתי בgalgalim.co.il וב-car-part.co.il, וקיבלתי הצעות בטווח של 400-1200 שקל(מוזר שהטווח כל כך גדול לא?) למשאבות משומשות.

אשמח לקבל פידבק בנוגע לאתרים הללו,

איך ניתן להבטיח שבחלק אכן תקין?

כיוון שחלק מהמוכרים טוענים שישנה אחריות על המשאבה ל-3 חודשים, אך המחיר נמוך מאוד בהשוואה להצעה שקיבלתי מהמוסך המורשה, וישנה שונות גדולה מאוד בין הספקים השונים מבחינת המחיר.

 

פורסם

לא משגע אותך הריח של הדלק?

שלא לדבר על הבטיחות.  💥

מי רוצה לסחוב בעיה כזאת כמה חודשים?

 

גם התגובה של המוסכים לא מובנת לי.

הם צריכים לאתר במדוייק את מקום הנזילה. גם אם זה דורש זמן ומאמץ. (ומצידך תשלום כסף על הבדיקה)

לזחול מתחת לרכב ולגלות רטיבות, זה לא איתור מקום מדויק.

פורסם
לפני 8 שעות, lolshimi11 כתב:

כשהתחיל ריח הדלק להופיע, נכנסתי מתחת לרכב וממש ראיתי סימני רטיבות על כל הצד הימני של המיכל, בנוסף, מוסכניק שעשה טיפול לרכב אישר זאת, ומוסכניק אחר(שאליו הגעתי לצורך בירור עניין ריח הדלק) גם אישר שקיימת נזילת דלק, אף אחד מהם לא טען שהנזילה איננה ממיכל הדלק.

הרכב אכן עבר תאונה לפני כחצי שנה, והריח החל להופיע כחודשיים לאחר מכן(אולי לפני, אולי אחרי, קצת קשה לי להעריך).

 

שורה תחתונה אתה לא יודע להצביע על מיקום הנזילה. מדובר על מיכל דלק אשר עשוי מפלסטיק ככה שייתכן מאוד שקיים סדק במיכל הדלק או

בצנרת שמובילה דלק מהמיכל למזרקי הדלק או מצנרת איוורור של אדי דלק מהמיכל.

כמובן קיימת אפשרות שהנזילה היא מהחלק העליון של המשאבה ואולי החלפת אטם תפתור את הבעיה.

 

אל תקנה שום חלק לפני שאתה משוכנע ב-100 אחוז שמצאת את הבעיה.

 

איזה כייף לי :)

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 24.3.2023 בשעה 10:36, lolshimi11 כתב:

אהלן חבר'ה, 

קיימת נזילה קטנה ממיכל הדלק של הרכב(סוזוקי sx4, 2012, אוטומט, האצ'בק בנזין), דיברתי עם כמה מוסכים וחלקם טוענים שהנזילה יכולה לנבוע מאטם בלוי, משאבה תקולה והיה מוסך אחד שאף טען שיש סיכוי שצריך להחליף את כל מיכל הדלק(נשמע פחות סביר).

השאלה שלי היא, איך יכולה להיווצר נזילה בעקבות משאבת דלק תקולה?

כלומר, ההגיון שלי אומר שנזילה יכולה לנבוע רק במידה והאטם כבר לא עושה את עבודתו.

אגב, ניתן להבחין שהנזילה מתחילה בראש מיכל הדלק והדלק זולג מלמטה למעלה.

 

תודה רבה חבר'ה

 

היי , חיפשתי באינטרנט תקלה כמו שלי ומצאתי את השרשור הזה ויש לי בדיוק בעיה כמו שהיתה לך . יש נזילה קטנה מהמיכל דלק סוזוקי SX4 בדיוק כמו שלך שנת 2012 . אשמח מאוד לדעת איך פתרת את הבעיה מה היו האפשרויות פתרון שלך ואיזה אפשרות פתרון בחרת וכמה זה עלה לך ? תודה מראש. 

פורסם
בתאריך 3.2.2024 בשעה 01:18, IsraCar כתב:

 

פיתרון החידה דווח על ידי לולשימי11 בהודעה נפרדת. הנה הקישור

כתבתי בקישור הזה שנתת כאן והוא לא חזר אלי ואולי לא ראה את ההודעה . אני לא יכול לשלוח לו הודעה פרטית כאן כי צריך20 הודעות בפורום הזה כדי לשלוח הודעה פרטית . יש מצב אתה כותב לו הודעה פרטית שיכנס לקישור ויגיב לי או שיצור איתי קשר במייל [email protected]  . תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...