היי LOLSHIMI11 חיפשתי באינטרנט תקלה כמו שיש לי ומצאתי את הקישור הזה שלך ושפתרת את התקלה שלך .גם לי יש סוזוקי SX4 שנת 2012 עם אותה תקלה אם אתה יכול להשאיר טלפון ליצור איתך קשר לשאול כמה שאלות אני אשמח ואם יש כאן מישהו שיכול להאיר קצת איך אפשר לעשות מכרז באתר CARPART כדי לקבל מחיר של המשאבת דלק באזור חיפה,או איפה אפשר לקנות ממוסך /פירוקיה אמינה משאבת דלק לסוזוקי SX4 שנת 2012 באזור חיפה אני אודה לו מאוד.