Jump to content

רון12

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רון12

  1. היי LOLSHIMI ראיתי פוסט שלך על משאבת הדלק שפרסמת לפני שנה בערך . פניתי אליך בפוסט ההוא ואולי לא יצא לך לקרוא אז כותב לך בפוסט חדש יותר שכתבת . העיניין הוא שיש לי בדיוק את אותה תקלה עכשיו עם המשאבת דלק של הסוזוקי SX4 שלי . אשמח מאוד אם תוכל לכתוב לי למייל [email protected] נחליף טלפונים נדבר ומאוד אשמח שתעזור לי בעיניין .אני בבעיה רצינית צריך עזרה עם זה . תודה מראש .
  2. כתבתי בקישור הזה שנתת כאן והוא לא חזר אלי ואולי לא ראה את ההודעה . אני לא יכול לשלוח לו הודעה פרטית כאן כי צריך20 הודעות בפורום הזה כדי לשלוח הודעה פרטית . יש מצב אתה כותב לו הודעה פרטית שיכנס לקישור ויגיב לי או שיצור איתי קשר במייל [email protected] . תודה מראש.
  3. היי LOLSHIMI11 חיפשתי באינטרנט תקלה כמו שיש לי ומצאתי את הקישור הזה שלך ושפתרת את התקלה שלך .גם לי יש סוזוקי SX4 שנת 2012 עם אותה תקלה אם אתה יכול להשאיר טלפון ליצור איתך קשר לשאול כמה שאלות אני אשמח ואם יש כאן מישהו שיכול להאיר קצת איך אפשר לעשות מכרז באתר CARPART כדי לקבל מחיר של המשאבת דלק באזור חיפה,או איפה אפשר לקנות ממוסך /פירוקיה אמינה משאבת דלק לסוזוקי SX4 שנת 2012 באזור חיפה אני אודה לו מאוד.
  4. היי , חיפשתי באינטרנט תקלה כמו שלי ומצאתי את השרשור הזה ויש לי בדיוק בעיה כמו שהיתה לך . יש נזילה קטנה מהמיכל דלק סוזוקי SX4 בדיוק כמו שלך שנת 2012 . אשמח מאוד לדעת איך פתרת את הבעיה מה היו האפשרויות פתרון שלך ואיזה אפשרות פתרון בחרת וכמה זה עלה לך ? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...