Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנושא הוא לא עלות, אלא נוחות,

אני לדוג' מתעסק עם כלים חשמלים נטענים,

אחד הדברים המעצבנים זה כל פעם שאני פורק את הציוד באוטו לגלות שהבטריה גמורה,

ולכן מטען באוטו זה חלום,

אני בקרוב יעשה את זה ואם יהיה בעיות מתחייב לעדכן.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש הבדל בין כלי עבודה עם סוללה בקיבולת שנמדדת  בואט שעה לבין רכב חשמלי עם סוללה בקיבולת של שנמדדת בקילו וואט שעה.

פורסם
לפני כשעה, eladts כתב:

גם אם המנוע ממילא פועל, האנרגיה שבא האופנוע נטען מגיעה בסופו של דבר מדיזל שנשרף. כיוון שהאלטרנטור עובד במרץ צריכת הדלק עולה. אם זה מעניין אותך אפשר לבצע הערכה כמה עולה קווט"ש מהממיר בהנתן מחיר הסולר. בסופו של חשבון טעינה כזו יותר יקרה ויותר מזהמת מטעינה בחשמל מהשקע.

במידה ובא לך תחשב כמה נראה לך שזה עלה לי.

לי זה היה זניח לגמרי,המשאית לפי מחשב הדרך הייתה צורכת 0.5 גלון לשעה ושמדלקים מזגן או מעלים את הטורים קצת 0.6.

כשהייתי מדליק מזגן לרוב זה קופץ ב-0.1\0.2 במחשב,כשהייתי מטעין זה אפילו לו היה עולה ב0.1.

הייתי משאיר אותה לפעמים עובדת רצוף שבוע שלם אז לא נראה לי שכמה שעות הטענה כזאת שינו משהו משמעותי בצריכת הדלק הכללית.

פורסם
Just now, AK8793 כתב:

במידה ובא לך תחשב כמה נראה לך שזה עלה לי.

לי זה היה זניח לגמרי,המשאית לפי מחשב הדרך הייתה צורכת 0.5 גלון לשעה ושמדלקים מזגן או מעלים את הטורים קצת 0.6.

כשהייתי מדליק מזגן לרוב זה קופץ ב-0.1\0.2 במחשב,כשהייתי מטעין זה אפילו לו היה עולה ב0.1.

הייתי משאיר אותה לפעמים עובדת רצוף שבוע שלם אז לא נראה לי שכמה שעות הטענה כזאת שינו משהו משמעותי בצריכת הדלק הכללית.

אתה מחזק אותי לרעיון לנסות,

מקווה מחר להתקין ממיר,

ויאלה נראה מה הוא נותן.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

שיהיה ברור אני לא ממליץ לך כלום ולא מומחה לחשמל תבדוק עם חשמלאי שמתקין כאלה.

איזה מצבר יש לך ברכב?  אני צרכתי עד 2KW והיה לי ארבע מצברים גדולים שמחוברים במקביל במשאית.

לא נראה לי שממצבר\אלטרנטור של רכב רגיל ניתן לצרוך 3KW לזמן ממושך וזה עלול ליצור נזק ובטח בלאי מוגבר.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

האם יש מישהו שבאמת יכול לספר מה ההספק שאלטרנטור נותן?

כמה אמפר אלטרנטור יכול לתת בכל רגע נתון,

תודה רבה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 8 שעות, Boltik כתב:

מה דגם הרכב?

דאציה דאסטר דיזל 4X4 דגם 2017 (לפני האוריה)

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

לא מצאתי את הדגם המדוייק, אבל אלטרנטורים עבוד דאסטר הם בין 110 ל-150 אמפר, כלומר 1800 וואט גג וזה כמובן לא בסל"ד סרק.

פורסם
לפני 13 שעות, WE988244 כתב:

מלנסות לא מתים,

אם אתה לא פיוז, מצבר או אלטרנטור, אתה לא תמות מזה, אלא אם תעשה איזושהי קומבינה גאונית ממש והאוטו יעלה באש

לפני 18 שעות, WE988244 כתב:

במקרה שבנאדם נתקע קילומטר מהטעינה,

ואל תשאלו אותי למה, (כי לא חסרים ”חכמים” בעולם),

תכלס אם אני מתחבר אליו רבע שעה הוא יוכל להתקדם?

גם אם זה יעבוד איכשהו, לא נראה לי שתוך רבע שעה הוא ייטען לקיבולת הדרושה.

 

עדיף כבר לגרור אותו לתחנת טעינה*

 

* הכותב לא לוקח אחריות על התוצאה של הנעשה בעקבות ההמלצה. יש לבדוק את החוקיות של גרירה ע"י רכב מנועי אחר, ולקרוא במדריך למשתמש של הרכב הגורר והנגרר, אם הדבר מומלץ טכנית ולא יגרום נזק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, Boltik כתב:

לא מצאתי את הדגם המדוייק, אבל אלטרנטורים עבוד דאסטר הם בין 110 ל-150 אמפר, כלומר 1800 וואט גג וזה כמובן לא בסל"ד סרק.

א. לא ברור במשך כמה זמן האלטרנטור יחזיק מעמד, זה הספק דומה לתנור ספירלה ממוצע.

ב. חלק מהזרם ישמש לטעינת המצבר המקומי, אז צריך להפחית מהזרם הכללי.

ג. "מלנסות לא מתים"    נו טוב, כדאי לך להצטייד במטף כיבוי ליתר בטחון.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 4 שעות, Boltik כתב:

לא מצאתי את הדגם המדוייק, אבל אלטרנטורים עבוד דאסטר הם בין 110 ל-150 אמפר, כלומר 1800 וואט גג וזה כמובן לא בסל"ד סרק.

טוב,

נחשוב כבר להתקדם.

אולי פאגרו, כמה זוזים ואני בדרך.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...