Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לי לגבי הסייג בסעיף 11/ד בהנחיות מינהל החשמל להתקנת מערכת טעינה לרכב חשמלי מפורט כלהלן:

איך אני יכול לדעת אם לדייר יש מפסק מהסוג הזה כדי לקבוע האם תדירות הביקה שאני (כועד בית) דורש ממנו היא פעם בשש שנים, או אחת לשלוש שנים, או אחת לשנה?
יצוין כי עמדת הטעינה שלו, מחוברת לתשתית החשמל המשותף בחניון הבניין שלנו.
 

 

בדיקת מערכת הטעינה
  (א) מערכת טעינה תיבדק בידי בעל רישיון חשמלאי בודק לפני הפעלתה הראשונה ולאחר ביצוע כל שינוי יסודי בה;
  (ב) בנוסף לאמור בסעיף קטן (א) לעיל, מערכת טעינה תיבדק בידי בעל רישיון חשמלאי בודק לפי הצורך ולפחות אחת לשש שנים;
  (ג) מפסקי מגן של מערכת הטעינה, למעט מפסק מגן המהווה חלק אינטגרלי מעמדת הטעינה וכולל מנגנון שמבצע בדיקות בתדירות קרובה יותר, ייבדקו בהתאם לטבלה להלן :
     
   
תדירות הבדיקה תיאור הבדיקה הכשרת הבודק
אחת לשישה חודשים
לפחות
בדיקה על-ידי לחיצה על
לחיץ הבדיקה
על אף האמור בסעיף 3, רשאי גם אדם
שאינו בעל רישיון חשמלאי לבצע זאת
אחת לשלוש שנים
לפחות
בדיקה באמצעות מכשיר
בדיקה למפסק מגן
חשמלאי בעל רישיון חשמלאי מעשי לפחות
  (ד) על אף האמור בסעיף קטן (ג) לעיל, מפסק מגן המשמש כהגנה בלעדית, כמפורט בתקנות החשמל (הארקות ואמצעי הגנה בפני חישמול במתח עד 1000 וולט), התשנ"א-1991, ייבדק באמצעות מכשיר בדיקה אחת לשנה על ידי חשמלאי בעל רישיון חשמלאי מוסמך לפחות
פורסם

אחת לשש שנים זה עבור מערכת הטעינה.

אחת לשלוש שנים למפסק מגן. בבניין מגורים מודרני יש גם ארקות, כך שמפסק המגן הוא לא האמצעי הבלעדי להגנה מפני התחשמלות.

פורסם

כמו שכתב @Ron Poh

 

בדיקה אחת לשש שנים למערכת הטעינה, ואחת לשלוש שנים למפסק מגן. 

מכיוון ולכאורה יש בבנין הארקה ומפסק המגן אינו ההגנה היחידה, אין צורך בבדיקה כל שנה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)

באם אין הארקה לעמדה, והמפסק מגן (פחת) היא ההגנה היחידה מפני התחשמלות. 

 

המפסק הינו זהה בכל העמדות ובכל הלוחות, זה מפסק פחת רגיל. 

בכל מכשירי החשמל מעל מתח מסויים יש שכבת הגנה נוספת > הארקה. 

והיה ובעמדה אין הארקה, יש לבדוק את הממסר אחת לשנה ולא רק אחת לשלש שנים.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

×
×
  • תוכן חדש...