Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 08 נפל בטסט על איתות מראה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר עם סיוויק 08 נפל בטסט על איתות לד במראה שלא עובד בשני הצדדים. בארץ רק החלק סביב אלפיה לשניהם, ולכן חשב להזמין מאלי אקספרס גם אם יצטרך להשבית את הרכב עד שהחלק יגיע.

כמובן רוצה להזמין את הרגילות השקופות כמו המקורי ולא המושחרות שעלולות לתפוס עיניים לא רצויות.

השאלה אם אין עוד בעיות:

1. הסיכון שיעצר במכס גדול מהסיכון הרגיל בכל חבילה?

2. ידרשו במכון טסטים קבלה ממוסך מורשה על ההחלפה? כי נורות רגילות החלפתי לבד ולא דרשו כלום רק לראות שעובד.

3. יעשו לו בעיות בטסט על "חלק  לא תקני"? ראיתי שיש מוכרים שמציינים שמוטבע על הפנס "E8" ויש שלא. (עריכה: במבט שני אני לא רואה אף מוכר של השקופות שמציין "E8", אולי זה היה במושחרות)

4. עוד בעיות שלא חשבתי עליהם?

 

תודה

 

אגב, שאלת "עובר טסט" זה כללי, טכני, או משפטי? 🤔

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

ללכת לחשמלאי שיחליף נורה. אגב כשאני העברתי את הרכב טסט לפני שבועיים לא בדקו לי בכלל נורות איתות. (לא בקשו ממני להפעיל)

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 32 דקות, tza כתב:

חבר עם סיוויק 08 נפל בטסט על איתות לד במראה שלא עובד בשני הצדדים.

 

אתם בטוחים שברכב הזה זה לא לד אלא רגילה? ממה שהבנתי ברשת זה לד.

 

במכון טסט אם מבקשים קבלה ממורשה על לד אפשר להיתמם שזה נורה רגילה .

פורסם

גם אם זה לד חשמלאי יכול להחליף. ואם לא רשום בטופס ליקויים שיש צורך בקבלה, אז אין צורך להביא כזה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

אני מעריך אותך אבל זאת לא תשובה רצינית. זה לד מובנה בפנס, אין את זה לאף חשמלאי וגם כמעט לאף חנות חלפים בארץ. אלה שיש להם זה מראה עם פנס קומפלט..

 

לגבי רשום בטופס שצריך קבלה יש את הנוסח הקבוע בגב הטופס שצריך קבלה על הכל. הם כותבים מעבר לזה?

פורסם

אולי אפשר לפרק את המראה ולהשתיל שם פסי לדים כתומים?

אני מניח שהוא לא הבנאדם הראשון שנתקל בבעיה שכזו והייתי מתחיל עם חיפוש בפורומים בחו"ל יעודיים לסיוויק
במקביל שוקל פירוק קומפלט של המראה וניתוח שלה על שולחן הניתוחים בנסיון להשתיל פסי לד חדשים.
כאמרת אגב, נראה לי אחלה פרוייקט

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

בחו"ל ראיתי בעיקר פירוק מראה והרכבת תחליפי סיני שזה בדיוק הכיוון שלנו.

השתלת לדים זה לא בשבילנו, אם יש לך המלצה על איש מקצוע באיזור המרכז שמתעסק עם זה יותר מנשמח לשמוע.

עריכה אחרונה על ידי tza
×
×
  • תוכן חדש...