Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך בת 15 יכולה להשקיע כסף פנוי? הבנק מאשר בגיל הזה רק פקמ. אם רוצים משהו אחר, נגיד תעודת סל, אז מה הפיתרון? שההורים ישקיעו בשמה? רעיון אחר? יש אספקטים נוספים שצריך לקחת בחשבון אם ההורים משקיעים עבור הילד, לדוגמא מיסוי שונה למבוגרים ונוער?

פורסם

אני ממליץ להתחיל דווקא בקריאה של ספרות בנושא השקעות. קודם לבנות את הבסיס טוב ואז לצאת להשקעה - hands on מה שנקרא.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 15 שעות, פינדר כתב:

יש קופות גמל להשקעה שאפשר לפתוח על שם של קטינים.

יש קופות מחקות מדד סנופי או משהו אחר.

אבדוק. תודה.

לפני 16 שעות, DareDevil כתב:

אני ממליץ להתחיל דווקא בקריאה של ספרות בנושא השקעות. קודם לבנות את הבסיס טוב ואז לצאת להשקעה - hands on מה שנקרא.

מדובר פה על ילדה בת 15... אולי יש סרטונים בטיקטוק או באינסטגרם על השקעות :)

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, era כתב:

אולי יש סרטונים בטיקטוק או באינסטגרם על השקעות

אני בטיקטוק ואני לא מכיר מישהו שמדבר על השקעות. הייתי בודק אולי יש בפורום של הסולידית, אולי שם יש אנשים שמכירים טיקטוקרים של השקעות, הבעיה היא שאם היא צורכת מידע לא טוב, זה יכול להביא להשקעות לא טובות/החלטות לא טובות

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, era כתב:

אבדוק. תודה.

מדובר פה על ילדה בת 15... אולי יש סרטונים בטיקטוק או באינסטגרם על השקעות :)

בחיים לא.

כל האינסטגרם וטיקטוק מלאים בסוכני השקעות של שקל ורבע שיודעים לדבר אבל לא יודעים על מה.

פורסם

שתשקיע בלימודים/בעצמה. 

ההשקעה הכי טובה במיוחד בגיל הזה,חבל שלא ידעתי את זה בגיל 15,מאשר סתם לטחון עבודה. 

 

לחשוב אם יש ריבית של 3% או 6% בסכום כסף שיש לילדה בת 15,זה לא קריטי. 

 

להתחיל לקרוא בפייסבוק בגיל הזה בקבוצה כמו ״ידע שווה כסף״יתן קצת נקודה אחרת לכסף. 

לא לקחת עצות ספספציות שנרשמות שם,בעיקר קריאה ומחשבה....

פורסם (נערך)

ללמוד את כל פורום הסולידית מ-א ועד ת

 

גם אם לא מסכימים עם כל מה שכתוב שם, כל העקרונות נכונים מאוד

 

ובלי קשר לנושא הפיננסי, הכתיבה שלה כשלעצמה מושלמת. אני מתכוון לשטף הדברים, לסדר, להמחשות ולפרקטיקה.

 

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אם מדובר בפחות מ100K שתשקיע בלימודים או במה שיקל עליה את הלימודים.

אם מדובר ביותר זה דורש יעוץ מקצועי.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ללמוד אפשר מהבלוג של הסולידית.

קראתי בעבר הדרכה (לא של הסולידית) שממש הסבירה לי בצורה פשוטה על השקעות

טכנית- בגיל 16 אפשר לפתוח חשבון בנק. חושב שפפר מאוד יכול לעזור, אפשר להשקיע שם עצמאית והאפליקציה מאוד נוחה לטעמי. 

פורסם

מי מנהל את ההשקעות של ההורים? אולי הוא יכול לעזור, אם לא בניהול ההשקעה לפחות להדריך בעניין הצדדים הטכניים שלה?

 

מעבר לכך, בגיל הזה ההורים צריכים להיות מעורבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חשבתי לעומק טיפה בעניין ונראה לי שהטיפים שהייתי נותן לבן 15 אמורים די להתאים גם לבת 15.

1. להשקיע בלימודים על מנת לקבל תעודת בגרות (כמה שיותר יחידות ככה יותר טוב - לא צריך להתאבד על הלימודים אבל כן חשוב ללמוד ולסיים בית ספר עם בגרות מלאה).

2. להשקיע בבריאות הנפשית והפיזית כמה שיותר

3. לפתוח עסק כלשהוא או לחלופין להתחיל לעבוד במקום כלשהוא - הייתי מציע דווקא ללכת ולפתוח עסק, גם אם מדובר בקצת טופסיאדה מול הרשויות מצד ההורים 

4. לפתח קשרי חברות עם בני/בנות הגיל

5. להימנע מתרבות רעה - אלכוהול וסמים וכדומה - ללמד את הילדה, איך לצרוך ואיך להימנע מצריכת יתר.

6. והכי חשוב להינות מהגיל הזה, הוא לא יחזור וחבל לפספס אותו על שטויות שיכולים לגרור את הילד למערבולת שהוא לא יוכל לצאת ממנו. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...