Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

הרגשתי כבר זמן רב שהקלאץ אינו תקין, ישנם רעידות בהילוכים הנמוכים, יש קושי מידי פעם להכניס להילוך אחורי ודבשת המצמד מרגישה מידי פעם גבוהה ובלי רגש.

 

מוסך שבו אני מטפל ברכב שלי (טיפולים תקופתיים סטנדרטים) אמר לי שאני צריך להחליף את הקלאץ ואמר לי על החלקים הספציפיים שיש להחליף:

סט מצמד, גלגל תנופה, מחזיר שמן אחורי ומשאבת קלאץ' תחתונה שעליהם קיבלתי מחיר כ 1200 שקלים (יונדאי שופ).

 

השאלות שלי הן:

1. כמה אמורה לעלות עבודה על החלפה כזאת כי אותו מוסך הציע לי בסביבות ה 2000 שקלים רק עבודה.

2. איפה כדי לעשות את העבודה ,האם יש מוסך מומלץ ? אשמח להמלצות, אני מאשדוד.

3. האם כדי להתקרב בכלל למוסך המרכזי של יונדאי עם דבר כזה?

4. האם מנסיעה קטנה שעשה אותו מוסכניק ברכב הוא יכול לדעת בדיוק מה נדרש להחליף ?

 

אשמח לעזרתכם בנושא. 

 

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

אכן לא קשה לקבוע שהקלאצ' לא תקין. 

כל מוסך יכול לעשות את העבודה הלא כ"כ מסובכת הזאת. 

עשה מספר טלפונים וברר מחירים. 

לא תמיד היקר ביותר יהיה הטוב ביותר. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלום,

לי נאמר שזו עבודה של יום שלם אז היה נראה לי שזה משהו מורכב.

האם יש המלצות על מקומות ? וכמה אמורה להיות עלות המשוערת של עבודה שכזו? 

 

תודה מראש.

 

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

ערב טוב חברים עזרה בבקשה .

בנוסף גם ארצה לדעת אם כ 2000 על עבודה זה סביר להחלפת חלקים שציינתי למעלה? 

 

תודה מראש.

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ערב טוב,

האם יש למישהו תשובה ?

את החלקים כבר רכשתי רק רוצה לדעת האם המחיר שהוצע לי ( 2000 שקלים) רק על העבודה באמת תקין ? 

בנוסף נאמר לי ע"י המוסך שלאחר העבודה אצטרך לעשות כיוון פרונט.

האם זה נכון ? 

 

אודה לעזרתכם בהקדם. 

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

אין לי שמץ מה הקשר בין החלפת קלאץ' לכיוון פרונט, ייתכן שברכב הזה יש לפרק חלקים הקשורים במערכת ההיגוי כדי להוריד את הגיר. 

 

אם לוקח למוסך שלך יום שלם להחליף קלאץ', הייתי מציע להם לעבור לתחום אחר. החלפת קלאץ' בתנאי מוסך לא אמורה לקחת יותר משעתיים. המחיר 2000 שקלים עבור עבודה בלבד הוא מוגזם ולא מוצדק. אני מניח שהמוסך יתמחר את רכיב העבודה גבוה יותר כיוון שאתה מביא את החלקים בעצמך ואין להם רווח על החלקים, אבל גם במצב כזה לא הייתי משלם יותר מ-1000 שקלים על העבודה. אמנם הם מחליפים עוד חלקים חוץ מהקלאץ', אבל ברגע שמפרקים כבר את הגיר לצורך החלפת קלאץ', אין באמת תוספת עבודה. הם מחייבים אותך כאילו הם מחליפים קלאץ', סוגרים הכל, ואז פותחים הכל שוב ומחליפים את שאר הרכיבים. 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

שלום ,  המשכתי לברר בעוד מוסכים ונאמרו לי שם סכומים דומים (1800, 1700) ומוסך יבואן לא רצה להביא הצעת מחיר מבלי שאכניס את הרכב לבדיקה בתשלום אבל זרקו לי באוויר שסביבות ה6000 (לא הבנתי מתי קניתי מרצדס)

 

אם יש לכם מוסך מומלץ אשמח אם תשתפו אני מאשדוד .

 

תודה 

 

 

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

תבדוק אצל ויקי SPOOL מאשקלון.

מטפל ברוב סוגי הרכבים, תתייעץ איתו.

אני מטפל אצלו קבוע.

למורשה בד"כ מבקש כפול מהמחירים במוסכים מורשים שלא של היבואן.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...