Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הספק 10% יותר 

עוצמת יניקה 20% יותר

פילטר יותר נוח לניקוי

מבנה אלומניום לעומת פלסטיק (לא הפרימיום)

 

ה3 עולה 370 + אביזרים לרכב 400 = 770

ה5 עולה 950 + אביזרים לרכב 400 = 1350

 

תעשה את השיקול שלך

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תבדוק בדן-שלדן היבואן בפתח תקווה. או אצל allkarcher או 4karcher -  כולם בפתח תקווה. 

https://4karcher.co.il/car-interior-cleaning-kit-7-pieces-he

https://allkarcher.com/מכונות-שטיפה-אביזרים/אביזרים-לשואב-אבק-KARCHER?product_id=437

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 19.7.2022 בשעה 02:09, Transporter כתב:

ככה שפעם בשבוע אבקש מאחד העובדים לעבור לי איתו על הרכב

Spongebob cleaning eyes Blank Template - Imgflip

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
בתאריך 21.7.2022 בשעה 00:50, avargel כתב:

הספק 10% יותר 

עוצמת יניקה 20% יותר

פילטר יותר נוח לניקוי

מבנה אלומניום לעומת פלסטיק (לא הפרימיום)

 

ה3 עולה 370 + אביזרים לרכב 400 = 770

ה5 עולה 950 + אביזרים לרכב 400 = 1350

 

תעשה את השיקול שלך

לא הבנתי למה צריך אביזרים לרכב ביותר מעלות השואב? השואב מגיע עם פיה צרה,שמספיקה ל99 אחוז מהשימושים ברכב,במקרה שצריך אביזרים כאלו ואחרים קונים באמזון / איביי,למה לשלם פי 3 ?

אני הוספתי רק מברשת רכה וקשה שעלו ביחד סביבות ה100 שח,לא צריך יותר מזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב קניתי את ה WD5

1. יש כפתור לניקוי פילטר..משתמשים בו ? מה עושים איתו?

2. איפה קונים שקיות ?

3. איפה קונים עוד אביזרים ?

4. כל כמה זמן מנקים פילטר ואיך?

 

עוד משהו שצריך לדעת עליו או רק להדליק ולכבות ולא להתעסק בשום דבר מעבר?

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 שעות, zaf כתב:

 

תעשה טובה ותנסה לקצר לי

חוץ מלהדליק אותו ON OFF

יש משהו שאני צריך לעשות ?

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

תעשה טובה ותנסה לקצר לי

חוץ מלהדליק אותו ON OFF

יש משהו שאני צריך לעשות ?

לקרוא את חוברת ההפעלה. זה יתן לך יותר מידע ומידע אמין בהרבה מהודעות של זרים בפורום אינטרנטי, באחריות.

יום טוב גם לך

פורסם

יא עצלן. ביקשת עזרה, קיבלת ואפילו בצורת סרטונים, שחס וחלילה לא תצטרך לקרוא ואתה עוד מתלונן?

 

זה שיש כאן אנשים שעדיין מוכנים לעזור לך, זה הפלא האמיתי. 

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, yohai71 כתב:

יא עצלן. ביקשת עזרה, קיבלת ואפילו בצורת סרטונים, שחס וחלילה לא תצטרך לקרוא ואתה עוד מתלונן?

 

זה שיש כאן אנשים שעדיין מוכנים לעזור לך, זה הפלא האמיתי. 

 

הסרטונים מראים UNBOXING לא תחזוקה שוטפת והסבר מה נכון ומה לא נכון.

 

פורסם

ואני משער שאתה לא יכול להביא את עצמך למצוא כאלה? 

 

קח גילוי נאות: לי יש WD3 שמצאתי עבורו סרטונים מעל ומעבר. 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...