Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ה 3 מספיק בהחלט עם קיט האביזרים לרכב - פיה רחבה, מברשות קשה ורכה. ואם אתה מעביר את הצינור לצד הפליטה יש לך מפוח לייבוש הרכב ולהעיף עלים מתעלות הניקוז . 

היתרון של ה 5 זה נוחות בניקוי הפילטר ומיקום פתח הפליטה בחזית.  ההבדל הוא 400 שקל בין הדגמים (קיט רכב נמכר הנפרד)   - התמונות להשוואה , ה WD5 עם הפילטר הנוח יותר ופתח יציאה למפוח בחזית.

image.png.3bac5af6559679a729081afddbf66c59.png    image.png.2ba6f04f4acd0833ee77dce6f59b7065.png     image.png.8be6639db0c4b20673a8b347841f44f3.png

 

בתמונה שצרפתי קודם תראה שפתח המפוח נמצא באחורי המכשיר בדגם WD3

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

ככה שפעם בשבוע אבקש מאחד העובדים לעבור לי איתו על הרכב

אתה כוכב, אין מה להוסיף.

  • אהבתי 2
פורסם

WD3 יותר ממספיק לרכב,השואב הזה עבר אצלי דברים ששום שואב אחר לא היה עומד בהם,לא רואה שום סיבה להעדיף את הWD5 בטח שהוא עולה פי 3 מהWD3.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 24 דקות, ArikC כתב:

WD3 יותר ממספיק לרכב,השואב הזה עבר אצלי דברים ששום שואב אחר לא היה עומד בהם,לא רואה שום סיבה להעדיף את הWD5 בטח שהוא עולה פי 3 מהWD3.

 

אבל הוא לא מיועד לרכב

הרכב זה על הדרך  

מה ההבדל המשמעותי ביניהם?

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

מה ההבדל המשמעותי ביניהם?

👇

לפני 4 שעות, zaf כתב:

ה 3 מספיק בהחלט עם קיט האביזרים לרכב - פיה רחבה, מברשות קשה ורכה. ואם אתה מעביר את הצינור לצד הפליטה יש לך מפוח לייבוש הרכב ולהעיף עלים מתעלות הניקוז . 

היתרון של ה 5 זה נוחות בניקוי הפילטר ומיקום פתח הפליטה בחזית.  ההבדל הוא 400 שקל בין הדגמים (קיט רכב נמכר הנפרד)   - התמונות להשוואה , ה WD5 עם הפילטר הנוח יותר ופתח יציאה למפוח בחזית.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 25 דקות, Transporter כתב:

 

אבל הוא לא מיועד לרכב

הרכב זה על הדרך  

מה ההבדל המשמעותי ביניהם?

מה זה מיועד לרכב?
זה שואב אבק,יש אבק ברכב יש אבק בבית,זה עדיין אבק/חול/לא משנה מה.

אין דבר כזה שואב אבק יעודי לרכב,יש אביזרים נלווים לרכב,יש פיה צרה שמגיעה עם השואב,לא צריך יותר ממה שמגיע איתו.
אני אישית קניתי עוד 2 פיות עם מברשת עליהן,אחת רכה אחת קשה, יותר משתמש בהן בבית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 4 שעות, zaf כתב:

ה 3 מספיק בהחלט עם קיט האביזרים לרכב - פיה רחבה, מברשות קשה ורכה. ואם אתה מעביר את הצינור לצד הפליטה יש לך מפוח לייבוש הרכב ולהעיף עלים מתעלות הניקוז . 

היתרון של ה 5 זה נוחות בניקוי הפילטר ומיקום פתח הפליטה בחזית.  ההבדל הוא 400 שקל בין הדגמים (קיט רכב נמכר הנפרד)   - התמונות להשוואה , ה WD5 עם הפילטר הנוח יותר ופתח יציאה למפוח בחזית.

image.png.3bac5af6559679a729081afddbf66c59.png    image.png.2ba6f04f4acd0833ee77dce6f59b7065.png     image.png.8be6639db0c4b20673a8b347841f44f3.png

 

בתמונה שצרפתי קודם תראה שפתח המפוח נמצא באחורי המכשיר בדגם WD3

 

בשביל 400 שקל אין מה להתלבט  בכלל

אני ראיתי הבדל של 1000 שקל

 

איפה קונים?

לפני 5 דקות, ArikC כתב:

מה זה מיועד לרכב?
זה שואב אבק,יש אבק ברכב יש אבק בבית,זה עדיין אבק/חול/לא משנה מה.

אין דבר כזה שואב אבק יעודי לרכב,יש אביזרים נלווים לרכב,יש פיה צרה שמגיעה עם השואב,לא צריך יותר ממה שמגיע איתו.
אני אישית קניתי עוד 2 פיות עם מברשת עליהן,אחת רכה אחת קשה, יותר משתמש בהן בבית.

 

איפה אפשר לראות אותם ואת האביזרים הנלווים?

פורסם
לפני כשעה, ArikC כתב:

WD3 יותר ממספיק לרכב,השואב הזה עבר אצלי דברים ששום שואב אחר לא היה עומד בהם,לא רואה שום סיבה להעדיף את הWD5 בטח שהוא עולה פי 3 מהWD3.

 

איך הגעת לפי 3?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

350 -+ לעומת למעלה מ1000 ש"ח,כמעט פי 3.
גם פי 2 זה לא שווה,בטח שהWD5 הוא רק 100W יותר מה3.

 

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

 

בשביל 400 שקל אין מה להתלבט  בכלל

אני ראיתי הבדל של 1000 שקל

 

איפה קונים?

 

איפה אפשר לראות אותם ואת האביזרים הנלווים?

באתר של קרשר יש הכול
כולל תמונות של עם מה מגיע השואב,ותמונות של כל האביזרים שניתן לרכוש.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

WD3 זה גוף פלסטיק. הפרימיום שעולה כ 100 שקל יותר הגוף ממתכת , נוח הרבה יותר לניקוי וקל מעט  יותר במשקל. 

אם אתם לא משתמשים לשאיבת נוזלים ובוץ אין הבדל. אם כן, יש משמעות לקלות הניקוי של גוף המתכת. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, ArikC כתב:

350 -+ לעומת למעלה מ1000 ש"ח,כמעט פי 3.
גם פי 2 זה לא שווה,בטח שהWD5 הוא רק 100W יותר מה3.

 

באתר של קרשר יש הכול
כולל תמונות של עם מה מגיע השואב,ותמונות של כל האביזרים שניתן לרכוש.

 

אין WD5 במלאי

לפני שעה, zaf כתב:

WD3 זה גוף פלסטיק. הפרימיום שעולה כ 100 שקל יותר הגוף ממתכת , נוח הרבה יותר לניקוי וקל מעט  יותר במשקל. 

אם אתם לא משתמשים לשאיבת נוזלים ובוץ אין הבדל. אם כן, יש משמעות לקלות הניקוי של גוף המתכת. 

 

מה זה הפרימיום? אפשר קישור? אתה מדבר על ההוא שעובד על סוללה?

ד"א בהרבה מקומות אין להשיג אותם בכלל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

יש בעיית מלאים. משום מה יש יותר מופעלי סוללה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...