Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע איביזה רפרנס 2019 שאוטוטו נגמר לה הליסינג.

לצערי בסוכנות הליסינג אומרים שאין כרגע איביזה בכלל וגם אין צפי להגעה, והציעו לי סיטרואן C3 במחיר דומה.

הסיטרואן אומנם משמעותית מאובזרת יותר מהאיביזה רפרנס אבל פחות חשוב לי אבזור.

 

מישהו נסע על שתיהן ויכול לתת חוות דעת מבחינת תגובות הרכב, האצות ביניים וחווית הנהיגה בין שני הרכבים?

תודה

 

 

 

 

פורסם

האופציה היחידה היא סיטרואן? בעיקר היא רכה משמעותית ביחס לסיאט, רכינה בולטת בעיקולים אבל בזכות המתלים הרכים מתקבלת גם נוחות נסיעה עדיפה. 

הסיטרואן היא האופציה היחידה? ראיתי שלערוצי ה-0 ק"מ הגיעו מעט יונדאי i20, לדעתי היא תהיה המשך טבעי יותר מאיביזה לעומת הסיטרואן.

פורסם

היא תהיה נוחה יותר, אך המושב באיביסה לדעתי תומך יותר.

היא גם זריזה, אם כי תרגיש שהאיביזה יותר בגלל הגיר המהיר יותר.

כמו כן היא פחות מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תגובות רכב, האצות ביניים -בעיקרון די דומות. האיביזה תהיה מעט עדיפה יותר אבל לא הבדל דרמטי. 

 

הסיטרואן נוחה יותר, אבל זה בא במחיר של רכינה בפניות שיכולה להיות מעצבנת. 

 

אני חושב שמבחינת נהיגה נטו, האיביזה מרגישה שלמה יותר. 

 

מה שכן, וזה לגמרי האיביזה לוקחת , זה בהנדסת אנוש- תפעול מזגן ונטרול "עצור סע" בסיטרואן מתבצע דרך המסך מגע, וזה אחד המעצבנים. (בלי קשר שבסיטרואן בקיץ תפעול ה"עצור סע" הוא אחד האידיוטים, אבל זה כבר נושא אחר. אם זה קריטי אשמח לפרט) 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, Mike808 כתב:

האופציה היחידה היא סיטרואן? בעיקר היא רכה משמעותית ביחס לסיאט, רכינה בולטת בעיקולים אבל בזכות המתלים הרכים מתקבלת גם נוחות נסיעה עדיפה. 

הסיטרואן היא האופציה היחידה? ראיתי שלערוצי ה-0 ק"מ הגיעו מעט יונדאי i20, לדעתי היא תהיה המשך טבעי יותר מאיביזה לעומת הסיטרואן.

באותו מחיר, לצערי כן, היונדאי עולה כ-200 ש"ח יותר.

יש מאזדה 2 דינמיק בכ-110 ש"ח יותר שאני מוכן לשקול (מבחינת המחיר) אבל ניראה לי שהרכב הזה קטן, צפוף וחלש יותר משמעותית לא?

 

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

תגובות רכב, האצות ביניים -בעיקרון די דומות. האיביזה תהיה מעט עדיפה יותר אבל לא הבדל דרמטי. 

 

הסיטרואן נוחה יותר, אבל זה בא במחיר של רכינה בפניות שיכולה להיות מעצבנת. 

 

אני חושב שמבחינת נהיגה נטו, האיביזה מרגישה שלמה יותר. 

 

מה שכן, וזה לגמרי האיביזה לוקחת , זה בהנדסת אנוש- תפעול מזגן ונטרול "עצור סע" בסיטרואן מתבצע דרך המסך מגע, וזה אחד המעצבנים. (בלי קשר שבסיטרואן בקיץ תפעול ה"עצור סע" הוא אחד האידיוטים, אבל זה כבר נושא אחר. אם זה קריטי אשמח לפרט) 

 

אני לא סובל עצור וסע, תמיד מכבה את זה מיד אחרי שאני מניע. בסיטרואן צריך לחפור בתפריטים כדי לבטל את זה או שזה במרחק קליקים בודדים? גם במזגן אני מעדיף בהרבה את הכפתורים הפשוטים של האיביזה, אני נוטה לשחק עם המזגן די הרבה במהלך הנסיעה אבל אולי זה לא יהיה המצב בסיטרואן כי יש בקרת אקלים? אשמח להסבר לגבי הסיפור של העצור וסע בקיץ.

 

תודה

פורסם

בסיטרואן אתה לוחץ על תפריט של צריכת דלק ושם יש לך אופציה לביטול, לא צריך להיכנס לתתי תפריטים.

 

אני כבר רגיל למערכת הכפתורים על הצג, אם אתה משחק בזה הרבה, פשוט תשאיר את המסך על תפריט המזגן.

 

המזדה גם זריזה, אך צפופה ולא מצטיינת בנוחות,יש לה פחות מערכות בטיחות.

 

היונדאי מרווחת יותר, אך הסלון ניראה פשוט, יחידת הכוח טובה מבעבר אך, אך זה רכב שלא מצליח להתבלט במשהו.

במיוחד ברמת אבזור prime.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, nirz_xp כתב:

אני לא סובל עצור וסע, תמיד מכבה את זה מיד אחרי שאני מניע. בסיטרואן צריך לחפור בתפריטים כדי לבטל את זה או שזה במרחק קליקים בודדים? גם במזגן אני מעדיף בהרבה את הכפתורים הפשוטים של האיביזה, אני נוטה לשחק עם המזגן די הרבה במהלך הנסיעה אבל אולי זה לא יהיה המצב בסיטרואן כי יש בקרת אקלים? אשמח להסבר לגבי הסיפור של העצור וסע בקיץ.

 

בסיטרואן אתה צריך להכנס לתפריט אחד ואז שם ללחוץ על ביטול העצור סע. זה לא לחפור בתפריטים אבל מצד שני זה לא נוח כמו פשוט ללחוץ על כפתור פיזי וזהו. 

 

בסיטרואן המערכת עצור סע נכבית אוטומטית כאר הטמפרטורה ברכב מעל 35 מעלות, וחוזרת לעבוד כאשר הטמפרטורה יורדת מזה. בפועל זה ניראה ככה: 

 

בחודשי הקיץ החמים בישראל, אתה נכנס לרכב מזמני הצהרים והלאה, מניע את הרכב ,רוצה לכבות את מערכת העצור סע. אתה לא יכול כי היא כבויה אוטומטית(מעל 35 מעלות).

מפעיל מזגן, ומתחיל לנסוע. 

הטמפרטורה ברכב יורדת, וברגע שהיא יורדת מתחת ל-35 מעלות, המערכת נכנסת לפעולה אוטומטית ואתה מגלה את זה ברמזור הראשון כשהרכב פשוט נכבה לך. ואז אתה נכנס ומכבה את מערכת העצור סע. 

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
פורסם

לדעתי פער המחיר עבור היונדאי לא מאוד משמעותי ונשמע שהיא מתאימה לך יותר מסיטרואן C3.

באיזה רמת גימור היונדאי מוצעת? בדקת אפשרות לרנו קליאו? נוספו לאחרונה רמות גימור חדשות, זן נראית כמו משהו שמיועד בעיקר לליסינג.

פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

 

בסיטרואן אתה צריך להכנס לתפריט אחד ואז שם ללחוץ על ביטול העצור סע. זה לא לחפור בתפריטים אבל מצד שני זה לא נוח כמו פשוט ללחוץ על כפתור פיזי וזהו. 

 

בסיטרואן המערכת עצור סע נכבית אוטומטית כאר הטמפרטורה ברכב מעל 35 מעלות, וחוזרת לעבוד כאשר הטמפרטורה יורדת מזה. בפועל זה ניראה ככה: 

 

בחודשי הקיץ החמים בישראל, אתה נכנס לרכב מזמני הצהרים והלאה, מניע את הרכב ,רוצה לכבות את מערכת העצור סע. אתה לא יכול כי היא כבויה אוטומטית(מעל 35 מעלות).

מפעיל מזגן, ומתחיל לנסוע. 

הטמפרטורה ברכב יורדת, וברגע שהיא יורדת מתחת ל-35 מעלות, המערכת נכנסת לפעולה אוטומטית ואתה מגלה את זה ברמזור הראשון כשהרכב פשוט נכבה לך. ואז אתה נכנס ומכבה את מערכת העצור סע. 

 

 

 

תיקון קטן להסבר שלך.

הטמפרטורה החיצונית צריכה להיות עד 35 מעלות (ולא הטמפרטורה ברכב).

בקיץ הלוהט, אם במד חום רשום לך 35 מעלות צפונה, אז המערכת לא פועלת. 

זה נכון גם לטמפרטורה נמוכה מ-0 אבל זה לא רלבנטי לישראל כל כך.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

 

בסיטרואן אתה צריך להכנס לתפריט אחד ואז שם ללחוץ על ביטול העצור סע. זה לא לחפור בתפריטים אבל מצד שני זה לא נוח כמו פשוט ללחוץ על כפתור פיזי וזהו. 

 

בסיטרואן המערכת עצור סע נכבית אוטומטית כאר הטמפרטורה ברכב מעל 35 מעלות, וחוזרת לעבוד כאשר הטמפרטורה יורדת מזה. בפועל זה ניראה ככה: 

 

בחודשי הקיץ החמים בישראל, אתה נכנס לרכב מזמני הצהרים והלאה, מניע את הרכב ,רוצה לכבות את מערכת העצור סע. אתה לא יכול כי היא כבויה אוטומטית(מעל 35 מעלות).

מפעיל מזגן, ומתחיל לנסוע. 

הטמפרטורה ברכב יורדת, וברגע שהיא יורדת מתחת ל-35 מעלות, המערכת נכנסת לפעולה אוטומטית ואתה מגלה את זה ברמזור הראשון כשהרכב פשוט נכבה לך. ואז אתה נכנס ומכבה את מערכת העצור סע. 

 

 

 

 אוקיי לא נשמע כל כך נורא האמת, תודה על ההסבר.

 

לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

לדעתי פער המחיר עבור היונדאי לא מאוד משמעותי ונשמע שהיא מתאימה לך יותר מסיטרואן C3.

באיזה רמת גימור היונדאי מוצעת? בדקת אפשרות לרנו קליאו? נוספו לאחרונה רמות גימור חדשות, זן נראית כמו משהו שמיועד בעיקר לליסינג.

 

היונדאי מוצעת ברמת גימור prime plus.

רנו קליאו לא הציעו בכלל אבל היא נראית חלשה יותר לפחות על הנייר.

 

פורסם

למען האמת לא נסעתי ב-i20 החדשה, אבל כן נסעתי באלנטרה 2022 חדשה בליסינג והייתי בהלם שזה סטנדרט שאנשים מוכנים לקבל בשנת 22. נוחות נסיעה מהגרועות שחוויתי, החל במושב הגרוע, סביבת נהג שמתאימה במקרה הטוב לשנת 2005, חסר אבזור לחלוטין(יש בקרת שיוט ו-AA וזהו בערך). הכל מרגיש זול. וזה ממשיך בנסיעה רועשת, מנוע עצל מאוד. חזרתי ללאון 2012 שלי והרגשתי שהתקדמתי 10 שנים קדימה.

ומניסיון עבר עם i20 ישנה יותר, לדעתי אין מה להשוות נסיעה בסיטרואן. נוחות עדיפה מונים לעומת היונדאי, מנוע בשרני(יחסית) כיסא משובח.

אם אתה יכול תעשה נסיעת מבחן בשתיהן

פורסם

דור הקודם של היונדאי לא היה נוח, החדש שופר בתחום הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, nirz_xp כתב:

 אוקיי לא נשמע כל כך נורא האמת, תודה על ההסבר.

 

זה באמת לא כל כך נורא - וגם אם גילית את זה ברמזור, אז או שאתה מבטל את המערכת (לכל היותר 2 נגיעות במסך בלי קשר לתפריט בו אתה נמצא) או שאתה עוזב את דוושת הבלם והמנוע מותנע.

The older you get, the better you used to be

פורסם

לי זה גם לא מפריע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 15 דקות, X9500 כתב:

זה באמת לא כל כך נורא - וגם אם גילית את זה ברמזור, אז או שאתה מבטל את המערכת (לכל היותר 2 נגיעות במסך בלי קשר לתפריט בו אתה נמצא) או שאתה עוזב את דוושת הבלם והמנוע מותנע.

 

זה לגמרי לא סוף העולם, אבל זה מעצבן. 

לטעמי אם הבחירה להעדיף את האיביזה הייתה נופלת בעובדה שהיא קצת יותר חזקה וחסכונית מהסיטרואן.  לבין העניין הזה עם המסך מגע והחסרונות שלו, לגמרי הייתי מעדיף את האיביזה רק בגלל זה. 

×
×
  • תוכן חדש...