Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, אני אשמח לחוות דעתכם על רכב מסוג סופר מיני מהדגם: שברולט סוניק RS האצ'בק.

ראיתי מודעה על הרכב הזה, שנת 2015 עם מנוע 1.4, 140 כוח סוס, זהו רכב יחסית חזק לעומת נפח המנוע שלו.

רציתי לדעת האם קיימים ליקויים משמעותיים שצריך להתייחס אליהם, או פגמים בחלפים.

גם רציתי לדעת מהו דעתכם על אמינות הרכב מבחינת טיפולים שגרתיים, ועלות האחזקה של האוטו.

תודה מראש לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי Benzi555
פורסם

הדעות מאוד חלוקות לגבי הרכב, נתחיל בביצועים שמניסיון אישי שנסעתי בו כמה פעמים הרכב מרגיש קצת עצל באשמת הגיר שלו, השילוב של המנוע והגיר לא מוצלח במיוחד וגורם לרכב להרגיש איטי יחסית לנתונים הקיימים.

 

מבחינת אמינות לא אדבר כי הרכב לא היה ברשותי ואין לי מספיק ידע בנושא.

פורסם
לפני 33 דקות, yhruiho כתב:

הדעות מאוד חלוקות לגבי הרכב, נתחיל בביצועים שמניסיון אישי שנסעתי בו כמה פעמים הרכב מרגיש קצת עצל באשמת הגיר שלו, השילוב של המנוע והגיר לא מוצלח במיוחד וגורם לרכב להרגיש איטי יחסית לנתונים הקיימים.

 

מבחינת אמינות לא אדבר כי הרכב לא היה ברשותי ואין לי מספיק ידע בנושא.

נכון מאוד, ביקרתי בכמה אתרי ביקורות של מכוניות, וראיתי מחמאות על הרכב,  אם מדובר בעיצוב החיצוני והפנימי שלו, ומצד שני גם חסרונות, אם זה צריכת דלק ומרווח ספסל אחורי, לכן אני לא בטוח אם הרכב הזה שווה לרכישה עבורי, בתור נהג חדש שהוא גם סטודנט. 

פורסם

הייתה לי אופל אסטרה טורבו 2013 עם אותו מנוע וכנראה גם רכיבים אחרים זהים (לא מכיר ספציפית את הסוניק). אל תתקרב.. בור ללא תחתית בהוצאות תחזוקה.

אשמח לפרט אם יש צורך.

פורסם
לפני 11 שעות, galbh כתב:

הייתה לי אופל אסטרה טורבו 2013 עם אותו מנוע וכנראה גם רכיבים אחרים זהים (לא מכיר ספציפית את הסוניק). אל תתקרב.. בור ללא תחתית בהוצאות תחזוקה.

אשמח לפרט אם יש צורך.

אהה באמת? מהן התקלות המשמעותיות ברכב הזה?

פורסם (נערך)

אינסוף בעיות במערכת קירור המים - משאבת מים, מיכלי עיבוי נסדקים סתם, פלאנג׳.. נזילות שמן מקולר שמן

בנוסף למנוע יש בעיית LSPI שעלולה לגרום לנזקים גדולים

 

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם
בתאריך 20.4.2022 בשעה 00:36, galbh כתב:

אינסוף בעיות במערכת קירור המים - משאבת מים, מיכלי עיבוי נסדקים סתם, פלאנג׳.. נזילות שמן מקולר שמן

בנוסף למנוע יש בעיית LSPI שעלולה לגרום לנזקים גדולים

 

לשברולט הזאת (סוניק) יש אותו מנוע כמו לאופל אסטרה? מה הדגם של המנוע הזה?

פורסם
לפני 3 שעות, Benzi555 כתב:

לשברולט הזאת (סוניק) יש אותו מנוע כמו לאופל אסטרה? מה הדגם של המנוע הזה?


לא בדיוק אותו מנוע, אותה משפחת מנועים.
בסוניק מותקן מנוע A14XER או A14XFR באסטרה מותקן אותו הבלוק מנוע עם מדגש טורבו ועוד כמה שכלולים בשם A14NET.
הגיר גם אותו הגיר 6T40\35 של GM גיר דיי בעייתי.

בגדול לא הייתי ממליץ על הסוניק בגלל הגיר והמנוע, הקורסה הישנה (עד 2015) הרבה יותר אמינה.

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:


לא בדיוק אותו מנוע, אותה משפחת מנועים.
בסוניק מותקן מנוע A14XER או A14XFR באסטרה מותקן אותו הבלוק מנוע עם מדגש טורבו ועוד כמה שכלולים בשם A14NET.
הגיר גם אותו הגיר 6T40\35 של GM גיר דיי בעייתי.

בגדול לא הייתי ממליץ על הסוניק בגלל הגיר והמנוע, הקורסה הישנה (עד 2015) הרבה יותר אמינה.

תודה רבה על התגובה, לקורסה יש רכיבים שונים מאשר לרכבים שצויינו למעלה- הסוניק או האסטרה?מבחינת מנוע ותיבת הילוכים?

ומאילו בחינות הקורסה יותר טובה מהם?

פורסם

כן אבל שים לב שאני מדבר על הCORSA D כמו בתמונה למטה:
2006-2014 Opel Corsa D Front.jpg

היא נמכרה מ2006 עד 2015, המנוע הוא מנוע מאותה משפחה אבל סדרה אחרת (Z14XEP) והוא בניגוד לממשיך דרכו נחשב דיי בסיסי ואמין, הגיר האוטומטי שמוצמד אליו הוא AF13 מתוצרת אייסין (טויוטה) שנחשב למאוד אמין גם הוא.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 22.4.2022 בשעה 21:51, Gavrik כתב:

כן אבל שים לב שאני מדבר על הCORSA D כמו בתמונה למטה:
2006-2014 Opel Corsa D Front.jpg

היא נמכרה מ2006 עד 2015, המנוע הוא מנוע מאותה משפחה אבל סדרה אחרת (Z14XEP) והוא בניגוד לממשיך דרכו נחשב דיי בסיסי ואמין, הגיר האוטומטי שמוצמד אליו הוא AF13 מתוצרת אייסין (טויוטה) שנחשב למאוד אמין גם הוא.

הבנתי אותך, תודה על המענה.

יש תתי דגמים שאתה ממליץ? כי ב-2015 ראיתי מודעות שישנם דגמים עם מתיחת פנים חיצונית ויש כאלה עם הצורה הישנה, כמו שהראית בתמונה.

עריכה אחרונה על ידי Benzi555
פורסם

כל דגמי הCORSA D הם אלו שאני ממליץ עליהם על הCORSA E אני לא ממליץ בגלל שבE החליפו את הגיר והמנוע לאותו גיר ומנוע בעייתי כמו שיש בשברולט סוניק.

ככה נראה הדגם של הCORSA E שהוא לא מומולץ:
Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX Innovation (E) – Frontansicht, 24. Dezember 2015, Ratingen (cropped).jpg

פורסם
לפני 11 שעות, Gavrik כתב:

כל דגמי הCORSA D הם אלו שאני ממליץ עליהם על הCORSA E אני לא ממליץ בגלל שבE החליפו את הגיר והמנוע לאותו גיר ומנוע בעייתי כמו שיש בשברולט סוניק.

ככה נראה הדגם של הCORSA E שהוא לא מומולץ:
Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX Innovation (E) – Frontansicht, 24. Dezember 2015, Ratingen (cropped).jpg

בדיוק, כזה אני ראיתי.

הבנתי אותך, לא מומלץ.

תודה רבה על העזרה!

יש לך ידע מסוים גם לגבי הונדה סיוויק האצ'בק?

האם זה רכב שהוא אידאלית עבור סטודנט,  מבחינת טיפולים והוצאות של האחזקה, ומחירם, אני מתכוון.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...