Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עליית מחירי הסולר - מי קובע כמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, ברשותי שני רכבים, בנזין וסולר. עד היום תמיד מחיר הסולר בתחנות הזולות בסביבה היא דומה למחיר הבנזין.

פתאום, מאתמול, הסולר עקף את המחיר הבנזין בכ-70 אגורות. ככה בכל התחנות המוזלות שאני מכיר.

 

מה הסיבה? מי קובע בכמה עולה מחיר הסולר? תמיד בחדשות מדברים רק על עלייה במחיר בנזין 95. ראיתי כתבה שאומרת שמחיר הסולר עלה החודש ב.1.13 שקלים. למה העלייה שונה כ"כ?

 

תודה

פורסם

מי שיוכל לענות בצורה יותר ברורה נשמח!

באותו רמה מענין אותי מאיפה נגזר הפער העצום בין התחנות,

מחיר הסולר הרשמי הוא מעל ל16 ש"ח,

מה המשחק שכל אחד מוכר במחיר שונה אם המחיר הרשמי גבוה מאוד,

איך זה עובד?

תודה רבה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 1 דקה, טרט כתב:

איפה ראית מחיר "רשמי" לסולר

לסולר אין פיקוח ולכן הפערים גבוהים

https://www.doralon.co.il/fuels-price/

אין מחיר רשמי אבל המחיר המקסימלי הוא קטסטרופה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

כתוב שם מחיר.

בפועל אף אחד לא משלם את המחיר הזה.

אף אחד.

אפילו שאני מתדלק בדלקן בחשבונית לא יוצא מחיר כזה

 

.

פורסם

גם אני הופתעתי לגלות שהסולר עלה בשקל וקצת, הייתי מתדלק תמיד כ20 אגורות מתחת למחיר של בנזין 95, לפני ה1 באפריל המחיר היה 6.74 בפז.. 

6.79 בסונול במזומן 

והייתי בטוח שאחרי העליה הסולר יהיה באזור ה7.. פתאום מגלה שהוא כמעט 8 שח... אסון. ואני בנאדם פרטי לא עסק למה ככה ?

 

 

 

 

 

 

פורסם

מחיר הסולר לא מפוקח. מחיר הבנזין כן. טכנית אתה יכול להגיע לתחנה ולשלם 99 שקלים לליטר, כי ככה.

 

בפועל השוק קצת ייתר משוכלל ובעלי התחנות מתאמים ביניהם את העלייה. גם אם לא באופן אקטיבי שזו עבירה פלילית, הרי המחיר גלוי.

 

תמונת המצב שתוארה נכונה גם לצפון. קפיצה של 70 אגורות מעל למחיר הבנזין.

 

מי שרוצה לעשות השוואה - צריך להיזכר בעליית מחיר הקוטג' לאחר שיצא מפיקוח ועלה עד 8 שקלים לגביע.

פורסם
בתאריך 4.4.2022 בשעה 08:58, farkash7 כתב:

כנראה לבדואים בנגב נגמרו המשאיות

מה הקשר ?

 

והמחיר של הסולר יורד מתי שהבנזין יורד רק ? או שהוא יכול לרדת בלי קשר לירידה של הבנזין ?

אני מבין שאין פיקוח ובגדול יכול לקרות הכל אבל שואל מתוך ניסיון עבר, כי אני רק כמה חודשים על דיזל ולא עקבתי אחרי הסולר אף פעם.

פורסם (נערך)

תלמד טריק

ביום שמכריזים שמחיר הדלק הולך לעלות, כבר אז הסולר עולה. לעיתים בצורה קיצונית שאחר כך ממותנת. לא מחכים להעלאה שמדווחת בתקשורת כי היא מחייבת רק את הבנזין.

 

ככה כולם רצים לתדלק בלי להסתכל.

 

יכול לקרות הכל. לעלות, לרדת. אין חוקיות.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

הבנתי קיצר עברתי לדיזל כדי לחסוך בהוצאות ועכשיו לא מובן עד כמה החסכון באמת יבוא לידי ביטוי... 

 

קראתי שהולכים להוריד את מס הבלו בחצי שקל, נראה אם זה ישפיע על הסולר וכמה ..

פורסם (נערך)
בתאריך 5.4.2022 בשעה 09:12, Mega כתב:

מה הקשר ?

מי שתידלק פעם אצל הבדואים בזול או שמע ממישהו איך זה עובד מבין מה הקשר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כמה זה זול אצלהם ?

ואתה לא מפחד מאיכות הסולר אצלהם ?

למיטב הבנתי דיזל ישנים ללא טורבו פחות רגישים לסולר לא איכותי 

לעומת טורבו דיזל מודרני יורו 6 עם מערכות כמו אוראה רגישים לסולר באיכות ירודה 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mega
פורסם (נערך)

אני לא מתדלק שם אבל מדיבור עם מישהו שכן לפני חצי שנה +- הוא דיבר על משהו באזור ה-4 שקלים לליטר.
לדבריו הוא לא מפחד מאיכות הסולר "הם מתדלקים את הרכבים שלהם עצמם", יש בזה משהו.
יש שם קומבינה שהם עושים עם משאיות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...