Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

 

ברשותי קיה ספורטאז 2016 דור 3 (צורה ישנה), מערכת המולטימדיה שהותקנה על ידי אדי מערכות תקולה, המסך מציג אבל הטאץ' לא עובד. 

חשבתי להזמין מערכת תואמת מעלי אקספרס, הבעיה היא שיש 3 דגמים אפשריים והבחירה צריכה להיעשות לפי המערכת המקורית של הרכב שאין לי מושג מה היא. 

אשמח לעזרתכם להבין איזה דגם עלי להזמין A, B או C. 

תודה! 

 

spacer.png

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תעלה תמונה של המערכת הקיימת ברכב שלך

וקישור שאתה רוצה אנסה לעזור

 

בדרכ ההבדל זה בעניין המצלמת רוורס

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 11.3.2022 בשעה 01:48, DRcarLEd כתב:

תעלה תמונה של המערכת הקיימת ברכב שלך

וקישור שאתה רוצה אנסה לעזור

 

בדרכ ההבדל זה בעניין המצלמת רוורס

זה אחד הלינקים האפשריים, יש שם הסבר לגבי מה מתאים ומה לא אבל רואים רק את המערכת המקורית מן הסתם ולא מה שמותקן כרגע ברכב: 

https://www.aliexpress.com/item/4000124590489.html?spm=a2g0o.cart.0.0.916b3c00B3Ccfg&mp=1 

 

למטה תמונות מהרכב שלי.

אשמח גם להבין אם יש צורך לקנות מצלמה אחורית תואמת בנוסף, הנוכחית בדר"ך כלל לא מתחברת, לעתים כשמכניסים לרוורס היא כן מציגה תמונה, ניחוש שלי שזה גם קשור למערכת עצמה, אבל לא בטוח. השאלה אם היא תינה האם ניתן לחבר אותה למערכת החדשה.

 

אני גם מחפש מישהו שיתקין את המערכת אשמח להצעות :)

 

1526906500_WhatsAppImage2022-03-01at13_03_31.thumb.jpeg.aef11ef0f2749fc60f062539e27c39b0.jpeg1467747873_WhatsAppImage2022-03-01at12_59_20.thumb.jpeg.a7f0241f6efc38a16476afd20a3305cf.jpeg

פורסם

נכון שהכי זול יהיה לקנות כל רכיב בנפרד ואח"כ לחפש מתקין וכד..,

אבל, למי תבוא בטענות שזה לא עובד או לא מתאים?

יש מספיק מתקינים בארץ שיכולים להציע לך מערכת חדשה, תואמת עם אחריות.

לא הייתי נכנס להרפתקה בעיקר כשאתה לא מבין וגם לא יודע להתקין לבד.

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה על התגובה.

אני לא מתכוון להתקין לבד, אבל כן לחסוך בעלות המערכת. עלות למשל של מערכת 32/2gb היא 135$, עם מסים נניח 160$. התקנה אני מניח 300-400 ש"ח, סה"כ סדר גודל של 800 ש"ח. ניתן לדעתך לקנות בארץ במחיר דומה לזה?

לכן אני צריך לדעת איזו מערכת לקנות כדי שמי שמתקין יוכל לעשות זאת :)

  • מצחיק 1
פורסם

המחיר בארץ הוא למיטב ידיעתי סביב ה 1200 ש"ח זה כולל הרכבה מידית ואחריות.

איך אמר רפול? "נחסוך, יעלה כמה שיעלה"

כמו שכתבתי לי... אתה לא מבין בזה והסיכוי להזמין משהו לא מתאים גדל, אח"כ תתקין ולא יעבוד... מי אשם?

לשיקולך

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 22 דקות, סולל הדרך כתב:

המחיר בארץ הוא למיטב ידיעתי סביב ה 1200 ש"ח זה כולל הרכבה מידית ואחריות.

איך אמר רפול? "נחסוך, יעלה כמה שיעלה"

כמו שכתבתי לי... אתה לא מבין בזה והסיכוי להזמין משהו לא מתאים גדל, אח"כ תתקין ולא יעבוד... מי אשם?

לשיקולך

תודה רבה, נקודה למחשבה, חשבתי שיהיה יותר יקר. אבדוק מחירים בארץ.

המלצה לבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים תתקבל בברכה :)

פורסם

תיכנס בפייסבוק לקבוצת נפגעי גיל קאר. יש שם בעלי מקצוע שמפרסמים.
אאל"ט ראיתי נאקמיצי 7 אינטש ב 1200

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

לפני 23 שעות, לירן מ כתב:

תודה רבה, נקודה למחשבה, חשבתי שיהיה יותר יקר. אבדוק מחירים בארץ.

המלצה לבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים תתקבל בברכה :)

 

 

 

ראיתי מקבלים עם צמה של יונדאי /קיה 

H1d6b07d60d3641d8a4b26c7fe501e35f4.jpg

 

בחלק מהספוראטז זה כזה וחלק לא במידה ולא עדין אפשרי לעשות התאמות יש עוד קונקטור אונברסלי שמקבלים ויש לך מסך אונברסלי אפשר לעשות התאמה מאוד פשוטה

 

בעיקרון ממליץ ללכת על 4GRAM ירוץ לך

עם התקציב שלך סביבות 1600עדיף להתקין בארץ עם אחריות.

 

אגב התקנה 250-300 צריכה לעלות לדגם הזה.

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...