Jump to content

לירן מ

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לירן מ

  1. תודה לכל העונים, נתתם כיוונים.
  2. לא, בוסטר אחד, לא משהו שתופס מקום. איך צריכת הדלק בסקודה ובאוריס? אגב לא מחפש ג'יפון דווקא, הפרמטרים החשובים זה אמינות, צריכת דלק, נוחות וביצועים סבירים לפחות.
  3. תודה. אין רבות ביד 2 למרות שנראה רכב מתאים. עוד אפשרויות?
  4. שלום, אנחנו משפחה עם 3 בנות, מחפשים רכב שני למשפחה בתקציב בסביבות 70,000 ש"ח. אף פעם לא נוסעים ברכב כל המשפחה אבל צריך 5 מקומות למקרה שמקפיצים חברים, מכוונים לסופר מיני/קומפקטית. נסיעות בעיקר קצרות, ופעם או פעמיים בשבוע נסיעות של כ-30 ק"מ לכיוון. הרכב ייסע בסה"כ כ-10,000 ק"מ בשנה. מחפשים רכב אמין, נוח, תצרוכת דלק חייבת להיות טובה. לא חובה שיהיה ספורטיבי אבל חשוב שלא יהיה עגלה. גובה יתקבל בברכה, לא הכרחי. שנתון 17-20, לא אכפת לנו לקנות רכב שהיה בליסינג כדי להוזיל עלויות ולעלות בשנתון. מה תמליצו?
  5. תודה רבה, נקודה למחשבה, חשבתי שיהיה יותר יקר. אבדוק מחירים בארץ. המלצה לבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים תתקבל בברכה
  6. תודה על התגובה. אני לא מתכוון להתקין לבד, אבל כן לחסוך בעלות המערכת. עלות למשל של מערכת 32/2gb היא 135$, עם מסים נניח 160$. התקנה אני מניח 300-400 ש"ח, סה"כ סדר גודל של 800 ש"ח. ניתן לדעתך לקנות בארץ במחיר דומה לזה? לכן אני צריך לדעת איזו מערכת לקנות כדי שמי שמתקין יוכל לעשות זאת
  7. זה אחד הלינקים האפשריים, יש שם הסבר לגבי מה מתאים ומה לא אבל רואים רק את המערכת המקורית מן הסתם ולא מה שמותקן כרגע ברכב: https://www.aliexpress.com/item/4000124590489.html?spm=a2g0o.cart.0.0.916b3c00B3Ccfg&mp=1 למטה תמונות מהרכב שלי. אשמח גם להבין אם יש צורך לקנות מצלמה אחורית תואמת בנוסף, הנוכחית בדר"ך כלל לא מתחברת, לעתים כשמכניסים לרוורס היא כן מציגה תמונה, ניחוש שלי שזה גם קשור למערכת עצמה, אבל לא בטוח. השאלה אם היא תינה האם ניתן לחבר אותה למערכת החדשה. אני גם מחפש מישהו שיתקין את המערכת אשמח להצעות :)
  8. שלום, ברשותי קיה ספורטאז 2016 דור 3 (צורה ישנה), מערכת המולטימדיה שהותקנה על ידי אדי מערכות תקולה, המסך מציג אבל הטאץ' לא עובד. חשבתי להזמין מערכת תואמת מעלי אקספרס, הבעיה היא שיש 3 דגמים אפשריים והבחירה צריכה להיעשות לפי המערכת המקורית של הרכב שאין לי מושג מה היא. אשמח לעזרתכם להבין איזה דגם עלי להזמין A, B או C. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...