Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 Inches זה כל מה שאני מקבל בהגבהה סטנדרטית?!


אליעזר
שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי לא מעט פעמים שגובה הג'יפון שלי הציק לי בשטח, ואפילו תקע אותי,

התחלתי לאחרונה לחשוב על כיוון של הגבהה (סוזוקי גראנד ויטארה).

 

בסקירת השוק שעשיתי, מאוד מאוד הופתעתי לגלות כי ההגבהות הסטנדרטיות הן רק של 2 inches כלומר כ +5 ס"מ.

 

אשמח לשמוע מהמנוסים והמבינים שבנינו,

האם 2 inches זה אכן הסטנדרט?!

וכל אלו שנראים 10-20 ס"מ גבוה יותר? האם זה מחוץ לרישיון/או בייבוא אישי?

 

תודה רבה מראש!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, החוק אומר עד 2 אינץ.

זה עוזר מאד יחד עם זאת אתה לא תהפוך את הגרנד ויטרה שלך לפראדו או לנדקרוזר.

  • רעיון טוב! 1
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב במקרים זה לא מוסיף מילימטר למרווח הגחון. 

לא להתבלבל לרגע. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תלוי איזה סרנים יש לו. אם זה סרן חי, אז לא עלה בכלום. כדי להגדיל מרווח גחון צריך גלגלים בקוטר גדול יותר.

מה שישתפר בהגבהה הזאת זה זויות גישה ונטישה.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, WE988244 כתב:

מוסיף למרווח הגחון,

אוטו שעלה בגובה ב5 ס”מ, בטח שהרווח גחון עלה,

עדיף לא לרשום דברים כאלה בכזה בטחון. 

או, פשוט ללכת לקרוא קצת. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מניח שאצלך כן, יש גם רכבי שטח עם סרן חי קדמי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

גם תיקח בחשבון שאתה ממש לא רוצה להגביה יותר מזה אם אין גם קיט שמתקן את הגיאומטריה של שאר המתלים כמו למשל הזווית שמוט ההגה יקבל אחרי הגבה, הדרייבשאפט, מוטות קישור - הכל מקבל זווית אחרת ולמעלה מ2 אינטש זה כבר מתחיל להיות גם ממש מורגש וגם אתה כבר נהיה מוגבל מאוד במהלך מתלה, קוטר סיבוב וכך הלאה. 

 

תזכור כמה שאתה יותר מתקרב לשטח - אתה מתרחק מהכביש. 

 

ואז גם תתחיל לחשוב על העובדה שהרכב יהיה פחות יציב - מה עכשיו? ספייסרים שיתנו אופסט ויוציאו גלגלים החוצה? (לא חוקי) 

ואז גם תתחיל לחשוב שכל פעם שהרכיבים האלה ישחקו לך זה להחליף רכיבים משופרים עם עלויות של - רכיבים משופרים. 

 

כן - זה יתן לך גישה טובה יותר ונטישה טובה יותר - מצד שני - איזה רכיבים בגחון ותא המנוע עכשיו יותר פגיעים? אתה רוצה למגן אותם? - משקל, סירבול של טיפולים וכך הלאה. 

 

אפילו לא נכנס לנושא של חיזוק סרנים ומיגונים שלהם כי בד"כ עם השיפורים לשטח גם נפתח התיאבון לבדוק את הגבולות החדשים של הרכב - והם יגיעו כנראה מהר מידי. 

 

תכלס - התפקיד של הגבהה הוא לאפשר גלגלים גדולים יותר - ואלו לא בהכרח יכנסו אם מבנה באר הגלגל הוא כזה שהם יהיו קרובים מידי אליו הודות השינוי בזוויות. (מרחק בסיס הגלגלים מתקצר אם אין פיצוי על שינוי הגיאומטריה).

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקווה שלמרות שאני מגיב באיחור, זה יעזור לך. ואם לא, לפחות לאחרים.

הגבהתי עכשיו את הג"ו שלי גם כן, השתמשתי בסט של אולד מן, למרות שהוא הכי נמוך מהחבורה (קינג, איירון מן או דובינסון). 

הגבהה פוגעת בחלקי המתלה הנוספים, במיוחד כשיש לך מערכת מתלים נפרדת ולא סרן חי, יכולה להשפיע על הזווית של הציריות, ההגה וצינורות הבלמים.

5 סמ זה המון ועוזר מאוד בשטח. מעבר לכך, החשיבות היא לא רק לגובה אלא גם למהלך המתלה ולקשיחות שלו, איך למעשה המתלה נפתח או נסגר במכשולים מסויימים, יש לזה השפעה רבה על התנהגות הרכב בשטח.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...