Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לאחרונה התחלתי לשמוע תקתוקים כשאני מסובב את ההגה. הייתי בטוח שזה גומיות במשולשים / תפוחים / ציריות אז הסתכלתי למטה אבל נראה לי די בסדר 🧐

 

מצרף תמונות, אשמח לשמוע את דעתכם

 

A7B8CA2C-56B7-4318-B495-E953D07CA1C6.jpeg

AD92534D-7E9D-41E3-BEA6-1D1152A8A73C.jpeg

2A05CD35-1523-482F-82CB-4771C551E2E1.jpeg

8106A3A0-182E-4529-BFFD-640CF3F405B7.jpeg

C70301AC-B65C-48AB-82DD-7D95B49B32E6.jpeg

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

מהיכן נשמע רעש התיקתוק?

מאזור הגלגלים או ההגה?

על פניו לא נראה שיש נזק גלוי לעין (הלא מקצועית שלי), הסימון הכחול בתמונה הראשונה עלול להעיד שהתעסקו עם זה בעבר.

כבר חתמתי...

פורסם

הרעש נשמע מאיזור הגלגלים

כמה בדיקה של הנושא צריכה לעלות במוסך? (לא יבואן)

ומה לבקש לבדוק?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

×
×
  • תוכן חדש...