Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מסלול בגשם + הנעה קדמית - דגשים?


GTאי
שימו לב! השרשור הזה בן 819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחת יותר מרווחי בטחון, אינפוטים יותר עדינים בהגה/בלמים/וחזרה לגז.

אל תתפתה לקצב שאחרים נותנים, תתחיל לאט ותלמד את המסלול (מיקום שלוליות, פוטנציאל להחלקות), עם הזמן תתחיל לשפר זמנים.

 

חזרתי לפני כמה ימים מפצאל (יבש), האספלט קר והיה קשה מאוד להעלות טמפ בצמיגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

מהניסיון שלי 208 קאפ זה כמו לנהוג על סכין, חייבים להיות מאוד מדוייקים. במידה והרכב נכנס לתת היגוי לא לנסות לתקן ( כאשר אין מרווחי ביטחון במסלול ניסיון לתקן עלול להיות יקר ) אלא לבצע בלימת חירום, הרכב נכנס לספין ועוצר. מכניסים לראשון וממשיכים באימון.

אם הטייפ אר עוד לא יצא לי להיות במסלול רטוב. בכל מקרה גם ביבש אני לא  מנתק בקרות. בפברואר אהיה בערד אחרי שיותר משנתיים לא הייתי על המסלול. אבדוק מה שווים צמיגי החורף הזולים שהתקנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיעה אולי פחות פופולרית - אם המטרה היא בעיקר כיף, לחשוב כמה כיף יהיה לנסות להגיע למגבלות על כביש רטוב עם הנעה קדמית. מודה שבתור בעל הנעה קדמית גם, התלבטתי קשות בפעם האחרונה אם ללכת או לא בגלל התחזית ליום גשום. אם המטרה היא לשפר מיומנות וכו', אז ברור שכן..במקרה הזה כמו שאמרו לפני, המון מרווח בטחון, הייתי שוקל גם להוריד טיפה לחץ אוויר מעבר למה שאני רגיל. בגדול עם השילוב של מסלול קר ורטוב נראה לי שהשוני העיקרי הוא הורדת הציפיה לזמני הקפה תחרותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים!

@yoni162 המטרה היא כיף ואני מסכים עם האבחנה שלך, אתן לזה ניסיון אחד לראות האם זה שווה. 

המטרה בשאלה (כמו שעניתם) היא פשוט לא לעשות משהו בטעות שאצטער עליו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המטרה היא "לבדוק את המים" (תרתי משמע) - אז קח את היום מסלול ממש באיזי, תתחיל לאט ותעלה קצב במדרגות קטנות כל פעם.

ואם נכנסת לתת-היגוי או היגוי-יתר, אז בלימת חירום.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי בטיחות מעל הכל ואף אחד לא רוצה לסיים את יום המסלול במעקה הבטיחות ( חוץ מכאלה שיש להם עודף של כסף ואין להם בעיה לעוף מהמסלול עם רכב של מיליונים ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, BRAVO30 כתב:

לא מבין למה יש פה דעות לא לתקן תת היגוי/היגוי יתר. מה הבעיה בזה על מסלול?

 

אין בעיה, בטח לא על מסלול.

אבל לא כשאתה פעם ראשונה על מסלול רטוב עם אותו רכב (קל וחומר אם זו פעם ראשונה על מסלול רטוב בכלל).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...