Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח לבשר שדיברתי עם הסוכן, הוא עדכן את המחיר למחיר המקורי ובנוסף נתן הנחה נוספת של 2000 שח (הייתה קיימת גם בהצעה המקורית מחודש מאי).

בנוסף, קיבלתי את הרכב לפני יומיים, בעיית הצ'יפים פסחה על הרכב שלי, כל הפיצ'רים של הרכב קיימים, כל אמצעי הבטיחות וגם הנעילת ילדים בשליטה מהנהג ולא מכאנית בלבד.

 

נ.ב

הרכב מעולה! מנוע חזק, מושב ממש נוח, מערכת מולטימדיה טובה, כל העיצוב הפנימי ממש ממש יפה ואיכות הבנייה בשמיים! יש ברכב הזה הכל מבחינתי.

 

אוקטביה מנוע 1.5 דגם סטייל

  • אהבתי 2
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חייב לציין שגם אני קיבלתי שבוע שעבר את ה1.5 סטייל שהזמנתי הרחק הרחק ביוני שנה שעברה.

גם אני קיבלתי "הסכם מעודכן" שכולל נעילת ילדים מכנית במקום אלקטרונית. 

חייב לציין שלא יחסתי לזה חשיבות רבה כי הפיצ'ר לא כולכך עיניין אותי והאמת לא שמתי לב שגם קיים כאשר קניתי את הרכב

באופן משעשע, האוטו הגיע עם נעילה אלקטרונית וכולל את כל שאר הפיצ'רים המקוריים.

מניסיון של שבוע נהיגה ואחרי שעברתי כמה גלגולים של רכבי גולף, חייב להגיע שאני מאוד מרוצה

הרכב מרגיש מאוד "פרימיומי" ומאובזר, ממש אחות קטנה של AUDI ואת זה אני אומר אחרי שנסעתי על AUDI A8 במשך שבוע בגרמניה לא מזמן.

פורסם
לפני 4 שעות, redead כתב:

חייב לציין שגם אני קיבלתי שבוע שעבר את ה1.5 סטייל שהזמנתי הרחק הרחק ביוני שנה שעברה.

גם אני קיבלתי "הסכם מעודכן" שכולל נעילת ילדים מכנית במקום אלקטרונית. 

חייב לציין שלא יחסתי לזה חשיבות רבה כי הפיצ'ר לא כולכך עיניין אותי והאמת לא שמתי לב שגם קיים כאשר קניתי את הרכב

באופן משעשע, האוטו הגיע עם נעילה אלקטרונית וכולל את כל שאר הפיצ'רים המקוריים.

מניסיון של שבוע נהיגה ואחרי שעברתי כמה גלגולים של רכבי גולף, חייב להגיע שאני מאוד מרוצה

הרכב מרגיש מאוד "פרימיומי" ומאובזר, ממש אחות קטנה של AUDI ואת זה אני אומר אחרי שנסעתי על AUDI A8 במשך שבוע בגרמניה לא מזמן.

היי,

כמה שאלות...

האם הטעינה האלחוטית מהירה?

או לפחות טעינה בכבל מהירה? (אין שקע מצת...)

והאם יש אנדרואיד אוטו אלחוטי?

פורסם

האמת שלא שמתי לב למהירות הטעינה בשני המצבים. 

אני בכללי עם פיקסל6 שלא טוען כולכך מהר.

 

לא קיים אנדרואיד אוטו אלחוטי - מאוד מאוד מעצבן, בטח בגלל שכבר יש טעינה אלחוטית ועדיין צריך להשתמש בכבל בשביל לקבל שיקוף.

בדיוק מנסה בימים אלה לבדוק לגבי אפשרות של דונגל אנדרואיד אלחוטי, להבנתי קיים מוצר שנקרא motorola ma1, אמור לפתור את הבעיה ומקבל ביקורות טובות אבל גם לדבר הזה יש חוסר גדול במלאים ואי אפשר להשיג כרגע.

פורסם
לפני שעה, redead כתב:

האמת שלא שמתי לב למהירות הטעינה בשני המצבים. 

אני בכללי עם פיקסל6 שלא טוען כולכך מהר.

 

לא קיים אנדרואיד אוטו אלחוטי - מאוד מאוד מעצבן, בטח בגלל שכבר יש טעינה אלחוטית ועדיין צריך להשתמש בכבל בשביל לקבל שיקוף.

בדיוק מנסה בימים אלה לבדוק לגבי אפשרות של דונגל אנדרואיד אלחוטי, להבנתי קיים מוצר שנקרא motorola ma1, אמור לפתור את הבעיה ומקבל ביקורות טובות אבל גם לדבר הזה יש חוסר גדול במלאים ואי אפשר להשיג כרגע.

מוזר, כי הבנתי שלאפל כן יש חיבור אלחוטי...

 

דבר נוסף, גם אני קבלתי חוזה חדש, אמרו לי שהמחיר נשמר, אבל גם לי כתוב שנעילת ילדים מכאנית, מקווה שיגיע חשמלי, כי זה מהותי בשבילי..

פורסם
לפני 1 דקה, Yakov1 כתב:

מוזר, כי הבנתי שלאפל כן יש חיבור אלחוטי...

 

דבר נוסף, גם אני קבלתי חוזה חדש, אמרו לי שהמחיר נשמר, אבל גם לי כתוב שנעילת ילדים מכאנית, מקווה שיגיע חשמלי, כי זה מהותי בשבילי..

 

רוב היצרניות לפחות במכוניות שמגיעות לארץ בדיוק באותו סיפור , אפל אלחוטי, אנדרואיד חוטי.

לגבי האוטו שתקבל, בטח שאני לא יכול להבטיח כלום אבל נראה שאם זה אוקטביה סטייל אז מקווה בשבילך שתקבל את ה"פיצ'ר".

 

פורסם
בתאריך 8.2.2022 בשעה 16:59, redead כתב:

 

רוב היצרניות לפחות במכוניות שמגיעות לארץ בדיוק באותו סיפור , אפל אלחוטי, אנדרואיד חוטי.

לגבי האוטו שתקבל, בטח שאני לא יכול להבטיח כלום אבל נראה שאם זה אוקטביה סטייל אז מקווה בשבילך שתקבל את ה"פיצ'ר".

 

אז קבלתי את הרכב, ואכן הגיע עם נעילת ילדים חשמלית, למרות שבסוכנות התעקשו ששה ללא חשמלי...

חבל שהאנדרואיד אוטו עדיין עם כבל..

וחבל שאין פתיחה חשמלית לתא מטען,

חוץ מזה בינתיים נראה ומרגיש טוב

 

פורסם

היה לי מקרה דומה עם אטקה- הזמנתי במבצע חבר באוגוסט 2021. הצפי למסירה היה ינואר, נדחה לאפריל לעכשיו נדחה לספטמבר. במהלך התקופה הזו צמפיון אמרו לי לחתום מחדש על החוזה + נאמר לי שאין הורדה של רכיבים אלקטרוניים של אביזרי בטיחות.

אם לומר את האמת, אני לא סומך עליהם בשיט. מקווה שלא יורידו אביזרים ושלא יבקשו מחיר יותר גבוה עכשיו.

ממה שהבנתי הם נותנים זמני אספקה מהירים יותר לאלו שרכשו לאחרונה במחיר גבוה יותר. 

קשה לסמוך עליהם לצערי

פורסם

מסודרים בצ’מפיון.

רכשתי מהם רכב לפני מס’ חודשים. המחיר עלה לאחר תשלום המקדמה, והחתימו אותי על הזמנה חדשה עם מחיר חדש והנחה גדולה יותר שמקזזת ומשווה לסכום המקורי. סתם קטע של ייקים.

אפילו החזירו לי כמה מאות שח אחר כך לחשבון בגלל חישוב מס לא מדויק (רכב נכה. חישוב הפטור ממס ביום עליית הרכב לכביש ומכאן העודף).

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

יש לי אוקטביה 2020 דור קודם, דגם 1.5 בליסינג, נדמה לי סטייל, מאובזר יחסית עם שמירת מרחק וחיישני רוורס, הכל מקורי חוץ מהאימובילייזר, מהאחרונות שעלו לכביש. מה זה אומר נעילת ילדים אלקטרונית? מכנית זה הזה שאתה מכניס מפתח בדלת האחורית ומסובב ואז אי אפשר לפתוח מבפנים? (יש לי כזה נדמה, מעולם לא בדקתי אותו). מה זה אלקטרונית? זה הכפתור נעילת דלתות מרכזית? ליד הקונסולת נהג?

כי זה לא תמיד נוח לכלוא את החיות הקטנות. ..

פורסם
לפני שעתיים, KipodYam כתב:

יש לי אוקטביה 2020 דור קודם, דגם 1.5 בליסינג, נדמה לי סטייל, מאובזר יחסית עם שמירת מרחק וחיישני רוורס, הכל מקורי חוץ מהאימובילייזר, מהאחרונות שעלו לכביש. מה זה אומר נעילת ילדים אלקטרונית? מכנית זה הזה שאתה מכניס מפתח בדלת האחורית ומסובב ואז אי אפשר לפתוח מבפנים? (יש לי כזה נדמה, מעולם לא בדקתי אותו). מה זה אלקטרונית? זה הכפתור נעילת דלתות מרכזית? ליד הקונסולת נהג?

כי זה לא תמיד נוח לכלוא את החיות הקטנות. ..

נעילת ילדים אלקטרונית , זה במקום לסובב מפתח בדלת, יש כפתור ששולט על הנעילה הזו במקום, כך שאתה יכול לפתוח לילד שיצא, ואז מחזיר נעילה.

נוח מאוד.

פורסם
לפני 5 שעות, KipodYam כתב:

יש לי אוקטביה 2020 דור קודם, דגם 1.5 בליסינג, נדמה לי סטייל, מאובזר יחסית עם שמירת מרחק וחיישני רוורס, הכל מקורי חוץ מהאימובילייזר, מהאחרונות שעלו לכביש. מה זה אומר נעילת ילדים אלקטרונית? מכנית זה הזה שאתה מכניס מפתח בדלת האחורית ומסובב ואז אי אפשר לפתוח מבפנים? (יש לי כזה נדמה, מעולם לא בדקתי אותו). מה זה אלקטרונית? זה הכפתור נעילת דלתות מרכזית? ליד הקונסולת נהג?

כי זה לא תמיד נוח לכלוא את החיות הקטנות. ..

אין ב 2020 סטייל, יש אמבישן או אקסלוסיב (משנת 2019 איחדו את האמבישן והסטייל לרמת גימור אחת בשם אמבישן, כלומר ביטלו את האמבישן והחליפו את השם של הסטייל לאמבישן) בליסינג זה לרוב אמבישן, קל לדעת אם יש לך כניסה והנעה ללא מפתח אז זה אקסלוסיב.

 

לגבי נעילת ילדים אלקטרונית, זה אומר שיש לך כפתור ליד הנעל שנועל הדלתות מבפנים, בניגוד למכנית שצריך לסובב עם המפתח בצד של הדלת (ממש לא נוח)

פורסם (נערך)

צודקים. יש לי אוקטביה 2020 אמבישיין 1.5 ליסינג שזה בעצם כמו הסטייל שבוטלה בשנתון הזה.

אחלה רכב למרות שיש קצת יותר רעש רוח בצד הנהג וגם הגג מפוצץ בנקודות חלודה. כל טיפול בזה יצריך להיפרד מהרכב לכמה ימים.

אז אין אצלי נעילת ילדים אלקטרונית? יש אצלי כפתור נעילת דלתות הקונסולה המרכזית , לפני הבורר הילוכים. זה כפתור נפרד באוקטביה החדשה? או פשוט שאתה מפעיל נעילה מכאנית ואז אם אתה פותח עם הכפתור אז זה פותח את כל הדלתות גם מבפנים למרות שהאחוריות נעולות מבפנים?

אגב, מה הקטע עם המגב האחורי או היעדרו יותר נכון? נהיה לי רכב שני אחר שהוא סדאן וזה הזוי לי שאין מגב אחורי בו.

גם ראיתי היונדאי טוסון חדשים בלי מגב אחורי. תקעו בהם סמל של היונדאי במקום המגב.

 

לגבי אנדרואיד אוטו - נדמה לי שהוא מחייב אינטרנט אלחוטי ברכב, ואפילו כזה בתדר 5גיגה, בניגוד לאפל שמצריך רק בלוטוט לדעתי. הבעיה שכל הדונגלים האלה, הם לא סתם ממיר סיגנל, זה ממש מכשיר אנדרואיד וירטואלי שמתחבר לחיבור USB ומייצר לך שיקוף של המכשיר שלך. זה עוד ממשק ביניים מועד לבעיות, מצד הרכב או הנייד או שניהם. בגלל זה הם גם יקרים.

 

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
בערה לגבי אא

×
×
  • תוכן חדש...