Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אשמח לעזרה

קניתי מערכת פשוטה מאלי לפיג'ו 207 2011

והתברר שצריך מתאם כדי לחבר אותה, קניתי את המתאם ניסתי לחבר ולא נדלק

איך מחברים בצורה נכונה?

תמונות עם המתאם מצורפות

תודה

 

1641050319564.jpg

1641050319567.jpg

1641050319571.jpg

פורסם

מקווה שהכל נראה ברור..

 

חיבור מהרכב

 

1641417961451.thumb.jpg.621390801211e9c34adf569c67813c46.jpg

 

1641417961438.thumb.jpg.26ef51b38f8d028fbdbdfc2a1881a304.jpg

 

מערכת ישנה

s-l1600.thumb.jpg.2c539a93e10776d012debf6f24bd98a2.jpg

 

מערכת חדשה

Hc27c6e2af4a44972a5a57b7d19f89089W.png.3f62e9436657ac538ecd4811f67b6f46.png

חיבורים שהגיעו עם המערכת החדשה

 

111.thumb.JPG.e4a69031cca8ccc403409e57ce1fcdb3.JPG

 

 

מתאם

H5b043565d29546f8b12ab677a5da16dfu.thumb.png.8676b1f481470b57f9f7a0d8ca44f26a.png

1641050319564.thumb.jpg.20eb5d0e544417f392c5bb52c9264a30.jpg

 

1641050319567.thumb.jpg.c8e0781e289e667a1797435bfb288f49.jpg

פורסם

צריך לחבר את החוט האדום לACC עם בית פיוז , אם אתה לא בקיא גש למתקין הקרוב למגוריך

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 9.1.2022 בשעה 13:22, DRcarLEd כתב:

צריך לחבר את החוט האדום לACC עם בית פיוז , אם אתה לא בקיא גש למתקין הקרוב למגוריך

תודה

×
×
  • תוכן חדש...