Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

לפני כמה שבועות מישהו נכנס באמא שלי מאחורה והבגאז' והטמבון נמעכו

היא הלכה למוסך ליד העבודה שלה, הביא שמאי, ואמר לה שכמה ימים הרכב יהיה מוכן

מפה לשם האיש לקח את הרכב לתיקון בכפר, שם שמו לנו בגאז' שלם, אבל עם קפיצים שבקושי מחזיקים את הבגאז', ועם סמל שנראה שישב בשמש עוד מלפני שהתחילו לייצר את הרכב

בנוסף לזה החליפו את הטמבון ולא חיברו בחזרה את החיישני רוורס

 

השאלה שלי, האם מותר לו לעשות כזה דבר? הוא לא שאל אותנו אם אנחנו רוצים לתקן אצל הערבים, במיוחד שאנחנו אמורים לקבל החזר מהביטוח ואין לנו שום עניין לחסוך

אם אני אומר לביטוח שהוא בעצמו אמר שהוא תיקן אצל הערבים ישלמו לו על התיקון?

 

הייתי רוצה להוציא ממנו את השמאות איכשהו וללכת למוסך אחר שיחליפו שוב למשהו נורמלי ושהם יקחו מהביטוח

 

לא מגיע שקל לגנב הזה

 

יש למישהו עצה מה לעשות?

פורסם (נערך)

מנסה להבין כי יצאתי מבולבל . טרם הפעלת את הביטוח כי הנהג הפוגע לקח את הרכב והבטיח לתקן אותו פרטי ? 

השמאי : מי הזמין אותו המליץ עליו ומי משלם את שכרו ?

 

או אולי אמא שלך הפעילה את הביטוח המקיף שלה ובחרה במוסך שאינו בהסדר ? ועכשיו לא מרוצים מאיכות התיקון ? האם הכסף כבר שולם למוסך ? האם נתת למוסך צ'ק דחוי ?

 

ברכב בן שנה+ מותר לשים חלפים לא מקוריים. זה גם מה שחברת ביטוח היתה עושה.

מאיזה מגזר מבצע התיקון אינו רלוונטי. חשובה רק האיכות. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

 

לפני 44 דקות, save כתב:

 

ברכב בן שנה+ מותר לשים חלפים לא מקוריים. זה גם מה שחברת ביטוח היתה עושה.

מאיזה מגזר מבצע התיקון אינו רלוונטי. חשובה רק האיכות. 

כל תיקון של רכב בשטחים אסור באיסור גורף. כולל צבע ופחחות, הדבר מהווה עבירה על החוק ושוטר שיתפוס יכול להחרים את הרכב.

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם (נערך)

אף אחד לא הזכיר פה את השטחים.  למה לערבב. תן לפות"ש לחזור עם תשובות. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, המהיר הזהיר כתב:

הדבר מהווה עבירה על החוק

לא מדויק. יש חריגים (לא במקרה של פות"ש).

 

לפני 6 שעות, המהיר הזהיר כתב:

שוטר שיתפוס יכול להחרים את הרכב.

זה כבר קשקוש מוחלט

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

הודע לשמאי על הבעיות בתיקון, ובקש כי השמאי יגיע לבדוק את גמר התיקון
השמאי של חברת הביטוח, אמור לבדוק את תיקון הרכב הסופי ולאשר את התיקון.
בד"כ, הלקוחות לא מבקשים זאת.. ולכן השמאים שוכחים להגיע לבדוק ולאשר את גמר תיקון את הרכב.

 עמוד על זכותך והזמן את השמאי לבדיקת הרכב - לפני החזרתו לידי בעלי הרכב.
רשום את כלל הבעיות שיש בתיקון, אפשר להזכיר כי הרכב תוקן במקום אחר.. אבל 
להדגיש כי יש בעיות בתיקון, והחזרת הרכב למצבו המקורי כרכב תקין..

השמאי יבדוק את איכות התיקון, ובמידה ויש בעיות הוא לא יאשר את התיקון והתשלום
ובמידה ותהיה בעיה בהמשך, השמאי גם רשאי, לאשר לכם תיקון במוסך אחר.
 

ראה דיונים קודמים:

1 - https://carsforum.co.il/topic/646295-לא-מרוצה-מהטיפול-של-מוסך-שהביטוח-הביא-לי/#comment-57085722 - 

 

 

 

אייל.

  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יסלח לי, אבל מנסיון בעבר הרחוק - תמיד היה צריך לחתום על איזה התחייבות וגם לפעמים לתת צ'ק דחוי שוטף +30/60/90 ואם המוסך קיבל את כספו ישירות מהביטוח אז הוא החזיר לך.

פורסם

אני אנסה לענות על כל השאלות

הביטוח לא הופעל עדיין

אמא שלי הכניסה את הרכב למוסך שכנראה לא בהסדר כי היא לא ידעה שיש דבר כזה (אף פעם עוד לא קרה)

הרכב יצא מתיקון בכפר קאסם (יש מעקב על המערכת מולטימדיה שברכב)

התיקון לא קרוב למה שהיה במקור

המוסכניק קיבל צ'ק דחוי

את השמאי הזמין המוסכניק (כנראה משת"פ)

הרכב מ2017

 

 

פורסם

דו"ח שמאות הנערך ע"י שמאי מורשה, דינו כתצהיר משפטי של בעל רישיון מקצוע השמאות.. בדיוק
כשם שרופא או עו"ד רושם תצהיר, ושמאי לא ירצה לסכן את את רישיון השמאות אשר בידיו.
 

לשמאי אשר בדק את הרכב לפני התיקון, ורשם את הנזקים ועלויות התיקון יש מחויבות ראשית וראשונית אל בעלי-הרכב.
גם אם הוזמן ע"י בעל המוסך, ולכן באחריות השמאי לבדוק את התיקון, האם בוצע כיאות ובאיכות טובה
(האם הרכב חזר ככל האפשר למצבו התקין הקודם) - והאם הרכב בטיחותי לחזרה לכביש.

ערב את השמאי (גם אם השמאי הוציא כבר סיכום של דו"ח השמאות, מותר ויש באפשרותו לתקן את השמאות)
ובקש מהשמאי להגיע ולבצע, בדיקה לתיקון.
 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...