Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז עד היום לא הבנתי איזה סיבה יש לקנות בקבוקון קטן כזה בסכום זעום לנקות חלונות ברכב שהמנקה חלונות הכחול של סנו נמכר בסופר ב10 שקל ועושה עבודה מעולה

אני מתכנן לעשות ציפוי ננו בעצמי לרכב בקרוב ואז יצא לי לחשוב קצת, אולי המנקה הזה לא מתאים ויפגע בציפוי? מישהו מבין ויכול לענות לי על הדילמה הזאת כי מצד אחד לא רוצה לפגוע בציפוי מצד שני רוצה לוודא שבאמת יש צורך לקנות מנקה ספציפי לרכב למשל CarPro Clarify

פורסם

קודם כל המנקה חלונות שי מיועדים לרכבים הם ללא אמוניה ועוד חומרים שאוכלים לאט לאט את הגומיות 

זה בלי קשר לציפוי 

פורסם
לפני 6 שעות, Dvirush כתב:

קודם כל המנקה חלונות שי מיועדים לרכבים הם ללא אמוניה ועוד חומרים שאוכלים לאט לאט את הגומיות 

זה בלי קשר לציפוי 

לא נוהג על למבורגיני לא הכי אכפת לי אם להיות כנה, אני לא שולח את הרכב לסדנת דיטיילנג ועושה הכל לבד כי זה כיף. השאלה אם זה פוגע בציפוי, אם אין ברירה אז אקנה משהו ייעודי אבל הנוזל הזול הזה בנתיים עושה עבודה מעולה והמחיר מצויין.

פורסם
לפני 42 דקות, ronrcz כתב:

המנקה חלונות של CARPRO הוא הכי טוב שניסיתי מתוך עשרות מנקי חלונות מחברות שונות.

מעריך את ההצעה אך התעלמת מהשאלה בגוף הכותרת, משתמש בספריי חלונות מהסופר ב10 שקלים שמותיר אותי מרוצה מהעבודה, מתכוון לעשות ציפוי ננו כולל שמשה וחלונות, האם שימוש בספריי כזה יהרוס את הציפוי והתכונות ההידרופוביות שלו שיחייב אותי לעבור לספריי חלונות שמיועד לרכבים (להלן CarPro Clarify)?

פורסם

התשובה היא כן,הכימיקלים בספריי יפגעו בציפוי ויחלישו אותו {אם הוא ציפוי איכותי לא ישפיע מיידית}.

שימוש בCP יפגע גם הוא הוא בציפוי אך במידה מועטת,בכל מקרה אם הוא ציפוי איכותי הוא יחזיק מעמד.

אני מאד אוהב להשתמש בציפוי לשמשה תוצרת גרמניה,כמו POLISHANGEL או NANOLEX,הם מחזיקים יפה למרות שגם G1 של GTECHNIQ מחזיק יפה למרות שהוא מיושן והיישום די קשה.

בכל מקרה תעשה פוליש לשמשה קודם,אחר כך PANEL WIPE ,ורק אז החומר,ככה תקבל את התוצאות הכי טובות.

פורסם
בתאריך 4.12.2021 בשעה 16:38, Aviv13467 כתב:

לא נוהג על למבורגיני לא הכי אכפת לי אם להיות כנה, אני לא שולח את הרכב לסדנת דיטיילנג ועושה הכל לבד כי זה כיף. השאלה אם זה פוגע בציפוי, אם אין ברירה אז אקנה משהו ייעודי אבל הנוזל הזול הזה בנתיים עושה עבודה מעולה והמחיר מצויין.

לא יודע להגיד לך אם זה יפגע או לא 

אבל אתה מוזמן לנסות ולהגיד לנו 😅

פורסם (נערך)
בתאריך 6.12.2021 בשעה 12:28, Aviv13467 כתב:

מעריך את ההצעה אך התעלמת מהשאלה בגוף הכותרת, משתמש בספריי חלונות מהסופר ב10 שקלים שמותיר אותי מרוצה מהעבודה, מתכוון לעשות ציפוי ננו כולל שמשה וחלונות, האם שימוש בספריי כזה יהרוס את הציפוי והתכונות ההידרופוביות שלו שיחייב אותי לעבור לספריי חלונות שמיועד לרכבים (להלן CarPro Clarify)?

במקום לקנות ב 10 שקלים בסופר משהו שיכול לפגוע קנה ב 7 ש"ח :) את נוזל ניקוי השמשות הזה.  קח מרסס ריק אם יש לך ושים בו מעט מהחומר הזה ותוסיף מים (יחס 1:100) ויש לך מנקה שמשות מעולה, זול ולא פוגע לך ברכב.

 

תתחדש :)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
לפני 3 שעות, kobi_g כתב:

במקום לקנות ב 10 שקלים בסופר משהו שיכול לפגוע קנה ב 7 ש"ח :) את נוזל ניקוי השמשות הזה.  קח מרסס ריק אם יש לך ושים בו מעט מהחומר הזה ותוסיף מים (יחס 1:100) ויש לך מנקה שמשות מעולה, זול ולא פוגע לך ברכב.

 

תתחדש :)

רגע רגע רגע לא הפעלתי את המוח יותר מדיי

האם דילול של הנוזל שמשות מאוטו דיפו שעולה 15 שקל ל4 ליטר יעשה את העבודה? מרגיש מטומטם שכחתי לגמרי שיש לי כזה באוטו חחחחח

פורסם
בתאריך 7.12.2021 בשעה 18:48, Aviv13467 כתב:

רגע רגע רגע לא הפעלתי את המוח יותר מדיי

האם דילול של הנוזל שמשות מאוטו דיפו שעולה 15 שקל ל4 ליטר יעשה את העבודה? מרגיש מטומטם שכחתי לגמרי שיש לי כזה באוטו חחחחח

יש כאלה שנועדו לדילול (כפי שהבאתי לך) ןיש כאלה שנועדו לשימוש מיידי.

אם יש לך תשתמש🤣

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...