Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה3 נחטף כמו לחמניות טריות


yzisano
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני מחפש הרבה זמן מאזדה 3 דגם ספיריט.

הבעיה שאני מתקשר וזה נמכר מהיום למחר.

זה קרה לי כבר כמה פעמים שאני מתקשר ואז מתכוון לנסוע לשם וכבר נמכר.

אני לא יודע למה זה קורה. זה תקופה חמה של מכירות או זה המצב עם הרכב הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זה דגם עם תדמית טובה, ספיריט זה הדגם הבכיר כך שהביקוש עליו  גדול יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה וחצי מכרתי ספיריט 2010 עם קילומאטרז נמוך ב 8K מעל המחירון.

מהרגע שפירסמתי קיבלתי 20 טלפונים בחצי שעה והרכב נמכר כמה שעות לאחר מכן.

בסך הכל הרכב מאד אמין וכיפי אבל צריכת דלק גובה והוא קצת צפוף

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל בתור רכב משפחתי הוא לא מוצלח כי הוא מאד צפוף ומאד נוקשה ולא נעים בנסיעה שלו.

היתרונות שלו זה הנאה מנהיגה ,עיצוב,אבזור, וביקוש יד שנייה.

הגיר מעולה ,המנוע לא ברמה של מנועי טורבו מודרניים אבל לא חלש.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזדה תמיד היה שוק מטורף, אבל זה גם קשור לזינוק במכירות יד שניה עקב מלאי מועט של מכוניות חדשות. עושה רושם שגם אירופאיות נמכרות יחסית, וכבר לא באלפים מתחת למחירון כמו פעם. מאמין שזה ישתנה בהמשך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למאזדה 3 יש אולי מתלים טיפה יותר נוקשים מהאירופאיות, אך נוחה מאוד לכשעצמה, אני לא אשכח את הנסיעה מחיפה לאילת, הגעתי ליעד כמו חדש, רחוקה שנות אור מנסיעה לא נעימה,

החזקתי מאזדה 3 ספיריט 2014 והרכב הזה פשוט תענוג, איכותי, חזק, חסכוני יחסית לכח שלו, ומאוד נוח, הנסיעה בכלל מאוד נעימה ונינוחה, לא מבין אך אפשר להגיד אחרת, כנראה בלי ניסיון ממשי, היא מהנה מאוד, ממש כיפית, שקטה יחסית, פשוט רכב מפנק.

לא מופתע שיש לה שוק חזק, בצדק, אני מוכן לקנות אחת אם אצטרך למרות שהיתה לי, זה רכב שאוהבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא קצת יותר נוקשים,אני נכנסתי לאחת כזאת 2018 אחרי הירידה מה3008 וקיללתי את האמא של מי שתכנן את הרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, ronrcz כתב:

זה ממש לא קצת יותר נוקשים,אני נכנסתי לאחת כזאת 2018 אחרי הירידה מה3008 וקיללתי את האמא של מי שתכנן את הרכב הזה.

אתה קצת מגזים, יש לאבא שלי מאזדה 3 2018 ספיריט וכשאני נוהג אליה (יש לי 3008 ביום יום) היא לא כל כך נוקשה.

זה לא רכב ספורט והרכב נוח ושקט, ההבדל שאתה מרגיש את הכביש אבל זה לא בצורה ברוטלית שזה מציק כמו שאתה מתאר את זה.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי על כל מיני גיפונים של פיגו(לכמה דקות יש לציין)אין ספק שהם רכים יותר....ולי זה היה נורא. 

מצד שני,אני מאוד אוהב רכבים קשים,לי המאזדה רכה ומתגלגלת מידי אם הולכים לצד השני....

עלה לי המחשבה לשים עליה קולברים אפילו. 

 

לא מפריע לי לעלות על במפרים לאט ולהתחמק מבורות העיקר שהרכב יהיה כמה שיותר יציב ובלי זוויות גלגול. 

 

כל רכב שקונים חייב נסיעת מבחן,רשמו את זה מיליון פעם ונוחות זה אישי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ronrcz כתב:

זה ממש לא קצת יותר נוקשים,אני נכנסתי לאחת כזאת 2018 אחרי הירידה מה3008 וקיללתי את האמא של מי שתכנן את הרכב הזה.

איזה הגזמה,

לי היתה ספיריט 2014, ולאחי יש קומפורט 2014 אצלו כבר 3 שנים, והרכב רחוק שנות אור מהתיאור שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

אתה קצת מגזים, יש לאבא שלי מאזדה 3 2018 ספיריט וכשאני נוהג אליה (יש לי 3008 ביום יום) היא לא כל כך נוקשה.

זה לא רכב ספורט והרכב נוח ושקט, ההבדל שאתה מרגיש את הכביש אבל זה לא בצורה ברוטלית שזה מציק כמו שאתה מתאר את זה.

אני רושם באמת מה שאני מרגיש, המאזדה ממש נוקשה ומאד לא נוחה,מרגישים כל סדק ,שעולים על באמפר מקבלים אחת בגב,הוא ממש נוקשה אפילו לעומת יפניות אחרות ,בטח שלא לעומת הפיגו,יכול להיות שהתרגלתי לטוב אבל יש לרכב גם חסרונות מאד בולטים כרכב משפחתי.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת yzisano
      החלק שסימנתי בתמונה מהו ומה שמו?
      .
      .
      .
      ואיפה קונים אותו?

    • מאת dorsht
      לפני כחודש הוחזרה המאזדה 3 לחברת הליסינג לאחר תום עסקת ליסינג פרטי.
      כעת, כפי שעשיתי לאחר סיום תקופה עם כל רכב שהיה לי, ארשום כאן סיכום, עם נקודות החוזק והחולשות של הרכב.
       
      אז במה מדובר? איזו מאזדה 3 זו הייתה?
      מדובר במאזדה 3 עם מנוע 2.0, 165 כ"ס וגיר אוטומטי פלנטרי עם 6 הילוכים.
      רמת גימור Sport, כמדומני הנמוכה ביותר שאפשר לקבל עם המנוע הזה.
      צבע לבן פנינה.
      רוב האבזור שהגיע עם הרכב היה מקורי, למעט חיישני רוורס ואיתוראן שהותקנו טרם מסירת הרכב. בנוסף, הותקנה קודנית לאחר כשנתיים עם הרכב, עקב החלטת חברת הליסינג.




       
      צריכת הדלק:
      הרכב נסע לרוב נסיעות משולבות, אך לא מעט מהנסיעות היו נסיעות בינעירוניות 'טהורות'.
      בממוצע הרכב נסע קצת יותר מ-13 אלף ק"מ בשנה, אך היו שנים שנסענו יותר (כמו בשנה האחרונה) ושנים שנסענו פחות.
      נתוני צריכת הדלק שיוצגו כאן מבוססים על מדידות בין תדלוקים.
      צריכת הדלק מחוץ לעיר יכולה לנוע בין 1:15 ל-1:17.5, כתלות בכמה דברים: פקקים, שימוש במזגן, מהירות הנסיעה, שעות הנסיעה והטמפרטורה בחוץ (בחורף או בשעות הלילה באביב הושגו נתונים יפים יותר).
      בנסיעה מאילת לבאר שבע עם רכב מלא ומזגן השגנו צריכת דלק של 1:16. די מרשים בשביל מנוע 2000.
      צריכת דלק בעיר לא נמדדה, אך אם נסמוך על מחשב הדרך, מדובר על צריכת דלק בסביבות 1:12.
      צריכת הדלק המשולבת עמדה על 1:13-1:15, שוב תלויה בפקקים, שימוש במזגן וכו'.
       
      ביצועים והתנהגות:
      מדובר על מנוע 2000, אז הביצועים בהחלט לא רעים.
      זמינות הכוח בסל"ד נמוך לא ממש קיימת (טוב, זה לא טורבו), אך אם מביאים את הרכב לאיזור ה-3000-3500 סל"ד בהחלט מתקבלות האצות משביעות רצון.
      היצרן מצהיר על 8.5 שניות בתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש, בפועל הארונה שמציגה נתון פחות טוב לאותה האצה (10 שניות) מרגישה זריזה יותר. משער שזה בזכות הטורבו.
      הגיר האוטומטי מגיב טוב לרוב, אבל לעיתים מקדים בהעברות ההילוכים (כפי שחוויתי בנסיעה מאילת לבאר שבע, בעליות הרגשתי שהגיר מעביר הילוכים מוקדם מדי) מה שגורר כל פעם הורדת והעלאת הילוך. קצת מעצבן.
      לעיתים גם הרגשתי שהגיר ממהר להוריד הילוכים כשלא הרגשתי שצריך, המצבים האלו התרחשו בעיקר בעת שימוש בבקרת שיוט.
      תגובות טובות נצפו בירידה בזמן השימוש בבקרת שיוט - תיבת ההילוכים מורידה להילוך נמוך יותר כדי לספק בלימת מנוע.
      סך הכול הגיר האוטומטי חלק ועובד טוב ברוב המקרים, אבל היו מקרים שהרגשתי שיש צורך להתערב או להעביר למצב ספורט כדי שימשוך את ההילוכים יותר.
      הרכב יושב טוב על הכביש ויציב בסיבובים, לא נבדק מעבר לזה.
       
      עלויות אחזקה, טיפולים ותקלות:
      לרכב בוצעו 3 טיפולים במוסך מורשה יבואן של מאזדה בבאר שבע.
      אין לי מושג מה העלויות כיוון שזה היה כלול בעסקת הליסינג הפרטי.
      רפידות בלמים או דיסקים לא הוחלפו לאורך כל תקופת השימוש ברכב.
      מצבר הוחלף לאחר כשנה וחצי עקב קושי בהתנעות.
      הוחלפו חלקים גם בשתי המראות המתקפלות, שכן שתי המראות סבלו מבעיה בקיפול ובפתיחה. זו מחלה נפוצה במאזדה 3 מהדור הזה, לפי מה שיצא לי לראות בקבוצת הפייסבוק של מועדון מאזדה.
      שני צמיגים (על אותו סרן) הוחלפו עקב תקר באחד מהצמיגים שלא היה ניתן לתיקון. כמובן שהצמיגים הוחלפו למיטב התוצרת הסינית.
       
      אבזור והנדסת אנוש:
      הרכב מגיע עם כל האבזור החשמלי (4 חלונות חשמל, מראות חשמל), מערכת מולטימדיה מקורית שנשמעת לא רע (ומזכירה מאוד את המערכת שהייתה ב-Audi באותה תקופה), שאינה כוללת תמיכה ב-AA או ב-CP, אך כן כוללת מערכת ניווט מקורית, מצלמת רוורס מקורית וכמובן שליטה מההגה. מערכת המולטימדיה איטית מעט לפעמים. מסך המגע מגיב טוב.
      לאבזור מצטרפת גם מערכת בקרת שיוט (לא אדפטיבית), מגביל מהירות, אורות אוטומטית (כולל כיבוי אור גבוה כשמגיע רכב ממול, פיצ'ר מאוד נחמד), וישרים אוטומטיים, פנסי ערפל קדמיים, התנעה ללא מפתח (אבל כניסה ויציאה עם מפתח, מה שלא צריך ברמות הגימור הגבוהות) ובקרת אקלים מפוצלת.
      הנדסת האנוש טובה, הכול 'נופל ליד' ואינטואיטיבי. לא קשה לתפעל את בקרת השיוט או את השליטה מההגה בזמן נהיגה. גם לשלוט על המזגן מאוד נוח ו'נופל ליד' בלי בעיה.
       
      סך הכול רשימת האבזור לא רעה. למעט AA לא הרגשתי שחסר לי משהו. אחרי שהתרגלתי לבקרת שיוט אדפטיבית הרגשתי שזה גם חסר ברכב.
      מצד שני, אבא שלי שהיה המשתמש העיקרי ברכב לא משתמש כמעט בבקרת שיוט, כך שזה לא שינה לו הרבה.




       
      בטיחות:
      הרכב מצויד ב-6 כריות אוויר, כמובן ABS, ESP ושאר הקיצורים.
      בנוסף, ברכב מותקנת מערכת לזיהוי סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית שמבוססת על מצלמה. לא יצא לי לחוות את אופי השימוש של הבלימה האוטונומית, אך מערכת זיהוי הסטייה מהנתיב עובדת יפה ולא מתריעה לשווא לרוב. הרבה יותר טוב ממובילאיי, שאגב מגיע במאזדה החל מ-2018 ועד החלפת הדגם בדור החדש.
      הבלימה האוטונומית מוגבלת עד 80 קמ"ש. לאבא שלי גם לא יצא כמעט לחוות את הפעולה שלה, מדובר על מספר שאפשר לספור על יד אחת.
      למי שמתכנן לקנות רכב כזה, יש להקפיד על ניקיון השמשה, שכן כאשר השמשה מלוכלכת, יש נטייה למערכת לצאת משימוש באופן זמני ויוצגו התראות על כך שמערכת בלימה אוטונומית וזיהוי סטייה מנתיב אינן מתפקדות. קרה לי לא פעם שקיבלתי התראות על כך. גם זו תופעה נפוצה יחסית לפי מועדון מאזדה.
      בהתחשב ברוב המתחרות מאותה תקופה, מדובר באבזור בטיחות לא רע בכלל.
       
      איכות חומרים ואיכות הרכבה:
      למעט העניין עם המראות (שלהבנתי נובע מאיזו בעיית אטימה בגומיות של המראות) ולמעט העובדה שהפלסטיקים ליד ידית ההילוכים והדלתות עשויים מחומר שנוטה להישרט (זו גם תלונה נפוצה במועדון מאזדה), לא נרשמו דברים חריגים. לא היו קרקושים (למרות התקנות מקומיות) ולא היו בעיות בפלסטיקה מעבר למצוין.
       
      מרווח פנים ונוחות:
      הרכב מאכלס בקלות 4 מבוגרים, 5 יישבו גם כן אך יהיה צפוף.
      הישיבה במושבים הקדמיים מאוד נמוכה, גם כשהכיסאות מוגבהים עד הסוף. התחושה היא שיושבים על הרצפה. אני פחות מתחבר לקונספט הזה.
      מאחור תנוחת ישיבה מוזרה שאני לא מצליח לתאר, אבל אף פעם לא היה לי נוח לשבת מאחורה. לא בגלל מחסור במקום, אלא יותר בגלל מבנה המושב. משהו בתנוחה של הברכיים הרגיש לי לא נוח.
      תא המטען סביר לגמרי בשביל רכב הצ'באק, אך הוא לא גדול מאוד ופחות פרקטי מהבגאז' שיש לי בארונה למשל.
      נוחות הנסיעה טובה יחסית לרכבים יפניים שנהגתי עליהם, אך לא ברמה של המגאן שקדמה למאזדה. למזלנו עוד מדובר ברמת הגימור הנמוכה עם ג'אנטים קטנים יותר. כנראה שברמת גימור גבוהה יותר היה לנו אפילו פחות נוח.
       
      במחשבה לאחור, זה מה שהייתם קונים\חוכרים?
      כנראה שכן. בזמנו רצינו להמשיך עם רנו מגאן דיזל (כי היינו מרוצים מהדור השלישי), אך נעדרו ממנה כל מערכות הבטיחות המקוריות והיא שווקה בארץ רק עם מערכת בהתקנה מקומית (מובילאיי או מובון).
      308 לא באה בחשבון בגלל השוק.
      הכיוון היה רכב חזק יחסית, בטיחותי ומאובזר.
      הוריי עשו נסיעות מבחן על מספר דגמים שעניינו אותם ומצאו את המאזדה כאופציה הטובה ביותר.
      סך הכול נהנינו מהרכב, צריכת הדלק טובה למדי בשביל מנוע 2000 (בניגוד לזוועות ששמענו), הביצועים היו טובים, האבזור והבטיחות טובים בשביל רכב משפחתי שנמכר בשנת 2017 ולמעט תקלות מעצבנות עם המראות, לא נרשמו תקלות חריגות ברכב.
       
      מה הלאה?
      זה עוד לא סגור, אבל ההורים שלי נוסעים בעיקר לבד עכשיו ויש פחות נסיעות משפחתיות, כך שייתכן שהרכב הבא יהיה סופר מיני או סופר מיני מוגבהת כלשהי.
       
       
    • מאת ayavilevich
      שלום,
       
      יש מישהו באשדוד שיש לו סורק OBD שעובד באופן מלא (לדוגמא) עם FORScan כדי שאוכל לאבחן תקלה שקפצה לי?
      יש לי ELM327 פשוט אבל לא נראה שהוא תומך בכל הפקודות כי הוא בטח חיקוי סיני.
      אשמח להלוות או לקפוץ לסריקה.
       
      תודה רבה,
      אריק.
    • מאת yairemek
      בוקר טוב,
       
      אשמח לחוות דעתכם לגבי רכב שאני מעוניין לרכוש.
      מדובר במאזדה 3, שנת 2017 מחברת באדג'ט (מקוריות ליסינג). הרכב נסע לא מעט (120 אלף), למרות שזה כל כך לא מטריד מבחינתי, כל עוד הרכב טופל כמו שצריך והעסקה במחיר סביר.
       
      בבדיקה שהם מציגים לרכב, אין סוגיות מרכב מהותיות (בניגוד לרכב דומה שבחנתי בחברה, ששם יש פגיעות בעמודים), אבל ישנה הערה לגבי צריכת שמן וסימנים לשריפת שמן גבוהה.
      האוטו עבר לא מזמן טיפול 120 אלף והחליפו לו רק מסנן שמן, מסנן אוויר ושמן (אגב, אלו הוחלפו לפני הבדיקה לרכב)
       
      אולי זה סתם כסת"ח של חברת הבדיקה, אבל החשש שלי הוא ששריפת השמן מעידה על בלאי או עייפות המנוע ואני אקבל את הבוםםםם בעוד זמן מה.
       
      כמה שאלות:
      1. חוות דעת על באדג'ט - יש למישהו ניסיון?
      2. טיפול 120 אלף במאזדה הוא כ"כ דל? מעיד על קמצנות/חיפוף או שזה סביר? ראיתי שפלאגים הוחלפו ב-90 אלף ורפידות וצלחות ב-60 אלף.
      3. מה דעתכם לגבי נושא שריפת השמן? הם אמורים לבדוק את זה במוסך של החברה ולתקן מה שצריך או לתת OK שזה תקין. האם החשש שלי מוצדק? איך אתם ממליצים לגדר את הסיכון שלי? האם האמור בסעיף 4 יכול לעזור?
      4. אני נוטה לרכוש מהם חבילת אחריות רחבה לשנתיים (11 החלקים העיקריים ברכב, גיר, מנוע וכד'). העלות כ-1500 ש"ח לשנה, אבל זה קצת להשתיק את חוסר הודאות לגבי מה שעבר על הרכב.
       
      אודה לעצות, 
      אני אמור להשלים את הרכישה מחר.
       
      יאיר 
    • מאת וינסנט אניימה
      היי,
      אני ואחי רוצים לרכוש מאזדה משומשת יד 2 2010 עד 2012 עם קילומטרז נמוך ולפי מה שבדקתי באינטרנט הבנתי שהמאזדה 3 דגם 1.6 לפעמים צורכת יותר דלק ממנוע 2.0 של מאזדה 6 כי המנוע מתאמץ יותר, זה נכון?
      מעבר לזה הייתי רוצה לדעת איזה דגם יותר חסכוני ואמין בסופו של דבר על פי הניסיון והידע שלכם, האם שווה להשקיע יותר בשביל מאזדה 6? 
  • נושאים פופולריים

  • נושאים חדשים

  • חברים

×
×
  • תוכן חדש...