Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי אתמול סיבוב בספיריט 2.0 ליטר החדשה של חבר,

בהשוואה ישירה לנירו פלאג אין שלי היא שקיטה הרבה יותר, האיכות גבוהה בהרבה, נוחות זהה,.המושבים טובים יותר, חדה וזריזה ביחס לנירו.

אבל ישיבה ממש "על הריצפה".

אולי אחליף באיזה שהוא שלב....

פורסם

בבעלותי  ספיריט 21 ומי שאומר שהרכב נוח לו כנראה לא נסע מספיק על רכבים , רכב נוקשה ברמה בינונית + ברמת הקשיחות .

איכות הרכב מורכב היטב אין מה להתבלבל , רעשי דרך מורגשים מאוד הרכב נמוך 

נסיע במושב האחורי לא נעימה כלל מחוסר מקום וזה לגובה של אדם 1.70 , יש לציין שבכללי הרכב אכן נהדר פרקטי 

ולא נותן לך לרגע הרגשה שקנית זבל ובימנו רכבים בלי טורבו אישית זה מבורך .

 

יש מצב שבקרוב היא תוחלף שוב CX5 / ראב 4 / ספוטאג' 

נושא הנוחות באמת חשוב .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

הרכבים האלה מצליחים בצדק, זה רכב יפני עם סקס אפיל (מסויים) בניגוד ל 99 אחוז מהרכבים האסיתיים בקטגוריה הזאת. כשמוסיפים לזה את תדמית האמינות על פני האירופאיות המקבילות אז ברור למה יש כזו נהירה אליו ביד 2.

פורסם (נערך)

שכחת לציין שיש לו גם את הערס פקטור שמגביר בהרבה את הביקוש.

הקטע של משפחתית דינמית ומהנה לנהיגה היא בעיני פלוס גדול,רק כרכב משפחתי הוא לא מוצלח.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון גרוע 1
פורסם

בחנתי את ה 3 וה CX30.
רוב מה שנרשם על ה 3 נכון. בחרתי ב CX30.
האוטו מרווח יותר בזכות התוספת גובה, תנוחת ישיבה גבוהה יותר. רעשי רוח וכביש - שואף ל 0. נוחות מרוסנת - לא קרש אבל גם לא צרפתי. מושב אחורי יותר טוב מה 3 אבל מעט צפוף. תא מטען קטן יחסית. איבזור עשיר, אינטריור מעוצב - אבל מעט עדין (חומרים שריטים). הנדסת אנוש מעולה, מולטימדיה יעילה ונוחה אנדרואיד אוטו קארפליי.
רכב ספורטיבי ודינמי (לדעתי), הגה מדויק. מתלה אחורי קורת מתח - לא רק שלא מורגש - לדעתי תורם לו לאופי השובב. כיפי לנהיגה. תיבת הילוכים חלומית.
אם היה 2.5 ליטר טורבו 250 כ"ס ו AWD כמו בארה"ב (וכ 6 שניות 0-100) היה פשוט מושלם.
לקחת בגוון polymetal gray או soul red (אני קניתי לבן - במחשבה נוספת - צבע משעמם נטול דרמה - לטוב ולרע).

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...