Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על הרכב יש 100 אלף ק"מ, קרובת משפחה שלי נסעה אתמול והתחיל לצאת עשן מהאגזוז. עצרה בצד, יש מים, יש שמן. גוררת למוסך ובעל המוסך אומר שזה עניין כנראה של נזילת שמן, מתקשר אחרי שעתיים ואומר שהמנוע הלך ולספקים שלו אין בארץ וצריך להזמין אחד מחול שזה עולה 10 אלף.

עצות מה לעשות בעניין?

פורסם
לפני 23 דקות, om2 כתב:

לגרור למוסך אחר לקבל עוד חוות דעת 

 

הרכב כבר נגרר ע"י הביטוח לאותו מוסך... לא חושב שאפשר במסגרת הביטוח לגרור שוב

פורסם

במסגרת הביטוח לא תוכל לגרור שוב את הרכב אלא רק בתשלום פרטי.

היכן ובאיזה מוסך נמצאת כעת המכונית?.

נסו לברר איזה בדיקות מנוע הוא ביצע ומה התוצאות שלהן (מספרים)

והעלה זאת לכאן.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 39 דקות, רפי לין כתב:

במסגרת הביטוח לא תוכל לגרור שוב את הרכב אלא רק בתשלום פרטי.

היכן ובאיזה מוסך נמצאת כעת המכונית?.

נסו לברר איזה בדיקות מנוע הוא ביצע ומה התוצאות שלהן (מספרים)

והעלה זאת לכאן.

בברכה  -  רפי לין

המוסך המרכזי בכרמיאל, מה הכוונה בדיקות מנוע ומספרים? פשוט לשאול אותו ככה?

פורסם

אל תחליף אף פעם ב 10 אלף מנוע.

בשלמה נאור עולה מנוע ייבוא בסביבות 5.000 וכך גם ב "מרכז המנוע" לפי בירור שלי מהעבר. נאור הכי טוב בזה.

מכיר גם כפר ערבי באזור המרכז שעושה ב 3.000 כולל עבודה.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 41 דקות, PASHUT כתב:

אל תחליף אף פעם ב 10 אלף מנוע.

בשלמה נאור עולה מנוע ייבוא בסביבות 5.000 וכך גם ב "מרכז המנוע" לפי בירור שלי מהעבר. נאור הכי טוב בזה.

מכיר גם כפר ערבי באזור המרכז שעושה ב 3.000 כולל עבודה.

5000 כולל עבודה? כולל מע"מ? 

מכיר את האנשים בכפר הזה? אפשר לסמוך עליהם? הבנתי שהרכבה של מנוע שבוצעה באופן לא תקין היא מתכון לעוד בעיות

לפני כשעה, רפי לין כתב:

בדיקת דחיסה (קומפרסיה) ובדיקת לחץ הפוך (ליקייג')

והמספרים זה התוצאה לכל צילינדר.

בברכה  -  רפי לין

אוקיי, תודה רבה

פורסם

אכן לא מומלץ ללכת לכפר לא ידוע, אם כי אם אתה בצפון לא חסר מוסכים ערביים שאתה יכול לקבל עליהם המלצות. לא מכיר שם.

לגבי שלמה נאור- פשוט תתקשר ותברר.  02-533-5070

משתדל לעזור

פורסם
לפני 21 שעות, PASHUT כתב:

אכן לא מומלץ ללכת לכפר לא ידוע, אם כי אם אתה בצפון לא חסר מוסכים ערביים שאתה יכול לקבל עליהם המלצות. לא מכיר שם.

לגבי שלמה נאור- פשוט תתקשר ותברר.  02-533-5070

השאלה אם שווה לתקן? 

המוסכניק בעצמו אמר שלא שווה ולמכור לחלקים, ואני קורא באינטרנט ויש מקומות שרשום שלא כדאי להחליף כי החלפת מנוע יכולה ליצור בעיות נוספות וגם המנוע החדש יכול להתקלקל כמו קודמו. 

אוטו ששווה 17 18, להשקיע 5 וצפונה זה שווה?

פורסם
לפני 12 דקות, Kooper כתב:

האם קיבלת את תוצאות הבדיקות שרפי רשם לך?

 

 

לצערי לא, אבל על מה זה יכול להעיד? הכוונה היא למה זה יעזור?

פורסם

תראה, למכור חלקים זה ממש לא רווחי אז קח את זה בחשבון.

אולי המוסך יסכים לקנות ממך במחיר סביר.

אם לא אולי שווה לשקול לתקן במוסך זול יותר.. האמת שאלה קשה ותלוי במצב הרכב וכמה זמן אתה מעוניין להחזיקו.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 3 שעות, Greek כתב:

השאלה אם שווה לתקן? 

המוסכניק בעצמו אמר שלא שווה ולמכור לחלקים, ואני קורא באינטרנט ויש מקומות שרשום שלא כדאי להחליף כי החלפת מנוע יכולה ליצור בעיות נוספות וגם המנוע החדש יכול להתקלקל כמו קודמו. 

אוטו ששווה 17 18, להשקיע 5 וצפונה זה שווה?

רכב במחירון 17 ללא מנוע

כנראה תקבל עליו 3-4 אלף.

 

תעשה כבר את השיקול שלך.

 

  • רעיון טוב! 1

.

×
×
  • תוכן חדש...