Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה גם מההתקציב לרכב אחר, אם אותו דבר אז זה די לא מקדם אותך,ואלה נשאר עם רכבים באותו שנתון בערך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אל תחליף מנוע לפני הבדיקות שרפי כתב לך. תדרוש מהמוסך שישלח לך את הפרטים וגם את הקומפרסיה של הבוכנות ותעלה אותם לכאן.

עשן מהאגזוז במנועים של GM בד"כ מעיד על אטם מכסה שסתומים לקוי.

 

פורסם
לפני 21 שעות, om2 כתב:

רכב במחירון 17 ללא מנוע

כנראה תקבל עליו 3-4 אלף.

 

תעשה כבר את השיקול שלך.

 

יש מישהו שהציע לקחת אותו ב6 (העברת בעלות, לא הורדה מהכביש). החלפת מנוע גם אם מפירוק יכול להגיע ל5-6, וזה הימור לפי מה שאני מבין כי החלפת מנוע יכולה להיות מתכון לצרות

לפני 21 שעות, PASHUT כתב:

תראה, למכור חלקים זה ממש לא רווחי אז קח את זה בחשבון.

אולי המוסך יסכים לקנות ממך במחיר סביר.

אם לא אולי שווה לשקול לתקן במוסך זול יותר.. האמת שאלה קשה ותלוי במצב הרכב וכמה זמן אתה מעוניין להחזיקו.

מצב הרכב מצוין חוץ מהמנוע, הוא נסע סך הכל 100 אלף ק"מ, נקנה מפנדט וגם הבדיקה לפני שנה הראתה את זה כשנקנה, פשוט בובה של אוטו...

מבחינתי אם הוא מחזיק שנתיים שלוש זה שווה להחליף את המנוע במוסך זול

פורסם

לקחנו את האופל למוסך אחר, המוסכניק לקח אותה לסיבוב של לפחות 20 דקות, לא יצא עשן גם כשלקח אותה לעליה חדה ולחץ חזק על הגז. בדיקת קומפרסיה עם הנתונים הללו:  
צילינדר 1 - 175
צילינדר 2- 150
צילינדר 3 - 150

צילינדר 4 - 190

במוסך הם שוללים שהלך מנוע, הם כן רוצים להחליף אטם שסתומים. 

מוזר ומבלבל כל העניין

  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, PASHUT כתב:

אני לא מבין במנועים אבל לא הייתי ממהר להחליף מנוע אם עלות  האטם נמוכה.

זה הקטע, המוסך השני אמר שהמנוע תקין רק האטם תקול

  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...