Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו נחנקנו עם הפיקנטו - המלצות לרכב למשפחה קטנה וצעירה בתחילת דרכה


האופטימי
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

אשמח להמלצה לרכב משפחתי אמין, עם מרווח פנימי מצוין, נוחות נסיעה טובה, צריכת דלק חסכונית ותא מטען גדול.

אנחנו זוג + 1 עם קיה פיקנטו  2016 אוטומטית עם 129 אלף ק"מ, אמינה מאוד מיותר לציין, אבל חסכה לנו המון כסף וכמעט ולא ביקרתי במוסך.
הבעיה שכבר נהיה צפוף בעיקר בנסיעות להורים לסופי שבוע, קניות וחופשות. הגענו להחלטה שאנחנו רוצים להשתדרג בין היתר כי רוצים להתרחב.

 

הנסיעות שלי הן בעיקר לעבודה, וסופי שבוע למשפחה שלי ושל אשתי. נסיעה לעבודה יחסית קצרה כ-10-20 ק"מ ביום כולל פגישות.
נסיעה בסופ"שים 40-50 ק"מ. 100 ק"מ הלוך חזור.


התקציב תלוי מאוד בסוג הרכישה, אני מתלבט אם ללכת על טרייד אין או למכור באופן פרטי כמו גם לקנות.

המחיר של הקיה פיקנטו שלי כרגע עומד על 40,000 ש"ח פלוס מינוס, לפי מחיר מחירון. הרכב במצב טוב מכל הבחינות, מכנית וחיצונית נראה כמו חדש.

התקציב שלנו הוא 55-65K תלוי בכמה נצליח למכור את האוטו. יש סיכוי שאם נמצא מציאה נוכל להגיע ל-70K.

 

הרכבים בקטגוריה שבדקנו ואנחנו מתלבטים לגביהם הם:

טויוטה קורולה 2016-2015 - מרווח פנימי מצוין, נוחות נסיעה טובה, צריכת דלק חסכונית ותא מטען גדול בדיוק מה שאנחנו צריכים מבחינת עגלת תינוק ותיקים.

יונדאי אלנטרה 2016-2015 מרווח פנימי טוב, נוחות נסיעה מעולה אבל פחות אהבנו את צריכת הדלק.

יונדאי i30 מודל 2016-2015  למרות שאני יודע שלא מדובר במכונית מתקדמת מבחינת האבזור.

יונדאי איוניק 2017 - יכולה להיות בחירה מעולה כי היא עונה גם כן על הצרכים שלנו אבל קשה להאמין שנמצא בתקציב אלא אם כן נקנה מליסינג.
מאזדה 3 מודל 2016-2015 - אמינה אבל מרווח פנימי קצת מדאיג אותנו שלא יהיה מקום.

סקודה אוקטביה 2017-2016

קיה סיד 2017-2016 מאוד מאמינים בחברה במיוחד בה אחרי כמה שנים של נסיעה על הפיקנטו ללא תקלות.

קיה פורטה 2017-2016
נשמח לדעת האם ללכת על טרייד אין או ללכת על מכירה וקנייה באופן פרטי?
ובעיקר נשמח לשמוע עוד המלצות על רכב שיתאים לנו לדעתכם בתקציב הנ"ל.

אתם פורום מעולה תודה לכם!

עריכה אחרונה על ידי האופטימי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה , אלנטרה או איוניק יענו מצויין לצרכים שלכם.

לא הייתי קונה רכב בנזין עם גיר רובוטי לנסיעות קצרות , במיוחד אם הן בעיר/ פקקים.

לכן אוקטביה/ סיד/I30 הייתי מוריד מהרשימה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרייד אין עולה לך כסף: או שתקבל עשרות אחוזים פחות מאשר בשוק הפרטי, או שתקבל פחות הטבות ברכישת הרכב החלופי, או שניהם. היתרון הוא שאין לך התעסקות עם מכירת הרכב, ואין בעיה של תקופת חוסר ברכב או החזקת 2 מכוניות במקביל.

 

דרך אגב  עם 2 ילדים בהחלט תוכל להסתדר עם סופרמיני, בתנאי שתא המטען שלה סביר.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מחפש גם הונדה סיוויק טורר (סטיישן).

אחת שמורה מ2016 לדעתי תיכנס לכם בתקציב בכיף.

 

כנ"ל לגבי טויוטה אוריס סטיישן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, sperial כתב:

טרייד אין עולה לך כסף: או שתקבל עשרות אחוזים פחות מאשר בשוק הפרטי, או שתקבל פחות הטבות ברכישת הרכב החלופי, או שניהם. היתרון הוא שאין לך התעסקות עם מכירת הרכב, ואין בעיה של תקופת חוסר ברכב או החזקת 2 מכוניות במקביל.

 

דרך אגב  עם 2 ילדים בהחלט תוכל להסתדר עם סופרמיני, בתנאי שתא המטען שלה סביר.

 

תודה על הטיפ החשוב, כן לקחתי את זה בחשבון אבל העניין של הטרייד אין הוא בעיקר משיקולים של מרווח בין המכירה לקנייה שמאוד קשה לתזמן אותו באופן מושלם מבלי להיות באוויר ללא רכב, במיוחד שיש לך ילד שאתה צריך להקפיץ לגן ביום גשום עם עגלה ועוד.

אשמח להמלצות על סופר מיני עם תא מטען מרווח. שמתי עיניים על קיה ריו שדווקא מאוד אהבתי בקטגוריה למרות שגם הסטיישן מעניינת אותי.

תודה מראש!

לפני 35 דקות, vladclar כתב:

קורולה , אלנטרה או איוניק יענו מצויין לצרכים שלכם.

לא הייתי קונה רכב בנזין עם גיר רובוטי לנסיעות קצרות , במיוחד אם הן בעיר/ פקקים.

לכן אוקטביה/ סיד/I30 הייתי מוריד מהרשימה.

היי ממש תודה!

מה לגבי הסקודה ראפיד? גם נכנסת בתקציב. מתלבטים גם לגביה..

עריכה אחרונה על ידי האופטימי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לראפיד יש את אותו הגיר הרובוטי כמו באוקטביה.

אם לוקחים בחשבון החלפת מצמדים או אולי גם מוח הגיר,  הרכב מתאים לצרכים שלכם.

 

סופר מיני עם מרחב הפנים מרווח ובגאז' סביר - הונדה ג'אז.

חסכוני מאוד, אבל מרגיש קצת חלש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בהתלבטות די דומה, אם כי הדרישות הכי קצת אחרות (פחות חשיבות לצריכת דלק ואמינות, יותר דגש על כוח והתנהגות ספורטיבית). בין הדגמים שאני חשבתי עליהם היו פיגו' 308 סטיישן ורנו מגאן, שתיהן בעיקר הדיזל; סיוויק סטיישן, ופוקוס סטיישן (שלא תתאים לך בגלל צריכת דלק גבוהה). בקטנות יותר אפשר לחשוב על הקליאו סטיישן דיזל ואיביזה סטיישן (אבל היא עם גיר-מנוע שאני פחות שקט לגביהם). 

 

כל האופציות שדיברתי עליהן נמצאות בטווח המחירים של 45-75 אלף ש"ח, כאשר הקליאו והפורד הן בין הזולות, והסיוויק והפיג'ו (התמקדתי בדגם שאחרי מתיחת הפנים) היו היקרות יותר. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוזכרה האיביז סטיישן הרי שגם אחותה הג'יפונית, הארונה. אבל, שוב, מנוע ה-TSI ותיבת ה-DSG. דגם 2017 יכנס לתקציבך, 2018 בדוחק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, האופטימי כתב:

תודה על הטיפ החשוב, כן לקחתי את זה בחשבון אבל העניין של הטרייד אין הוא בעיקר משיקולים של מרווח בין המכירה לקנייה שמאוד קשה לתזמן אותו באופן מושלם מבלי להיות באוויר ללא רכב, במיוחד שיש לך ילד שאתה צריך להקפיץ לגן ביום גשום עם עגלה ועוד.

קח הלוואה מהבנק של 50 אלף שקל, תקנה את הרכב שאתה רוצה קודם כל, ורק אז תתחיל למכור את הפיקנטו. ככה לא תיתקע בלי רכב והכל יהיה יותר פשוט ונוח. זה גם יאפשר להשאיר את הרכב החדש במוסך לכמה ימים ליישור קו של שמן פילטרים וכדומה.

 

אחרי שכל ההרפתקאה עם מכירת הפיקנטו נגמרה אתה מחזיר את כל ה50 אלף במכה. תשלם ריבית מינימלית על החודשיים שלושה שכל התהליך לקח. כנראה כמה מאות שקלים בודדים, לגמרי שווה את זה והרבה יותר זול מטרייד אין.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, sperial כתב:

אם הוזכרה האיביז סטיישן הרי שגם אחותה הג'יפונית, הארונה. אבל, שוב, מנוע ה-TSI ותיבת ה-DSG. דגם 2017 יכנס לתקציבך, 2018 בדוחק.

חשוב לההגיד שלהבדיל מהאיביזה סטיישן שהיא איביזה דור קודם, הארונה מבוססת על האיביזה מהדור הנוכחי וחולקת איתה הרבה במשותף, מה שאומר יותר אבזור ויותר מערכות בטיחות מקוריות.

אגב, אין לי מושג איפה ראית ארונה בתקציב שלו.

הכי זולה שמצאתי ביד 2:

image.thumb.png.935050c5d6cb4fc316b7f332f95e4074.png

 

ויש את זו מסוכנות עם קילומטראז' גבוה:

image.thumb.png.a5ca32f161baf71faa5311b31ea90987.png

 

בתקציב שלו אולי אחת יוצאת ליסינג עם קילומטראז' גבוה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@dorsht בדקתי את מחירון לוי יצחק, מתחיל ב-64 אש"ח לדגם 2017.

 

@laviii בתקציב שלו מדובר בקרוסאובר האטמוספרי. כנראה מתאים מאד לצרכים, אבל צריך להביא בחשבון את תיבת ההילוכים הרציפה - שאישית אני אוהב, אבל צריך לודא שעברה את הריקול (ואיני יודע מה הצפי לתיבות החדשות). 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, sperial כתב:

@dorsht בדקתי את מחירון לוי יצחק, מתחיל ב-64 אש"ח לדגם 2017.

 

@laviii בתקציב שלו מדובר בקרוסאובר האטמוספרי. כנראה מתאים מאד לצרכים, אבל צריך להביא בחשבון את תיבת ההילוכים הרציפה - שאישית אני אוהב, אבל צריך לודא שעברה את הריקול (ואיני יודע מה הצפי לתיבות החדשות). 

יש סיכוי שכן כי מצאתי מודעה שכבר לא רלוונטית אבל פורסמה לפני שנה על סיאט ארונה 2018 במחיר של 77K עם 73K ק"מ. אז אם מדברים על 2017 אפשר למצוא באזור ה-65K ש"ח בטווח קילומטרים של עד ה-100K ק"מ.

צילום מסך 2021-09-18 212010.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט ארונה הושק בישראל ב-26/12/2017 כך שהמחירון של מודל 2017 הוא וירטואלי בלבד. יש אולי כמה רכבים הדגמה בודדים שנרשמו ב-2017 וגם זה לא בטוח.

מעבר לזה כרגע הדגם זוכה לביקוש ונמכר מעל מחירון לוי יצחק וקרוב יותר למחירון יד 2.

 

לדעתי לצרכים של פותח השרשור יונדאי איוניק היא בחירה טובה, רובן נמכרו לליסינג כך שרכב יוצא ליסינג הוא לא מוקצה.

ההבדלים בצריכת הדלק בין טויוטה קורולה ליונדאי אלנטרה לא משמעותיים, אבל במחיר של קורולה אפשר לקנות אלנטרה חדשה בשנה-שנתיים, ובעיני זה משמעותי יותר. האלנטרה אמינה, מרווחת ונוחה. החסרון העיקרי הוא מחסור במערכות בטיחות שקיימות באיוניק למשל. עם זאת בתקציב הנתון היא עדיין בחירה טובה בעיני. קיה פורטה דיי דומה אך פחות נאה וקצת קודרת בתא הנוסעים. כמו אלנטרה לעומת קורולה, באותו מחיר אפשר לקנות פורטה חדשה בשנה לעומת אלנטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, sperial כתב:

@dorsht בדקתי את מחירון לוי יצחק, מתחיל ב-64 אש"ח לדגם 2017.

 

@laviii בתקציב שלו מדובר בקרוסאובר האטמוספרי. כנראה מתאים מאד לצרכים, אבל צריך להביא בחשבון את תיבת ההילוכים הרציפה - שאישית אני אוהב, אבל צריך לודא שעברה את הריקול (ואיני יודע מה הצפי לתיבות החדשות). 

איזה ריקול יש ?

מה שידוע הוא שיש תקלה עם שכיחות לא זניחה בגיר הרציף עד 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...