Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בערב החג (ראשון) אשתי לקחה את האוטו לסידורים וכשסיימה הרכב לא התניעה לה. אמרתי לה לחכות 2,3 דקות ולנסות שוב והרכב הניע.

ביום רביעי נסעה לקחת את הילד מהבית ספר, ואחרי שאספה אותו הוא שוב לא הניע. עזרו לה עם כבלים והגיעה הביתה, אך מאז האוטו לא מניע. בכלל אין נסיון הנעה ויש קול של "תקתוק" כשמנסים.

זה בדיוק מה שהיה לנו לפני קצת פחות מחצי שנה ואז אמרו לנו שהמצבר כבר כמעט בן שנתיים וזה הגיוני שהלך. המצבר עדין באחריות.

יש דרך לבדוק לבד האם הלך המצבר?

 

פורסם (נערך)

רעש של תיקתוק הוא בדר"כ סימן למצב של מצבר "ריק"

יש ללכת לחשמלאי רכב שיבדוק את המתח של המצבר (אם המצבר תקין) את מתח הטעינה (אם האלטרנטור תקין) קיבלות המצבר תקינה ובסנוסף למדוד את זרם ההתנעה (כל זה מתרחש בעזרת מכשיר קטן שמחברים לקטבי המצבר פעם שהרכב מונע ופעם שהרכב כבוי) ואם הכל תקין יש לבדוק אם יש זליגת מתח יכול להתרחש למשל מהתקנה לא מוצלחת למשל של (לדוגמא) מערכת מולטימדיה 

עריכה אחרונה על ידי Ido Porat
פורסם
לפני שעתיים, Ido Porat כתב:

רעש של תיקתוק הוא בדר"כ סימן למצב של מצבר "ריק"

יש ללכת לחשמלאי רכב שיבדוק את המתח של המצבר (אם המצבר תקין) את מתח הטעינה (אם האלטרנטור תקין) קיבלות המצבר תקינה ובסנוסף למדוד את זרם ההתנעה (כל זה מתרחש בעזרת מכשיר קטן שמחברים לקטבי המצבר פעם שהרכב מונע ופעם שהרכב כבוי) ואם הכל תקין יש לבדוק אם יש זליגת מתח יכול להתרחש למשל מהתקנה לא מוצלחת למשל של (לדוגמא) מערכת מולטימדיה 

 

חיפשתי קצת ביוטיוב וראיתי איך מחברים מולטימטר לקטבים. המתח שהמצבר שלי נותן הוא בערך 11.6V. דיברתי עם זה שקניתי ממנו את המצבר ומחר אני קופץ אליו הוא ינסה לבדוק למה המצבר התרוקן.

 

×
×
  • תוכן חדש...