Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתלבט בגדול בין 4 רכבים.

 

טויוטה chr

קיה סטוניק

יונדאי קונה

טויוטה יאריס קרוס

 

אין ילדים, כך שפחות מטריד אותי המושב האחורי (שרבים קוטלים בchr).

אני עושה מעבר מסוזוקי גרנד ויטרה 2004 (ברשותי 12 שנה).

 

תקציב עד 100 אלף לפני טרייד אין

* חשוב לי רכב שארגיש איתו גובה (כמו בסוזוקי ולכן chr ממש אהבתי)

* רכב עם מראה יפה (הסוזוקי בשעתו עשה לי נחת ולכן זה פרמטר שכן משנה לי)

* רכב שיהיה בסדר עם קצת שבילי אפר או חניון עם חול כמו בים) שיוצא לטייל בארץ ולא יהיה לו קשה לעלות מדרכות (לפעמים חונים ברחוב)

* היברידי עדיפות, לא חובה

 

הסוזוקי הייתי רגיל לעלות על מדרכות חופשי, האורך שלו קצר מכל הרכבים הנל, 4×4 ועוד יתרונות - דברים שלא מקבל בשאר הרכבים.

 

אודה לקצת הכוונה, מה חשוב לקחת בחשבון, מה לשים לב.

 

שוקל לסגור טויוטה chr יד 1, שנתון 2018 עם 22000 קמ , אך מודה שלא שלם על זה עדיין.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי God
פורסם

אני חושב שהויטארה שלך  הרבה יותר מתאים "לעלות על מדרכות" ולנסוע בדרכי עפר מכל ה-4. נראה לי שהיא גם יותר מרווחת מכולם.
נראה לי שהסטוניק הוא הקטן מכולם ולא גם אין גרסה היברידית שציינת כעדיפה. בהתאם הוא גם הזול מכולם.
בקונה הרוב המוחלט הקיים הם ה-1.6 טורבו ולא ההיברידיים.

מנסיעת מבחן שביצעתי לפני שנים הרגשתי שה-CHR צפוף וקלסטרופובי (גם במושב הנהג)  עם תא מטען קטן - האם ביצעת נסיעת מבחן?

היאריס קרוס עדיין לא באמת הגיעה לארץ והיא כנראה היקרה מכולם - אתה יכול לחכות עוד קצת ולראות אם היא מתאימה לך?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 25 דקות, motior כתב:

אני חושב שהויטארה שלך  הרבה יותר מתאים "לעלות על מדרכות" ולנסוע בדרכי עפר מכל ה-4. נראה לי שהיא גם יותר מרווחת מכולם.
נראה לי שהסטוניק הוא הקטן מכולם ולא גם אין גרסה היברידית שציינת כעדיפה. בהתאם הוא גם הזול מכולם.
בקונה הרוב המוחלט הקיים הם ה-1.6 טורבו ולא ההיברידיים.

מנסיעת מבחן שביצעתי לפני שנים הרגשתי שה-CHR צפוף וקלסטרופובי (גם במושב הנהג)  עם תא מטען קטן - האם ביצעת נסיעת מבחן?

היאריס קרוס עדיין לא באמת הגיעה לארץ והיא כנראה היקרה מכולם - אתה יכול לחכות עוד קצת ולראות אם היא מתאימה לך?

 

יכול לחכות כמובן.

עשיתי נסיעת מבחן בchr ונהנתי מאוד.

האם יש רכב כלשהו שאני מפספס?

 

לא חובה היברידי.

פורסם

אפשר לקחת בחשבון גם קיה נירו - היברידית, מבחינת גובה דומה ל-CHR, אבל מרווחת ממנה.
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 13 שעות, motior כתב:

אפשר לקחת בחשבון גם קיה נירו - היברידית, מבחינת גובה דומה ל-CHR, אבל מרווחת ממנה.
 

 

לא אהבתי את הנירו.

 

האם יש רכבים אחרים אם ארד בתקציב מעט שיותר עונים למה שמחפש?

טוסון?

מאזדה cx3?

קיה אקסיד?

 

אציין שנסעתי בchr פעמיים ובאמת שהרגשתי שהיא מרווחת ונוחה לי. 

 

×
×
  • תוכן חדש...